nou wenkbrauwen vind ik nog wel t meest 'foutgevoelig'. Meestal hadden ze t denk ik maa beter gewoon kunnen laen hoe t was. Daar si zo veel aan te verprutsen!
als ik deze foto's zo zie, snap ik weer waarom het er zonder bij mij beter uitziet. Echt waar, ik vind dat ik als make-up-nitwit het recht heb hier te lachen. Zij weten hoe het moet en zien er ook niet uit. Dan liever naturel dan zo...
Zouden jullie denken dat bones (die hier ook langs kwam) een masker vindt over 100 jaar, of vergaat make-up ook
Een collega van mij (een al wat oudere dame) heeft zwarte oogschaduw. En dat doet ze dan als twee vierkantjes op haar oogleden. Het lijkt altijd net als of er twee dooie vliegen op haar ogen zitten.
Haha, het is jammer dat ik geen foto van mijn collega kan plaatsen, maar denk aan een oudere dikke dame met felle lichtblauwe, groene, paarse of roze "schellen" boven haar ogen (passendbij haar outfit) en dikke Cleopatra strepen onder haar ogen .
quote:iris1969 schreef op 27 november 2009 @ 13:41:
Haha, het is jammer dat ik geen foto van mijn mijn collega kan plaatsen, maar denk aan een oudere dikke dame met felle lichtblauwe, groene, paarse of roze "schellen" boven haar ogen (passendbij haar outfit) en dikke Cleopatra strepen onder haar ogen .Are you being served?