Mode & Beauty alle pijlers

De ultieme mascara

06-11-2009 18:56 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds ben ik op zoek naar mascara die zo mooi intens zwart is en waar je mooie wimpers mee krijgt,ik zie weleens meiden op straat of in de bus en die hebben zulke prachtige wimpers echt zo mooi,met welke mascara krijgen jullie dat effect?
quote:LilD007 schreef op 11 november 2009 @ 19:59:

Ik heb zeg maar aziatische ogen. Dus wat ik ook doe mijn wimpers krullen niet. Wat moet ik doen? Ik wil geen wimperkruller gebruiken. Hoe krullen jullie wimpers zonder wimperkruller? Ligt het aan mascara. Mijn wimpers zijn gewoon recht. Echt aziatische ogen en wimpers etc.

Daar heb ik toevallig vandaag een nieuwsbrief over ontvangen. Hier de link. heb er geen ervaring mee, maar het schijn echt goed te werken. Ik houd het gewoon bij de wimpertang, voor mij goed genoeg en lekker goedkoop.

Turbo wimpers

Ik gebruik overigens voor mascara de Sumptious van Estee Lauder. Deze heeft mij doen overstappen van Lancome en dat betekent heel wat
Sexy Curves extreme black van Rimmel, ben er erg tevreden over!
lancome hypnose!

Lovely!
quote:LilD007 schreef op 11 november 2009 @ 19:59:

Ik heb zeg maar aziatische ogen. Dus wat ik ook doe mijn wimpers krullen niet. Wat moet ik doen? Ik wil geen wimperkruller gebruiken. Hoe krullen jullie wimpers zonder wimperkruller? Ligt het aan mascara. Mijn wimpers zijn gewoon recht. Echt aziatische ogen en wimpers etc.

Heb je wel eens een speciale mascara gericht op krullen gebruikt?

Lancôme heeft Virtuose, misschien is dat wat voor je?
ik zweer bij:

Colossal VolumExpress van Maybelline extra black. In een gezellige knalgehel huls! 13 euro, vind ik voor een goede mascara niet duur en bij mij is het effect ook veel beter dan de etos mascara van 2,99 (die toch ook door heel veel mensen geroemd wordt, iedereen reageert anders op een mascara)
Ook hier aziatische wimpers, die recht naar beneden groeien...en krul?? hahhah

Ik heb me er maar bij neergelegd, dus voor mij geen mascara meer!
Zwart zijn ze allemaal, je kunt een tweede laag aanbrengen.

Ik zweer bij Dior.
Ik zweer op het moment bij Rimmel Volume Flash mascara.
l'oreal double extension beauty tubes. Gaat er af met warm water (of onder de douche). Geweldig, blijft perfect zitten!
De Diorshow vind ik niet zo super, heb er een miniatuur van en vond hem niet beter dan een andere mascara. Daarbij is de borstel erg dik waardoor je gauw in je ogen komt.
Je kan een theelepel gebruiken als je geen wimperkruller wil gebruiken...
Chanel Inimitable

L'Oreal Telescopic (de zilvere)

Ik ga trouwens voor lengte en niet voor volume.
quote:zoetfris schreef op 16 november 2009 @ 14:02:

Je kan een theelepel gebruiken als je geen wimperkruller wil gebruiken...Hè? Kan je dat even uitleggen
Al googlend - nieuwsgierig - kwam ik hier op: http://nahita.hyves.nl/al ... /photos/714529401/0/skHt/

(beetje grote theelepel )
Masterpiece van Max Factor i.c.m. de wimperkruller. (Masterpiece is nu trouwens bij het Kruidvat 2 voor 1... is maar een tip!)

En je kunt natuurlijk ook altijd aan die meiden die je ziet met mooie wimpers vragen wat ze er opsmeren. Vinden ze denk ik alleen maar leuk, zo'n compliment!
Iedere morgen ben ik blij met mijn Diorshow Iconic; volle wimpers in een mum van tijd!
@Naomi87:

Theelepel verwarmen met warm water of föhn, dan de bolle kant tegen je ooglid, haartjes tegen theelepel aan drukken en vasthouden of met een kwartdraaibeweging de haartjes krullen (zoals je ook met een schaar cadeaulint krult). Zo krul je ze.

Ik vind het een omslachtige manier, doe het alleen maar als ik geen wimperkruller bij de hand heb en toch mijn wimpers wil krullen. Bovendien de huid rondom je ogen is zo dun, dat de verwarmde theelepel al heel snel te heet aanvoelt en pijn doet.

Geen aanrader
Cnanel Cils a cil

ben ik helemaal blij mee!
2000 Calorie Dramatic Look van Max Factor. Al jaren.
quote:Elizaar schreef op 14 november 2009 @ 18:59:

ik zweer bij:

Colossal VolumExpress van Maybelline extra black. In een gezellige knalgehel huls! 13 euro, vind ik voor een goede mascara niet duur en bij mij is het effect ook veel beter dan de etos mascara van 2,99 (die toch ook door heel veel mensen geroemd wordt, iedereen reageert anders op een mascara)Deze heb ik ook
quote:Quinty schreef op 06 november 2009 @ 23:01:

Diorshow van Dior en Mascara Volume Effet Faux Cils van Yves Saint Laurent, allebei in niet-waterproof.Mee eens! Echt topmascara's.
ik vind het idee van een theelepel een beetje eng. Maar als ik een wimperkruller gebruik vallen mijn wimpers elke dag wel uit. Na een week merk ik dan dat ik veel minder wimpers heb. Ik doe wel altijd eerst wimperkruller en dan mascara. Maar ze vallen toch wel uit. Daarom wil ik geen wimperkruller gebruiken.
MAC dazzlelash! Klein borsteltje zodat je aan elk wimpertje kan, krult en scheidt goed en is niet duur. Inimitable van chanel vond ik ook heel goed, maar kost dubbel zoveel!
Heeft er nu echt niemand last van vlekkerige mascara? Halverwege de dag lijk ik soms wel een pandabeertje. Heb al van alles gebruikt: Chanel, Lancome, Estee Lauder, Dr. Hauschka. Ook waterproof helpt niet.
Als je mooie wimpers van jezelf hebt, maakt merk mascara weinig uit.

Als je slechte wimpers hebt, zal het je niet veel helpen om een duur merk te nemen.

Ik heb nooit vlekken, Rosalie.

Nooit gehad, wel vreemd dat je dat bij alle merken hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven