Mode & Beauty alle pijlers

De perfecte shampoo!

10-07-2011 13:44 21 berichten
Hallo!

Wat is de perfecte shampoo en conditinoir, masker noem maar op voorals je haar snel droog word, snel pluist en heel dik is en als het kort is krult en als het wat langer is slag heeft? Het haar is gekleurd en door eerdere handelingen erg veel beschadiging op gelopen, volgende week komt mijn kapper, zal ik het ook even na vragen, ook misschien voor een kappers shampoo! maar dat is toch zo ongeveer 20 euro per fles?

Mijn familie vind dat het vast niet waard omdat te betalen voor een shampoo, die zeggen je hebt bij de kruidvat zoveel goedkope shamoo's

En borstelen is dat nou goed of slecht voor je haar?

Op de ene site lees ik, je haar borstelen bovordert de haargroei, je hebt wel een beetje disipline nodig om het elkedag te doen maar het resultaat is gewelidige mooie lokken haar,

en op een andere site staat gemeld, borstel het haar niet onodig,

wel een beetje verwarrend.

maargoed.

liefssss
Alle reacties Link kopieren
Hè? Je hebt dit topic een paar dagen geleden toch ook al geopend en ook al veel reacties gekregen? Waarom nog een keer?
Oh en het is geen conditinOIr, maar conditionEr.
quote:alexisss schreef op 10 juli 2011 @ 13:50:

Hè? Je hebt dit topic een paar dagen geleden toch ook al geopend en ook al veel reacties gekregen? Waarom nog een keer?volgens mij was dat wat anders, toch?
quote:alexisss schreef op 10 juli 2011 @ 13:50:

Hè? Je hebt dit topic een paar dagen geleden toch ook al geopend en ook al veel reacties gekregen? Waarom nog een keer?Onee, ik zag het, oeps, ik dacht dat het toen wat anders was, sorry.
blontt beschadigd haar zeker
quote:plompiedom schreef op 10 juli 2011 @ 14:10:

blontt beschadigd haar zeker nein, hoezo ?
Ik heb droog haar met grove krullen dat snel pluist en ik gebruik het merk Fantasia waar ik heel tevreden over ben (o.a. te koop via www.goldylockz.nl):

Shampoo (E 5,50):

Leave in conditioner (E 6,00):

glans (E 8,00, maar je gebruikt maar een paar drupjes per keer):

quote:saratje93 schreef op 10 juli 2011 @ 14:30:

[...]

nein, hoezo ?BlonT, als in een actie van een dom blondje
quote:iris1969 schreef op 10 juli 2011 @ 14:38:

Ik heb droog haar met grove krullen dat snel pluist en ik gebruik het merk Fantasia waar ik heel tevreden over ben (o.a. te koop via www.goldylockz.nl):

Shampoo (E 5,50):

[afbeelding]

Kun je die producten alleen komen via internet? of ook in de drogisterijen?

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat vreselijke reclamespotje van vroeger wegdenkend, vind ik Herbal Essences wel erg fijn.

Of John Frieda, maar die is vrij duur.
John Frieda (je hebt van die budget winkels waar ze vaak voor 3 euro liggen).

Verder loop ik ook weleens zo'n Afrikaanse kapperwinkel binnen. Zij hebben de gekste shampoo's voor ieders haartype en goede informatie. En hun shampoo's zijn ook niet duur. Ik betaal voor een fles misschien 6 euro.

Maar stiekem doet de volume shampoo van Trekpleister het ook goed in mijn haar. Net als die grote zwarte flessen waar ik nu de naam van kwijt ben.

Ik gebruik een haarmasker van de Hema na het zwemmen.
Syoss?
quote:iris1969 schreef op 10 juli 2011 @ 14:38:

Shampoo (E 5,50):

[afbeelding]

Die 1e heb ik ook gebruikt, bij mijn tante op vakantie.

VRESELIJK!!

Maar is dan ook niet voor EU -haar.

[afbeelding]

[afbeelding]
quote:alexisss schreef op 10 juli 2011 @ 15:26:

Syoss?Neeee, waardeloos!
quote:eefje1980 schreef op 10 juli 2011 @ 15:12:

Dat vreselijke reclamespotje van vroeger wegdenkend, vind ik Herbal Essences wel erg fijn.

.Ik ook, eindelijk betaalbare shampoo van kwaliteit. Ik maak weleens een uitstapje naar ander merk, maar kom steeds weer bij herbal essences terug (nee, ik heb geen aandelen)
@ Saratje: geen idee, ik heb het nog niet eerder in winkels gezien.

@ Ksenija: bedoel je dat het alleen voor donkere mensen is? In dat geval kan ik melden dat ik zelf "blank" haar heb en een vriendin van mij die het ook gebruikt ook. Het is wel bedoeld voor droge pluizende krullen, dus als je vet haar hebt is het wellicht niet zo geschikt.
Dit word een leuk topic. De een vind de een fijn wat de ander dan weer slecht vind. Ieder haartype is weer anders, en voor iedereen werkt weer wat anders fijn.

Bij mij werkt wella. Maar nivea en glisskur, herbal essences shampoo's zijn bar slecht voor mijn haar.
quote:lilalinda schreef op 10 juli 2011 @ 15:38:

[...]

Neeee, waardeloos!Inderdaad! die heb ik ook geprobeert mijn haar werd er echt waardeloos van :o
quote:zwitsal_nijntje schreef op 10 juli 2011 @ 16:18:

Dit word een leuk topic. De een vind de een fijn wat de ander dan weer slecht vind. Ieder haartype is weer anders, en voor iedereen werkt weer wat anders fijn.

Bij mij werkt wella. Maar nivea en glisskur, herbal essences shampoo's zijn bar slecht voor mijn haar.Maar ik kan van wella alleen maar de kleur(blond) en volume lijn vinden, en van glisskur gaat mijn haar enorm van pluizen, die anderen nog niet geprobeert.
professioneel spul hihi, das toch echt merkbaar beter.. iig voor mij dan..en ik heb ook droog haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven