Mode & Beauty alle pijlers

clarins

05-11-2007 20:48 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik les het het topic ovet Clinique en daar werd ook geschreven over Clarins. Wie heeft er nog meer ervaring met Clarins? Ik heb ooit de Eclat du Jour creme gebruikt en die beviel wel. Iemand trouwens ook ervaring met een van hun huidoliën?

Ik heb trouwens een redelijk normaal/ gemengde huid, ben bijna 30.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

groetjes Mimi
[quote]krullenbol1979 schreef op 27 december 2007 @ 18:03:

Up!

Daarnaast heb ik een klacht (nou ja..) geuit bij Clarins..

Ik heb vorig jaar schriftelijk ook een klacht geuit bij Clarins. En ook via de mail bij de importeur in Nederland. Van beiden niets gehoord. Ik vind het flesje thirst quenching serum zeer onvriendelijk in gebruik, het zit overal behalve waar je t hebben wil. Ongewild gebrik je dus veel meer dan nodig.

Krullenbol wil je laten weten hoe jou klacht verloopt?
Dat is lomp als ze niks laten horen, in iedere verpakking zowat zit een kaartje waarmee je 'persoonlijk' contact kunt hebben met Clarins.. Ik hou je op de hoogte!

Allemaal een goed 2008 gewenst , met de broodnodige vertroetelmomenten!!

Liefs krul
quote:krullenbol1979 schreef op 31 december 2007 @ 19:10:

Dat is lomp als ze niks laten horen, in iedere verpakking zowat zit een kaartje waarmee je 'persoonlijk' contact kunt hebben met Clarins.. Ik hou je op de hoogte!

Allemaal een goed 2008 gewenst , met de broodnodige vertroetelmomenten!!

Liefs krul

Ik heb dat kaartje ook gebruikt krullebol wat bij de verpakking in zat..... niets dus. Hopelijk heb jij meer geluk.

Jij ook een gezond 2008
Hoi Krullenbol en Dogcrazy,

ik heb ook eens een klacht/ vraag geuit mbt Kanebo. Da's dezelfde importeur als die van Clarins. Ze hebben toen snel gereageerd en wat spulletjes opgestuurd. Vreemd. Houden jullie me op de hoogte?

een goed 2008!

Mimi
Dames,

Bij de ICI Paris heb ik vandaag nog wat creme's van Clarins gekocht, uit de hydratant lijn o.a. het thirstquenching serum, de fluide en de creme. Alle drie met 50% korting, misschien bij jullie in de buurt ook nog te krijgen?
quote:eppolien schreef op 02 januari 2008 @ 19:11:

Dames,

Bij de ICI Paris heb ik vandaag nog wat creme's van Clarins gekocht, uit de hydratant lijn o.a. het thirstquenching serum, de fluide en de creme. Alle drie met 50% korting, misschien bij jullie in de buurt ook nog te krijgen?Goede tip Eppolien, ga morgen meteen kijken! Bedankt.
dogcrazy, hoezo met 50% korting? Is dit een tijdelijke actie? Ik gebruik ook die lijn en hij is erg prettig vooral ook het serum en het masker
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
aan eppolien moest het vorige bericht gericht zijn sorry
Geen idee waarom, misschien gaat deze lijn eruit of komt het met een andere verpakking terug. De verkoopster kon het mij ook niet zeggen. Ik heb in ieder geval even goed ingeslagen, morgenochtend gaat mijn moeder nog een pot en flesje serum voor mij halen, heerlijk spul en het scheelt veel geldl!
quote:arrasje schreef op 02 januari 2008 @ 20:19:

dogcrazy, hoezo met 50% korting? Is dit een tijdelijke actie? Ik gebruik ook die lijn en hij is erg prettig vooral ook het serum en het masker

is zeker een fijn serum zeker als ie voor de helft te krijgen is

quote:eppolien schreef op 02 januari 2008 @ 20:40:

Geen idee waarom, misschien gaat deze lijn eruit of komt het met een andere verpakking terug. De verkoopster kon het mij ook niet zeggen. Ik heb in ieder geval even goed ingeslagen, morgenochtend gaat mijn moeder nog een pot en flesje serum voor mij halen, heerlijk spul en het scheelt veel geldl!Hopelijk is het bij alle ici's zo, en anders heb jij geluk gehad eppolien en dat mag ook!
dogcrazy wijzigde dit bericht op 02-01-2008 20:53
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
quote:dogcrazy schreef op 02 januari 2008 @ 20:51:

[...]

