Mode & Beauty alle pijlers

De Miche bag-hot or not?

05-08-2008 21:50 32 berichten
Ik zag vanmiddag bij Telsell (don't ask...) de Miche bag voorbij komen. Op zich een leuk idee; je tas elke keer een nieuwe look geven zonder al teveel kosten en zonder elke keer al je zooi over te moeten laden.

https://www.michebag.com/

Maar... wordt het een Crocs-ding of helemaal hot?

Zeg het maar.

Miche bag, hot or not?

Totaal aantal stemmen: 54

Ja! Waar kan ik hem bestellen? (9%)
Mwah... ik kijk het nog even aan. (28%)
Doe mij dan nog liever Crocs (17%)
Nog nooit zo'n lelijk ding gezien (46%)
Leuk idee, maar vind tas er goedkoop uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook best een leuk idee...zie dat de tas 30 dollar kost en de omhulsels ongeveer 20 per stuk. Dat vind ik redelijk prijzig, want zo te zien is het geen leer maar plastic. Vraag me ook af of die omhulsels mooi blijven, niet te snel loslaten en of je ze bv zelf ook kunt maken... Zoiets moet je eigenlijk denk ik in je handen kunnen voelen voor je kunt beslissen of het wat is. Ik vind trouwens Crocs echt te lelijk voor woorden, die mogen mensen alleen aan als ze in de zorg werken en dan alleen tijdens hun werk. Mijn ouders dragen ze ook....moet elke keer rillen als ik ze zie....ze zullen best lekker zitten hoor maar dat doet een joggingbroek ook en die trek je ook niet aan als je op bezoek gaat...
De kale tas is met 3 omhulsels naar keus te koop voor 67 euro op Telsell.

Je krijgt er ook nog lange hengsels bij (gratis) twv ongeveer 6 euro.

Dat om een prijsindicatie te geven.
Het idee is misschien wel aardig (hoewel? als tassenfreak heb ik graag veel verschillende tassen, niet steeds dezelfde in een andere kleur), maar de uitvoering lijkt me nogal goedkoop, ik vind bijvoorbeeld de hengsels er al zo lelijk uitzien.

Voor mij dus niet.
.
Op zich een leuk idee. Maar ik lag in een deuk door die reclame. Je moet iets passends voor alles dat je meeneemt op vakantie en dus kun je nu verschillende covers in je koffer doen. Tsja, of je neemt bijv. een wit én een zwart tasje mee, dat combineert met zowat alles.

Ik als tassenmaniak vind het idee gruwelijk. Steeds die standaard tas, met slechts een wisselend buitenkantje. De prijs vind ik niet eens belangrijk. Ik vertrouw er niet op dat die covers lang goed blijven zitten. Leuk als de hoekjes loskomen op een moment dat je dit nu net niet kunt hebben.

Neuh, niets voor mij. Ik moet grote, kleine, handige, chique voor de avond, opvallende, strakke, nou ja zo'n beetje van alles op tassen gebied. Van mijn gezin mag ik allang niets nieuws meer kopen. Hebben die even pech dat ik nogal eens alleen in de stad loop. \\:-)//
anoniem_5010 wijzigde dit bericht op 05-08-2008 23:11
Reden: opvallend typfoutje weggepoets, er staan er vast nog meer ;-P
% gewijzigd
Je laatste optie bij de poll is voor de supergeblondeerden onder ons neem ik aan?!
Okee, ik geef even mijn eigen mening.

Ik vind het idee super, maar:

-de uitvoering is goedkoop

-het is lullig dat alleen de covers van kleur wisselen en dat je dus altijd een basis tas (hengsels en zijkanten) hebt die afwijkt van de cover

-de tas is vrij klein

-de tas is vrij tuttig

-er zitten weinig vakken in

Ik heb het idee dat er veel meer mee zou kunnen met zo'n idee, maar het bezitten van veel tassen vind ik ook wel fijn.
quote:lolotte schreef op 05 augustus 2008 @ 23:13:

Je laatste optie bij de poll is voor de supergeblondeerden onder ons neem ik aan?! Ja!
Not hot. Ik vind het een cheap trick.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Inderdaad: goedkoop.
quote:whopper schreef op 05 augustus 2008 @ 23:23:

Okee, ik geef even mijn eigen mening.

Ik vind het idee super, maar:

-de uitvoering is goedkoop

-het is lullig dat alleen de covers van kleur wisselen en dat je dus altijd een basis tas (hengsels en zijkanten) hebt die afwijkt van de cover

-de tas is vrij klein

-de tas is vrij tuttig

-er zitten weinig vakken in

Ik heb het idee dat er veel meer mee zou kunnen met zo'n idee, maar het bezitten van veel tassen vind ik ook wel fijn.Well that sums it up! Ben het helemaal met je eens.
Whop, het is niet lovelylily. Dat is uniek en origineel, maar met een andere knipoog.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Op zich wel een aardig idee, maar bij mij worden bij alle tassen de hengsels al snel lelijk of gaan scheuren. Zéker bij kunststof.

En daar zit je dan met je basistas met kapotte hengsels en zes hoesjes....
Ah kijk. Een blond stemmertje....
quote:whopper schreef op 07 augustus 2008 @ 16:27:

Ah kijk. Een blond stemmertje.... Ze bestaan echt! Geweldig!

NOTNOT!!

Ik heb nog nooit zo'n lelijke tas gezien!
Waarom maken ze dan niet een soort crocs-tas, waar je tenmiste nog een klein beetje creativiteit op los kunt laten? Zelf leuke speldjes enzo er op plakken?

Men, nog nooit zo'n saaie tas gezien (in welke kleur dan ook).
quote:lolotte schreef op 05 augustus 2008 @ 23:10:

Op zich een leuk idee. Maar ik lag in een deuk door die reclame. Je moet iets passends voor alles dat je meeneemt op vakantie en dus kun je nu verschillende covers in je koffer doen. Tsja, of je neemt bijv. een wit én een zwart tasje mee, dat combineert met zowat alles.

Ik als tassenmaniak vind het idee gruwelijk. Steeds die standaard tas, met slechts een wisselend buitenkantje. De prijs vind ik niet eens belangrijk. Ik vertrouw er niet op dat die covers lang goed blijven zitten. Leuk als de hoekjes loskomen op een moment dat je dit nu net niet kunt hebben.

Neuh, niets voor mij. Ik moet grote, kleine, handige, chique voor de avond, opvallende, strakke, nou ja zo'n beetje van alles op tassen gebied. Van mijn gezin mag ik allang niets nieuws meer kopen. Hebben die even pech dat ik nogal eens alleen in de stad loop. \\:-)// Helemaal mee eens! Ik wil juist allerlei verschillende modellen en maten hebben, dit is echt übersaai. En héél lelijk uitgevoerd...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Spuuglelijk ding.
Ik ben sowieso niet van de tassen maar deze vind ik wel heel erg lelijk
Verschrikkelijk lelijk
Grappig om de reacties te lezen! ik dacht net zo: hij zal wel loslaten en hoe ziet het er nou in t echt uit? Kwam m tegen op een beurs en in het echt zijn ze echt super! Heb m dan ook gekocht.... kon het niet weerstaan als echte tassen freek! Ik vind wel dat de nieuwe buitenkanten mooier zijn dan de oudere. naja smaken verschillen maar nogmaals de kwaliteit is echt goed (zit zelfs garantie op!). Hoop dat jullie t nog n kansje geven....
Ik heb hem in het echt gezien (iemand had er een) en ik blijf ze echt spuuglelijk vinden...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven