dieet
donderdag 17 juli 2014 om 18:15
Wie wil mij even een heldere blik geven over dit eet lijstje.
Ochtend en middag zijn samen, want ik slaap altijd tot een uur of 12.
O en M : water met een eet lepel yoghurt , kiwi, banaan, sinaasappel , spinazie.
Twee boterhammen (bruin) met beleg naar keuze.
T: halve paprika.
À: wat de pot schaft.
En een stuk fruit.
S: evt een worteltje.
Ik wil snel veel kwijt, ben niet bang voor een jojo effect .
Als het er eenmaal af is, kom ik nl moeilijk weer aan.
Het gaat om mijn zwangerschaps kilo"s.
Zie ik wat over het hoofd, of is dit een degelijk lijstje?
Ochtend en middag zijn samen, want ik slaap altijd tot een uur of 12.
O en M : water met een eet lepel yoghurt , kiwi, banaan, sinaasappel , spinazie.
Twee boterhammen (bruin) met beleg naar keuze.
T: halve paprika.
À: wat de pot schaft.
En een stuk fruit.
S: evt een worteltje.
Ik wil snel veel kwijt, ben niet bang voor een jojo effect .
Als het er eenmaal af is, kom ik nl moeilijk weer aan.
Het gaat om mijn zwangerschaps kilo"s.
Zie ik wat over het hoofd, of is dit een degelijk lijstje?
donderdag 17 juli 2014 om 18:23
donderdag 17 juli 2014 om 18:52
donderdag 17 juli 2014 om 19:12
Wat is er gezond aan brood, pasta en bami? Niet dat je het niet mag eten. Groente zijn gezond, tonijn, ei, advocado, kwark, eet er wat gekookte aardappel bij.
Jij eet niet gezond en je bent hooguit bezig om jezelf op de verkeerde manier van steeds minder calorieen te voorzien. Je hebt een baby en je slaappatroon is verstoord, dus naast het slechte eetpatroon gieren de stresshormonen door je lijf omdat je slaappatroon ook verstoord is. Afvallen is dus niet echt haalbaar op deze manier.
Jij eet niet gezond en je bent hooguit bezig om jezelf op de verkeerde manier van steeds minder calorieen te voorzien. Je hebt een baby en je slaappatroon is verstoord, dus naast het slechte eetpatroon gieren de stresshormonen door je lijf omdat je slaappatroon ook verstoord is. Afvallen is dus niet echt haalbaar op deze manier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.