Dat wordt dringen!
ik was in Hilversum, stonden nog 3 potten, 2 serums en 2 fluide's
Heb 2 serums gescoord vandaag, helaas was het masker al op. Wel met de zeer trieste mededeling dat het serum dus toch uit de collectie gaat. Klote. Dat had de winkeljuf vaker gehoord, het is namelijk een zeer goed lopend product waar klanten zeer tevreden over zijn. Maar afwachten wat er voro in plaats komt.

voor Eppolien een voor de goede tip!
Graag gedaan hoor Dogcrazy, goed te horen dat nog iemand zijn slag heeft kunnen slaan! Dat is toch ook de reden dat ik het doorgeef immers
Morgen gaat een vriendin ook op pad! Misschien komt ze hier ook wel posten haha
He Mimi en Dogcrazy, ik heb via de site contact opgenomen en niet via dat kaartje. Ik vind het vreemd dat ze niet gereageerd hebben op jou, Dog, omdat ze dus pretenderen zo ontzettend open te staan voor contact middels dat kaartje in ieder doosje. Heb overigens nog niets gehoord.

Ander vraagje, heeft iemand ooit gehoord van Oil Control Gel? Hoe gebruik je deze? Ik kan hem niet vinden op de site... Zal de precieze naam nog even posten als ik de tube bij de hand heb.
de hydra serie van chanel schijnt ook goede te zijn alleen voind ik hem erg geparfumeerd
Hebben jullie het kaartje in het frans ingevuld? Dat scheelt wel in de snelheid waarmee er geantwoord wordt bij Clarins.
quote:Madiken schreef op 05 januari 2008 @ 21:45:

Hebben jullie het kaartje in het frans ingevuld? Dat scheelt wel in de snelheid waarmee er geantwoord wordt bij Clarins.Mijn frans is zeer slecht, dus het is engels geworden en die naar de nederlandse importeur in het nederlands.
quote:krullenbol1979 schreef op 04 januari 2008 @ 09:56:

Ander vraagje, heeft iemand ooit gehoord van Oil Control Gel? Hoe gebruik je deze? Ik kan hem niet vinden op de site... Zal de precieze naam nog even posten als ik de tube bij de hand heb.Krullebol: dit product ken ik niet van Clarins. Wat moet het doen?
Ik heb een email gestuurd in het engels. Mijn frans is ook niet meer wat het geweest is....

Dog: Het zou de T-zone moeten ontdoen van ongewilde glans, maar ik weet niet hoe het aangebracht moet worden. (Voor dagcreme, na dagcreme etc.) Ik ken het ook niet maar zag het en heb het gekocht via een site. Geen doosje erbij...
Weet iemand wat er voor de hydraterdende serie in de plaats komt die er uit gaat?
Hoi Arrasje,

volgens de ici paris hier komt de hydraterende serie gewoon terug in een nieuwe verpakking. ze konden me niet vertellen of de samenstelling anders zou zijn. ik heb nog snel een 'oude' serum kunnen scoren voor de 1/2 van de prijs!

ben benieuwd wat het wordt!

Mimi
Op de site van Clarins de Amerikaanse versie zie je andere (blauwe) potten, misschien wordt het zoiets.

Sinds ik de hydraterende serie gebruik heb ik geen puisten/ontstekingen meer dus ik hoop dat ze niet teveel veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven