Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerend ondergoed

17-02-2013 18:13 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik las laatst over het fenomeen SHAPEWEAR (dat is engels voor corrigerend ondergoed)

Grappig dat er vaak alleen slanke modellen op de foto staan.

Wat vinden jullie?
Die hebben natuurlijk dat ondergoed aan...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik heb het sinds kort in huis en vind het erg prettig. Ik vind het goede ontwikkeling dat het wat hipper is gemaakt. En het zit erg prettig.
Hahaha! Ja, door dat ondergoed ziet iedereen er slank uit, ik draag niet anders.
Of gewoon je figuur in toom houden, heb je dat spul niet nodig...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Of probeer je wat te verkopen?
Gewoon HEMA shirtjes hoor, doen het ook prima.

Stuk goedkoper ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het niet super veel verschil maken, behalve als je zit. Ook vind ik het snel zweterig worden.
quote:Eydis_ schreef op 17 februari 2013 @ 18:26:

Ik vind het niet super veel verschil maken, behalve als je zit. Ook vind ik het snel zweterig worden.

Ik vind het vooral prettig als ik een nauw sluitend jurkje aan heb.

De boel is het even wat strakker.
Ik heb een straktrektop (zoals mijn vriend het noemt) van Flexees en die zit lekker. Ik vind het vooral fijn dat ik mijn buik niet meer voel bewegen en heb het idee dat het wat stevigheid voor mijn rug biedt.

Binnenkort ga ik 'm ritueel verbranden want ik ben wat kilo's kwijt en wat strakker geworden, dus ik heb het niet meer nodig
Ik denk eigenlijk dat TO haar blog probeert te promoten...
quote:littlemissvixen schreef op 17 februari 2013 @ 19:12:

Ik denk eigenlijk dat TO haar blog probeert te promoten...

Dan dan mooi mislukt hier want ik open nooit linkjes in OP's
quote:pejeka schreef op 17 februari 2013 @ 18:21:

Of gewoon je figuur in toom houden, heb je dat spul niet nodig...

Tja, zo werkt het niet altijd helaas. Na mijn zwangerschap ben ik de extra kilo's weer prima kwijtgeraakt (weeg nu zelfs minder dan voorheen en ben (en was) zeker niet te dik) en toch zwabbert er nu een soort van slappe kwabbel op mijn buik. Is gewoon niet meer terug in model gesprongen.

Dus ik ben tegenwoordig fan van die shapewear hemdjes van de HEMA om de boel een beetje in het gareel te houden en dat werkt prima.
Ooit eens en keer corrigerend ondergoed gekocht in de tijd dat ik stuk dikker was.

Mooi broekje gezien, nou ja broekje... zat tot aan de taille en moest ik met overslag dicht maken, zo zou ik een strakke buik krijgen.

Klopte ook, maar ja, moet toch ergens heen en toen had ik zowat een dubbele onderkin, zo strak en vloog alle kanten op, niets voor mij.

Nu niet meer nodig, op normaal gewicht nu een ieniemienie buikje.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Ik heb een slipdress van Triumph aangeschaft en damn wat heb ik een mooi figuur in dat ding! En hij is nog sexy ook!
Shapewear is leuk zolang je het aan hebt. De meeste shapewear is tegenwoordig leuk qua design. Ik heb het gelukkig (nog) niet nodig maar wie weet komt dat nog. Moet alleen een paar keer in de week de boel in shape weten te houden wat ook vermoeiend is.
quote:Briljant schreef op 17 februari 2013 @ 19:53:

Ooit eens en keer corrigerend ondergoed gekocht in de tijd dat ik stuk dikker was.

Mooi broekje gezien, nou ja broekje... zat tot aan de taille en moest ik met overslag dicht maken, zo zou ik een strakke buik krijgen.

Klopte ook, maar ja, moet toch ergens heen en toen had ik zowat een dubbele onderkin, zo strak en vloog alle kanten op, niets voor mij.

Nu niet meer nodig, op normaal gewicht nu een ieniemienie buikje.

hahahhahaa ik moest effe smakelijk lachen...dit komt bekend voor

Ik heb ook al eens geprobeerd om zo'n hemd over mijn hoofd aan te trekken...pfff kreeg het spaans benauwd..na veel trekwerk had ik hem aan maar hij moest ook weer uit.
Je moet ze ook onderaf aan doen, smile. Ook de hemdjes ja. Alsof je een rok aan doet.
Ik ben fan van shape wear. Ziet er allemaal net wat strakker uit, vooral onder een jurkje vind ik het mooier.
ah, reclame. Je bent gestaft hoor

Maar om even te reageren, zolang het topic staat. Ik vind die dames helemaal niet echt slank (wel mooi), maar slank neu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven