De allergrootste make-up fouten
vrijdag 27 november 2009 om 13:57
quote:Starshine schreef op 27 november 2009 @ 13:49:
Blusher aanbrengen blijft moeilijk
[afbeelding]
alhoewel ik het met jullie eens ben dat de foto's vreselijk zijn hier wil ik het even opnemen voor het meisje op deze foto.....
Theater make-up is namelijk vreselijk om te zien van dichtbij maar heel erg nodig om op te doen aangezien je anders op het podium een grote witte vlek bent...
ik kan het weten ik heb er vaak uitgezien zoals het meisje op de foto...nog veel erger ook trouwens Na de dansvoorstellingen moet je ook niet te dichtbij bij de dansers komen LOL
Blusher aanbrengen blijft moeilijk
[afbeelding]
alhoewel ik het met jullie eens ben dat de foto's vreselijk zijn hier wil ik het even opnemen voor het meisje op deze foto.....
Theater make-up is namelijk vreselijk om te zien van dichtbij maar heel erg nodig om op te doen aangezien je anders op het podium een grote witte vlek bent...
ik kan het weten ik heb er vaak uitgezien zoals het meisje op de foto...nog veel erger ook trouwens Na de dansvoorstellingen moet je ook niet te dichtbij bij de dansers komen LOL
vrijdag 27 november 2009 om 14:05
vrijdag 27 november 2009 om 14:12
Heb even geen foto's, maar heb ze er wel tussen gezien:
- Blauwe oogschaduw (zou verboden moeten worden; is zelfs een boek over geschreven: "why blue eyeshadow should be illegal")
- donkerbruine lipliner met lichte lipstick (gruwel)
- hele zwarte ogen blij hoogblonde vrouwen
- willy wortel oranje foundation
- Blauwe oogschaduw (zou verboden moeten worden; is zelfs een boek over geschreven: "why blue eyeshadow should be illegal")
- donkerbruine lipliner met lichte lipstick (gruwel)
- hele zwarte ogen blij hoogblonde vrouwen
- willy wortel oranje foundation
vrijdag 27 november 2009 om 14:14
Bij mij op de opleiding zit een meisje dat er ongeveer zo uitziet:
Het is niet zo heel duidelijk te zien, maar ze ziet eruit als een wortel! Haar foundation/poeder is gewoon veel te donker en te oranje. Ze is ook heel blond en heeft een hele lichte huid. Daardoor ziet het er mega faut uit. Heel eng zelfs..brrr
Het is niet zo heel duidelijk te zien, maar ze ziet eruit als een wortel! Haar foundation/poeder is gewoon veel te donker en te oranje. Ze is ook heel blond en heeft een hele lichte huid. Daardoor ziet het er mega faut uit. Heel eng zelfs..brrr
anoniem_52132 wijzigde dit bericht op 27-11-2009 14:18
Reden: foto doet het natuurlijk weer eens niet...
Reden: foto doet het natuurlijk weer eens niet...
% gewijzigd
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek