crest white strips en beugel?
vrijdag 3 juni 2011 om 18:12
Ik heb crest white strips besteld, maar nu zie ik op de gebruiksaanwijzing dat het niet te gebruiken is in combinatie met een beugel. Nou heb ik niet een doorsnee beugel, maar een draadje achter mijn boventanden (om te voorkomen dat ze scheef gaan staan). Kan ik dan ook geen crest white strips gebruiken? Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op!
Edit: het gaat dus om een spalkje achter mijn tanden. Kon net niet op de juiste benaming komen...
Edit: het gaat dus om een spalkje achter mijn tanden. Kon net niet op de juiste benaming komen...
vrijdag 3 juni 2011 om 18:16
http://answers.yahoo.com/ ... qid=20080731142713AABoiBe
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 3 juni 2011 om 19:24
AHA!! Een topic waar ik over kan meepraten
Want dat spalkje heb ik ook, zowel onder en boven. Ik heb een aantal maanden geleden de White Crest Strips gebruikt zoals op de verpakking. Er was geen enkel probleem. Het valt allerlei mensen op dat mijn tanden witter zijn!! Ik ben erg blij.
Ik denk dat het met een echte beugel op de voorkant niet kan, omdat het er dan omheen wit wordt. Is het enige wat ik kan bedenken.
Ik kreeg wel na 8x pijnlijke tanden... moest 10x maar na 8x ook mooi wit, en helemaal niet onnatuurlijk.
Succes!
Want dat spalkje heb ik ook, zowel onder en boven. Ik heb een aantal maanden geleden de White Crest Strips gebruikt zoals op de verpakking. Er was geen enkel probleem. Het valt allerlei mensen op dat mijn tanden witter zijn!! Ik ben erg blij.
Ik denk dat het met een echte beugel op de voorkant niet kan, omdat het er dan omheen wit wordt. Is het enige wat ik kan bedenken.
Ik kreeg wel na 8x pijnlijke tanden... moest 10x maar na 8x ook mooi wit, en helemaal niet onnatuurlijk.
Succes!

vrijdag 3 juni 2011 om 19:48

vrijdag 3 juni 2011 om 19:51
Hoe hebben jullie dat dan gedaan? Want je moet het toch om je tanden vouwen zeg maar? Ik heb het zelf nooit gekocht omdat ik dus te horen kreeg op mijn mail dat het niet geschikt was voor gebruik bij zo'n draadje. Dit was bij het bedrijf zelf en ik neem aan dat als het eventueel wel zou kunnen me ze toch die producten hadden willen laten kopen

vrijdag 3 juni 2011 om 19:54
quote:sainttropez schreef op 03 juni 2011 @ 19:48:
mm ik heb het gewoon gebruikt met een draadje achter m'n tanden. En heb weer een set klaarliggen voor gebruik.
Zou niet snappen waarom het niet mag.. Lijkt me logisch als je een slotjesbeugel heb ofzo dat je die dingen er niet gaat opplakken..misschien tast het de lijm aan? Ik zou het anders ook niet weten waarom het niet zou mogen.
mm ik heb het gewoon gebruikt met een draadje achter m'n tanden. En heb weer een set klaarliggen voor gebruik.
Zou niet snappen waarom het niet mag.. Lijkt me logisch als je een slotjesbeugel heb ofzo dat je die dingen er niet gaat opplakken..misschien tast het de lijm aan? Ik zou het anders ook niet weten waarom het niet zou mogen.

vrijdag 3 juni 2011 om 20:25
Bedankt voor jullie reacties. Omdat de berichten tegenstrijdig waren heb ik de gok toch maar genomen en net een half uur de strips in mijn mond gehad. Ik heb echt de bovenste strip (waar ik dus het spalkje heb) iets smaller geknipt waardoor ik hem nog wel om de achterkant van mijn tanden kon vouwen maar dat hij niet het spalkje raakte. Na 1 behandeling vind ik mijn tanden al zoveel witter lijken! De gele vlekjes die ik had, zijn nu al weg! En nu maar hopen dat mijn spalkje ook de volgende bleekbeurten overleeft!!

vrijdag 3 juni 2011 om 20:26
@ Emmy: er is niet echt een voor- of achterkant van de plak-strips. Er komt dus zowel aan de voorkant als achterkant van je tanden bleekspul. Je kunt er echter wel voor kiezen om de strip wat smaller te knippen zodat de strip niet over het spalkje gaat. Alleen zal dat vast niet 100% veilig zijn, want het bleekspul verspreid zich ook wel een beetje door je mond.

vrijdag 3 juni 2011 om 22:20
Ik heb de advanced vivid en dan 7 strips. Dat is een halve kuur volgens mij. Maar ik hoef ook niet witter dan wit. Ik heb er 35 euro inclusief verzendkosten voor betaald. Ik mag denk ik geen website noemen, maar als je op marktplaats zoekt dan staat er wel een advertentie bij van de officiële nederlandse bestel-site. Ik had het pakketje binnen 2 dagen binnen, dus zeer snelle verzending.
Wat betreft het resultaat: ik heb nu pas 1x een half uur een strip op gehad en ik zie nu al goed verschil (gele vlekken zijn weg). Maar ik laat het nog wel even weten zodra de 'kuur' afgelopen is wat dan het resultaat is.
Wat betreft het resultaat: ik heb nu pas 1x een half uur een strip op gehad en ik zie nu al goed verschil (gele vlekken zijn weg). Maar ik laat het nog wel even weten zodra de 'kuur' afgelopen is wat dan het resultaat is.