Mode & Beauty alle pijlers

De allerlekkerste joggingbroek

14-05-2021 15:38 64 berichten
Welke is dit voor jou en waarom?

Ik zoek een fijne, medium dikke joggingbroek/huisbroek. Criteria:

- medium warm
- zacht
- kan gewoon mee in de normale was
- gaat NIET pillen
- maximaal €50

Alvast bedankt :)
Ik heb er twee van Hunkemoller, niet alleen de broeken maar de hele huispakken.
Niet erg goedkoop maar ze zitten echt heerlijk en blijven mooi na het wassen.

https://www.hunkemoller.nl/joggingbroek ... 71aa57601a
Ik heb niet deze kleur maar dit zijn wel die pakken die ik bedoel.
Die van Hunkemoller zijn inderdaad erg fijn! Eentje van mij is wel flink verkleurd in de was. Maar ze zitten heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja Hunkemöller inderdaad!
You’re not ugly, you’re just not your type
Nou daar had ik dus nooit aan gedacht! En ik heb nog zo’n €5 kortingsvoucher! :biggrin:

Hoe vallen ze qua maat?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn 95% polyester...dat kan toch niet lekker zitten??
Alle reacties Link kopieren
En voor mannen?
Alle reacties Link kopieren
De fijnste vind ik van The North Face, maar die zijn iets duurder. Maar ik heb ook van Uniqlo die binnen jouw budget vallen.
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
14-05-2021 16:07
Ze zijn 95% polyester...dat kan toch niet lekker zitten??
Ik heb ze van 100% katoen. Niet dat pak dat eerder gepost is.
You’re not ugly, you’re just not your type
Lady_Day schreef:
14-05-2021 16:13
De fijnste vind ik van The North Face, maar die zijn iets duurder. Maar ik heb ook van Uniqlo die binnen jouw budget vallen.
Bedankt voor je tip! Toevallig was ik laatst iets aan het zoeken op de site van Uniqlo en ik ben niet zo blij met hun retourvoorwaarden (zelf verzendkosten betalen). Ik ben niet bekend met de maatvoering en dan pas ik liever in de winkel. Amsterdam is helaas te ver voor mij.
Iemand bekend met die van Rituals toevallig?
De allerlekkerste joggingbroeken zijn die van mijn man. En als ik er dan 1 mag hebben, is ie direct niet meer de lekkerste ;-D.

Ik ben zelf erg te spreken over katoenen adidas sportleggings. Mooie lengte, goed te wassen, flexibel en precies lekker qua temperatuur.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
14-05-2021 16:16
Bedankt voor je tip! Toevallig was ik laatst iets aan het zoeken op de site van Uniqlo en ik ben niet zo blij met hun retourvoorwaarden (zelf verzendkosten betalen). Ik ben niet bekend met de maatvoering en dan pas ik liever in de winkel. Amsterdam is helaas te ver voor mij.
Er staat bij elk artikel een maattabel. Maar inderdaad, je betaalt verzendkosten en eventueel retourkosten. Ik had laatst per ongeluk de verkeerde trui besteld en was 9 euro kwijt om het terug te sturen - het moet naar Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
14-05-2021 16:16
Iemand bekend met die van Rituals toevallig?

Ik heb er eentje van velours uit de collectie van ca 2 jaar geleden. Die draag ik zo’n 3 avonden per week en ziet er nog steeds geweldig uit en is super zacht.
Alle reacties Link kopieren
Decathlon yoga broek €15

Afbeelding

Zacht katoen, stretch. Super voor die prijs. Ik heb al een aantal jaren een hele stapel. In de avond na het sporten/douchen deze broek aan en relaxen maar. Valt groot en is er ook nog in hele grote maten.
Alle reacties Link kopieren
De mannenjogging van Zeeman (wel die met boorden bij de enkel. Maar wellicht komt het omdat ie niet van mij is maar van mijn vriend 😂
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Alle Björn Borg. Goeie stretch, blijven mooi, zitten altijd lekker.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
14-05-2021 16:24
Decathlon yoga broek €15

Afbeelding

Zacht katoen, stretch. Super voor die prijs. Ik heb al een aantal jaren een hele stapel. In de avond na het sporten/douchen deze broek aan en relaxen maar. Valt groot en is er ook nog in hele grote maten.
Ja, die heb ik s zomers!
S winters uniqlo, s zomers zoiets als dit maar dan 3/4.
Ze hadden ooit bij de IKEA het fijnste loungepak, maar die hebben ze steeds niet meer. Heb die al jaren en jaren.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
14-05-2021 16:16
Iemand bekend met die van Rituals toevallig?
Echt heerlijke broeken! Blijven mooi in vorm, zijn zacht. Ik slaap er elke nacht in .
Bedankt voor alle tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens een paar van die sweat joggingbroeken bij de action gehaald van het merk Australian. Eerlijk gezegd valt de ene broek wat kleiner dan de andere maar ze zitten heerlijk en vooral belangrijk: lekker warm.
Ze zijn nog steeds te koop voor €9,99
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer tegenwoordig bij de joggingbroeken van Sportsdirect (liefst hun submerk Everlast).

Jaren ook die van Decathlon gehad.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Vlaginvaas schreef:
14-05-2021 16:07
Ze zijn 95% polyester...dat kan toch niet lekker zitten??
Blijkbaar wel dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van nikkie. En dan de nieuwe lichtblauwe. Zit heerlijk en ziet er ook nog leuk uit. O wel behoorlijk boven je budget zie ik net dus misschien heb je hier niks aan 🤪
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
14-05-2021 15:50
Ik heb er twee van Hunkemoller, niet alleen de broeken maar de hele huispakken.
Niet erg goedkoop maar ze zitten echt heerlijk en blijven mooi na het wassen.

https://www.hunkemoller.nl/joggingbroek ... 71aa57601a
Ik heb niet deze kleur maar dit zijn wel die pakken die ik bedoel.
Die heb ik ook, ik heb m nu toevallig aan (een groene). Blijft erg mooi inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven