De Miche bag-hot or not?
dinsdag 5 augustus 2008 om 21:50
Ik zag vanmiddag bij Telsell (don't ask...) de Miche bag voorbij komen. Op zich een leuk idee; je tas elke keer een nieuwe look geven zonder al teveel kosten en zonder elke keer al je zooi over te moeten laden.
https://www.michebag.com/
Maar... wordt het een Crocs-ding of helemaal hot?
Zeg het maar.
https://www.michebag.com/
Maar... wordt het een Crocs-ding of helemaal hot?
Zeg het maar.
dinsdag 5 augustus 2008 om 22:07
Vind het ook best een leuk idee...zie dat de tas 30 dollar kost en de omhulsels ongeveer 20 per stuk. Dat vind ik redelijk prijzig, want zo te zien is het geen leer maar plastic. Vraag me ook af of die omhulsels mooi blijven, niet te snel loslaten en of je ze bv zelf ook kunt maken... Zoiets moet je eigenlijk denk ik in je handen kunnen voelen voor je kunt beslissen of het wat is. Ik vind trouwens Crocs echt te lelijk voor woorden, die mogen mensen alleen aan als ze in de zorg werken en dan alleen tijdens hun werk. Mijn ouders dragen ze ook....moet elke keer rillen als ik ze zie....ze zullen best lekker zitten hoor maar dat doet een joggingbroek ook en die trek je ook niet aan als je op bezoek gaat...
dinsdag 5 augustus 2008 om 22:10
dinsdag 5 augustus 2008 om 23:10
Op zich een leuk idee. Maar ik lag in een deuk door die reclame. Je moet iets passends voor alles dat je meeneemt op vakantie en dus kun je nu verschillende covers in je koffer doen. Tsja, of je neemt bijv. een wit én een zwart tasje mee, dat combineert met zowat alles.
Ik als tassenmaniak vind het idee gruwelijk. Steeds die standaard tas, met slechts een wisselend buitenkantje. De prijs vind ik niet eens belangrijk. Ik vertrouw er niet op dat die covers lang goed blijven zitten. Leuk als de hoekjes loskomen op een moment dat je dit nu net niet kunt hebben.
Neuh, niets voor mij. Ik moet grote, kleine, handige, chique voor de avond, opvallende, strakke, nou ja zo'n beetje van alles op tassen gebied. Van mijn gezin mag ik allang niets nieuws meer kopen. Hebben die even pech dat ik nogal eens alleen in de stad loop. \\:-)//
Ik als tassenmaniak vind het idee gruwelijk. Steeds die standaard tas, met slechts een wisselend buitenkantje. De prijs vind ik niet eens belangrijk. Ik vertrouw er niet op dat die covers lang goed blijven zitten. Leuk als de hoekjes loskomen op een moment dat je dit nu net niet kunt hebben.
Neuh, niets voor mij. Ik moet grote, kleine, handige, chique voor de avond, opvallende, strakke, nou ja zo'n beetje van alles op tassen gebied. Van mijn gezin mag ik allang niets nieuws meer kopen. Hebben die even pech dat ik nogal eens alleen in de stad loop. \\:-)//
anoniem_5010 wijzigde dit bericht op 05-08-2008 23:11
Reden: opvallend typfoutje weggepoets, er staan er vast nog meer ;-P
Reden: opvallend typfoutje weggepoets, er staan er vast nog meer ;-P
% gewijzigd
dinsdag 5 augustus 2008 om 23:23
Okee, ik geef even mijn eigen mening.
Ik vind het idee super, maar:
-de uitvoering is goedkoop
-het is lullig dat alleen de covers van kleur wisselen en dat je dus altijd een basis tas (hengsels en zijkanten) hebt die afwijkt van de cover
-de tas is vrij klein
-de tas is vrij tuttig
-er zitten weinig vakken in
Ik heb het idee dat er veel meer mee zou kunnen met zo'n idee, maar het bezitten van veel tassen vind ik ook wel fijn.
-het is lullig dat alleen de covers van kleur wisselen en dat je dus altijd een basis tas (hengsels en zijkanten) hebt die afwijkt van de cover
-de tas is vrij klein
-de tas is vrij tuttig
Ik heb het idee dat er veel meer mee zou kunnen met zo'n idee, maar het bezitten van veel tassen vind ik ook wel fijn.
dinsdag 5 augustus 2008 om 23:50
quote:whopper schreef op 05 augustus 2008 @ 23:23:
-de tas is vrij klein
-de tas is vrij tuttig
Ik heb het idee dat er veel meer mee zou kunnen met zo'n idee, maar het bezitten van veel tassen vind ik ook wel fijn.Well that sums it up! Ben het helemaal met je eens.
-de tas is vrij klein
-de tas is vrij tuttig
Ik heb het idee dat er veel meer mee zou kunnen met zo'n idee, maar het bezitten van veel tassen vind ik ook wel fijn.Well that sums it up! Ben het helemaal met je eens.
dinsdag 12 augustus 2008 om 11:35
quote:lolotte schreef op 05 augustus 2008 @ 23:10:
Op zich een leuk idee. Maar ik lag in een deuk door die reclame. Je moet iets passends voor alles dat je meeneemt op vakantie en dus kun je nu verschillende covers in je koffer doen. Tsja, of je neemt bijv. een wit én een zwart tasje mee, dat combineert met zowat alles.
Neuh, niets voor mij. Ik moet grote, kleine, handige, chique voor de avond, opvallende, strakke, nou ja zo'n beetje van alles op tassen gebied. Van mijn gezin mag ik allang niets nieuws meer kopen. Hebben die even pech dat ik nogal eens alleen in de stad loop. \\:-)// Helemaal mee eens! Ik wil juist allerlei verschillende modellen en maten hebben, dit is echt übersaai. En héél lelijk uitgevoerd...
Neuh, niets voor mij. Ik moet grote, kleine, handige, chique voor de avond, opvallende, strakke, nou ja zo'n beetje van alles op tassen gebied. Van mijn gezin mag ik allang niets nieuws meer kopen. Hebben die even pech dat ik nogal eens alleen in de stad loop. \\:-)// Helemaal mee eens! Ik wil juist allerlei verschillende modellen en maten hebben, dit is echt übersaai. En héél lelijk uitgevoerd...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
donderdag 5 februari 2009 om 15:35
Grappig om de reacties te lezen! ik dacht net zo: hij zal wel loslaten en hoe ziet het er nou in t echt uit? Kwam m tegen op een beurs en in het echt zijn ze echt super! Heb m dan ook gekocht.... kon het niet weerstaan als echte tassen freek! Ik vind wel dat de nieuwe buitenkanten mooier zijn dan de oudere. naja smaken verschillen maar nogmaals de kwaliteit is echt goed (zit zelfs garantie op!). Hoop dat jullie t nog n kansje geven....