Mode & Beauty alle pijlers

clarins

05-11-2007 20:48 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik les het het topic ovet Clinique en daar werd ook geschreven over Clarins. Wie heeft er nog meer ervaring met Clarins? Ik heb ooit de Eclat du Jour creme gebruikt en die beviel wel. Iemand trouwens ook ervaring met een van hun huidoliën?

Ik heb trouwens een redelijk normaal/ gemengde huid, ben bijna 30.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

groetjes Mimi
Hoi Phoebe,

ik heb binnen Clarins alleen ervaring met Eclat du jour (maar die is te weinig voor een droge huid), de oude hydraterende serie (maar die bestaat dus niet meer) en een gezichtsolie.

Misschien is de nieuwe hydraterende serie iets voor je. Daar zit ook een creme bij voor de droge huid en deze misschien combineren met het serum (had ik ook van de oude lijn, was heerlijk in de winter).

Laat je ons weten wat het wordt?

groetjes Mimi
Mimi,

Die oude hydraterende serie, is dat (weet niet engelse naam) de creme Desalterante? die is er nog wel alleen nieuwe verpakking.

En die olie, Huile Santal, is dat niet heel erg lekker onder de dag/nacht creme bij een droge huid??

Zijn hier zoiezo mensen die daar ervaring mee hebben, en die dus een hele droge huid (ik word er onderhand chagrijnig van )

hebben, en dat confortabeler is geworden door Clarins??

ik heb trouwens een paar proefjes, owww wat ruikt dat lekker, alleen van die geur word je al vrolijk

gr phoebs
niemand met een droog velletje ??
Hallo allemaal

Ook ik gebruik de producten van clarins. Ik heb een gecombineerde huid en was al een lange tijd opzoek naar producten die voor mij geschikt zijn.

Ik gebruik nu de dagcreme van de hydraterende lijn( ik weet de namen even niet de producten staan in mijn badkamer en ik lig met een gebroken voet op de bank) daarnaast het serum om de poriën de verkleinen. De groene lotion de oog make-up reiniger voor waterbestendige make-up. De foam wash en de gewone reinigingsmelk. Heeft iemand ook ervaring met de maskers en scrubs van clarins?

groetjes
Nee, geen ervaring mee.

heb nu proefje van Multi Active dag cremegel maar een gelletje is zelfs met dit warme weer te weinig. Jammer. weer verder zoeken...

Ruikt heerlijk (vind ik belangrijk), smeer goed uit en laat geen witte of vette waas achter. Ideaal voor je gezicht dus.
Ik heb heel veel spullen gebruikt van Clarins en hun huidolie voor 's nachts vind ik nog steeds fantastisch. Ruikt superlekker, en s' ochtends heb ik een heel mooi velletje. Niet te duur (ik dacht een euro of 30) en je kan er heel lang mee doen.
quote:phoebe24 schreef op 18 april 2008 @ 13:04:

Mimi,

Die oude hydraterende serie, is dat (weet niet engelse naam) de creme Desalterante? die is er nog wel alleen nieuwe verpakking.

En die olie, Huile Santal, is dat niet heel erg lekker onder de dag/nacht creme bij een droge huid??

Zijn hier zoiezo mensen die daar ervaring mee hebben, en die dus een hele droge huid (ik word er onderhand chagrijnig van )

hebben, en dat confortabeler is geworden door Clarins??

ik heb trouwens een paar proefjes, owww wat ruikt dat lekker, alleen van die geur word je al vrolijk

gr phoebsIk heb door medicijn gebruik een paar maanden lang een extreem droge huid gehad. Er was maar een creme die hielp, niet van Clarins, maar van Sisley: Creme reparatrice. Echt heel fijne creme, wel een beetje aan de dure kant. Volgens mij meer dan 80 euro (50 ml), maar ze hebben volgens mij ook nog een kleinere pot die zo rond de 60 euro ofzo zit. Bij mij was het de enige creme die hielp.
@Phoebe24, hier nog een Clarins fan. Het serum anti soif is heerlijk om als kuurtje te gebruiken nu in dit warme weer of juist straks in de winter. Dan de creme desalterante of de creme riche desalterante voor de zeer droge huid en meer voor de winter. En in een pompje is er een fluide fondant desalterante speciaal voor dit warme weer en met BF 15.

Als je bijv de creme koopt vraag dan een proefje vh serum en van het masue anti soif multi hydratante erbij! mijn ervaring is om het in de Bijenkorf bij de echte Clarins stand te kopen, dan krijg je vanzelf wat proefjes bij het advies vr jouw huid.
Bij googlen op Clarins kwam ik dit oude topic tegen.

Even up!
quote:Moonlight82 schreef op 17 oktober 2009 @ 20:59:

Bij googlen op Clarins kwam ik dit oude topic tegen.

Even up!er is al een meer recentere versie, clarins2
Heb ik inmiddels gezien, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven