De Capuchon
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:54
Hallo iedereen, ik ben Dimitri, 27 jaar van België. Ik zit al lang met een mode-"issue" en ik ben echt eens benieuwd wat jullie, modekenners, hiervan vinden.
Het zit zo dat ik al sinds jaar en dag zeer graag truien met capuchon draag. Vroeger af en toe, maar nu echt bijna uitsluitend. Ik ben geen alternatieveling, ik loop er graag deftig bij, maar dan wel liefst met capuchon. Ik heb dan ook vrijwel alleen maar truien met capuchon, aangezien ik truien zónder zelfs niet eens pas in de winkels. De reden dat ik dat graag draag weet ik niet echt, maar zonder voel ik me echt kaal en ik vind het gewoon leuk zitten. Verder draag ook ik alleen maar "truien" of "cardigans" met capuchon, nooit jassen.
Nu is mijn vraag: Wat vinden dames van mannen in capuchon? Tot welke leeftijd vinden jullie het kunnen? Vallen jongens/mannen, die altijd capuchon dragen, op, in positieve of negatieve zin?
En btw, in Vlaanderen spreekt niemand van een capuchon, hier noemen we het eenvoudigweg "kap". Op zijn Belgisch
Ik ben echt zeer nieuwsgierig om jullie mening te horen,
Groetjes uit Gent
Dimitri
Het zit zo dat ik al sinds jaar en dag zeer graag truien met capuchon draag. Vroeger af en toe, maar nu echt bijna uitsluitend. Ik ben geen alternatieveling, ik loop er graag deftig bij, maar dan wel liefst met capuchon. Ik heb dan ook vrijwel alleen maar truien met capuchon, aangezien ik truien zónder zelfs niet eens pas in de winkels. De reden dat ik dat graag draag weet ik niet echt, maar zonder voel ik me echt kaal en ik vind het gewoon leuk zitten. Verder draag ook ik alleen maar "truien" of "cardigans" met capuchon, nooit jassen.
Nu is mijn vraag: Wat vinden dames van mannen in capuchon? Tot welke leeftijd vinden jullie het kunnen? Vallen jongens/mannen, die altijd capuchon dragen, op, in positieve of negatieve zin?
En btw, in Vlaanderen spreekt niemand van een capuchon, hier noemen we het eenvoudigweg "kap". Op zijn Belgisch
Ik ben echt zeer nieuwsgierig om jullie mening te horen,
Groetjes uit Gent
Dimitri
zondag 16 augustus 2009 om 07:35
zondag 16 augustus 2009 om 08:46
Hoi Dimitri
Ik ben Bgentle uit Nederland.
Wat betreft je vraag. Ik vind een capuchon juist heel leuk staan.
Ik kon mijn ex wel opeten als hij er een aan had,ik vind het leuk staan. Vooral als de rest van de outfit ook sportief is (trainigspak).
En over het teit dat JIJ uitsluitend capuchons draagt, dat vind ik juist apart (in positieve zin dan). Het is blijkbaar jouw kenmerk. Ik zelf draag bv (bijna) altijd een legging (ik heb er wel een stuk of 4).
Groetjes.
Ik ben Bgentle uit Nederland.
Wat betreft je vraag. Ik vind een capuchon juist heel leuk staan.
Ik kon mijn ex wel opeten als hij er een aan had,ik vind het leuk staan. Vooral als de rest van de outfit ook sportief is (trainigspak).
En over het teit dat JIJ uitsluitend capuchons draagt, dat vind ik juist apart (in positieve zin dan). Het is blijkbaar jouw kenmerk. Ik zelf draag bv (bijna) altijd een legging (ik heb er wel een stuk of 4).
Groetjes.
Ik heb geen motto.
zondag 16 augustus 2009 om 10:45
Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen:
deftig: beschaafd
deftig: deftiglijk
deftig: eerbiedwaardig
deftig: eerwaardig
deftig: gedistingeerd
deftig: gekleed
deftig: gesticht
deftig: honorabel
deftig: indrukwekkend
deftig: majestueus
deftig: nobel
deftig: ongegeneerd
deftig: parmant
deftig: plechtig
deftig: plechtstatig
deftig: pompeus
deftig: pomposo
deftig: prat
deftig: stadhuisachtig
deftig: statelijk
deftig: statig
deftig: treffelijk
deftig: trots
deftig: uit de hogere stand
deftig: van aanzien
deftig: vooraanstaand
deftig: voornaam
deftig: vormelijk
deftig: vorstelijk
deftig: weids
deftig: waardig
deftig: stijf
deftig: sluiten
deftig: sjiek
deftig: parmantig
deftig: officieel
deftig: gewichtig
deftig: grandig (bargoens)
deftig: fier
deftig: chic
deftig: afgemeten
deftig: achtbaar
deftig: aanzienlijk
Nou zoek maar uit.
deftig: beschaafd
deftig: deftiglijk
deftig: eerbiedwaardig
deftig: eerwaardig
deftig: gedistingeerd
deftig: gekleed
deftig: gesticht
deftig: honorabel
deftig: indrukwekkend
deftig: majestueus
deftig: nobel
deftig: ongegeneerd
deftig: parmant
deftig: plechtig
deftig: plechtstatig
deftig: pompeus
deftig: pomposo
deftig: prat
deftig: stadhuisachtig
deftig: statelijk
deftig: statig
deftig: treffelijk
deftig: trots
deftig: uit de hogere stand
deftig: van aanzien
deftig: vooraanstaand
deftig: voornaam
deftig: vormelijk
deftig: vorstelijk
deftig: weids
deftig: waardig
deftig: stijf
deftig: sluiten
deftig: sjiek
deftig: parmantig
deftig: officieel
deftig: gewichtig
deftig: grandig (bargoens)
deftig: fier
deftig: chic
deftig: afgemeten
deftig: achtbaar
deftig: aanzienlijk
Nou zoek maar uit.
zondag 16 augustus 2009 om 10:47
quote:diverschueren schreef op 16 augustus 2009 @ 00:53:
nee hoor, daar hoef ik niet lang op te zoeken. hier heb je een link naar de webshop van Diesel, waar je stuk voor stuk deftige truien met kap ziet. Ben een benieuwd wat je reactie hierop is, BGB:
http://store.diesel.com/s ... id/7/layoutType/slideshowNiet wat IK onder netjes versta. ( Hooguit onder het netste wat een puber in zijn kast heeft hangen).
nee hoor, daar hoef ik niet lang op te zoeken. hier heb je een link naar de webshop van Diesel, waar je stuk voor stuk deftige truien met kap ziet. Ben een benieuwd wat je reactie hierop is, BGB:
http://store.diesel.com/s ... id/7/layoutType/slideshowNiet wat IK onder netjes versta. ( Hooguit onder het netste wat een puber in zijn kast heeft hangen).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 16 augustus 2009 om 10:48
quote:girlxxx schreef op 16 augustus 2009 @ 07:35:
Ik vind die sportieve truien leuk en nonchalant, leeftijd ? ik vind dat het gewoon blijft kunnen, je ziet ook die mannen van ver in de 60 toch hardlopen met zulken truien ? bytheway ik draag ze ook haha, maar niet als ik in een deftige bui ben, dan gaan er toch een blouse aan en mijn hakken.Om ermee te sporten... dat vind ik weer wat anders.
Ik vind die sportieve truien leuk en nonchalant, leeftijd ? ik vind dat het gewoon blijft kunnen, je ziet ook die mannen van ver in de 60 toch hardlopen met zulken truien ? bytheway ik draag ze ook haha, maar niet als ik in een deftige bui ben, dan gaan er toch een blouse aan en mijn hakken.Om ermee te sporten... dat vind ik weer wat anders.
zondag 16 augustus 2009 om 11:09
Mijn vriend draagt elke dag een pak voor zijn werk.Ik vind het juist heel leuk om hem in zijn vrije tijd wat sportiever te zien. Nu met dit mooie weer is dat meestal een jeans met een t-shirt, maar bij iets minder weer, heeft hij ook een capuchon-trui aan. Hij heeft er best veel en ik vind ze allemaal leuk. En nee, hij is geen 22 meer.
zondag 16 augustus 2009 om 11:12
quote:shining schreef op 16 augustus 2009 @ 10:50:
Ik vind truien met capuchons hartstikke leuk! Maar ik hou ook van eenbeetje alternatief.
Dus ja, ik vind het wel een beetje alternatief, maar wel heel leuk!Vind jij ze alternatief ? Ik dacht dat " alternatief " niet bij Jack & Jones , C & A , WE en dat soort zaken te koop is .
Ik vind truien met capuchons hartstikke leuk! Maar ik hou ook van eenbeetje alternatief.
Dus ja, ik vind het wel een beetje alternatief, maar wel heel leuk!Vind jij ze alternatief ? Ik dacht dat " alternatief " niet bij Jack & Jones , C & A , WE en dat soort zaken te koop is .
zondag 16 augustus 2009 om 11:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 augustus 2009 @ 11:12:
[...]
Vind jij ze alternatief ? Ik dacht dat " alternatief " niet bij Jack & Jones , C & A , WE en dat soort zaken te koop is .Ja ik vind ze wel alternatief. Als ik zie wat voor mannen die truien dragen zijn het meestal jongens met een alternatieve kledingsmaak. Vaak met baggybroek, gympen e.d..
[...]
Vind jij ze alternatief ? Ik dacht dat " alternatief " niet bij Jack & Jones , C & A , WE en dat soort zaken te koop is .Ja ik vind ze wel alternatief. Als ik zie wat voor mannen die truien dragen zijn het meestal jongens met een alternatieve kledingsmaak. Vaak met baggybroek, gympen e.d..
zondag 16 augustus 2009 om 11:22
zondag 16 augustus 2009 om 11:22
quote:shining schreef op 16 augustus 2009 @ 11:19:
[...]
Ja ik vind ze wel alternatief. Als ik zie wat voor mannen die truien dragen zijn het meestal jongens met een alternatieve kledingsmaak. Vaak met baggybroek, gympen e.d..
O. Nou, dan verschillen we van mening over wat alternatief is.
Als ik kijk op bijv. een middelbare school dan is alternatief ( dus het minst voorkomend, zeg maar ) Gothic-style.
Dan is de combinatie baggybroek , gympen , en sweater met capuchon de helft van wat je verder aan stijlen ziet.
[...]
Ja ik vind ze wel alternatief. Als ik zie wat voor mannen die truien dragen zijn het meestal jongens met een alternatieve kledingsmaak. Vaak met baggybroek, gympen e.d..
O. Nou, dan verschillen we van mening over wat alternatief is.
Als ik kijk op bijv. een middelbare school dan is alternatief ( dus het minst voorkomend, zeg maar ) Gothic-style.
Dan is de combinatie baggybroek , gympen , en sweater met capuchon de helft van wat je verder aan stijlen ziet.
zondag 16 augustus 2009 om 11:25
zondag 16 augustus 2009 om 21:37
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 augustus 2009 @ 11:58:
Shi; dus oude(re) mannen mogen er wel als pubers bijlopen , in tegenstelling tot " oude meisjes " ?
Heb ik dat gezegd?
Oudere mannen? Ik vind iemand van boven de twintig nog geen 'oudere man' hoor
Vrouwen van 30 of 40 mogen er van mij best als pubers bijlopen hoor. Iedereen moet vooral aandoen waar 'ie zich goed in voelt.
Kijk, als iemand van 50 er zo bijloop vind ik het niet zo mooi. Maar iemand van 30-35? Boeiuh...
Shi; dus oude(re) mannen mogen er wel als pubers bijlopen , in tegenstelling tot " oude meisjes " ?
Heb ik dat gezegd?
Oudere mannen? Ik vind iemand van boven de twintig nog geen 'oudere man' hoor
Vrouwen van 30 of 40 mogen er van mij best als pubers bijlopen hoor. Iedereen moet vooral aandoen waar 'ie zich goed in voelt.
Kijk, als iemand van 50 er zo bijloop vind ik het niet zo mooi. Maar iemand van 30-35? Boeiuh...
maandag 17 augustus 2009 om 12:20