Mode & Beauty alle pijlers

dieet

17-07-2014 18:15 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil mij even een heldere blik geven over dit eet lijstje.

Ochtend en middag zijn samen, want ik slaap altijd tot een uur of 12.

O en M : water met een eet lepel yoghurt , kiwi, banaan, sinaasappel , spinazie.

Twee boterhammen (bruin) met beleg naar keuze.

T: halve paprika.

À: wat de pot schaft.

En een stuk fruit.

S: evt een worteltje.

Ik wil snel veel kwijt, ben niet bang voor een jojo effect .

Als het er eenmaal af is, kom ik nl moeilijk weer aan.

Het gaat om mijn zwangerschaps kilo"s.

Zie ik wat over het hoofd, of is dit een degelijk lijstje?
Oke hoe kan ik dit dan beter aanpakken, en met een snel resultaat?
Hoe lang ben je?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eet 3 gezonde maaltijden en naar behoefte 2 tussen door. Crashen is ongezond, je wilt geen essentiele voedingsmiddelen missen. Kijk voor inspiratie bij Amber Alberda en Dr. Frank, ...etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Trek een jaar uit vanaf je bevalling voor ontzwangeren.
Ik vind de porties wat klein van de mees dieten zo ook van Frank en Alberda. Je zou de inhoud wel als leidraad kunnen gebruiken.
Serieus????
Rover, je bent net bevallen. Het is heel normaal dat je die kilo's nog niet kwijt bent. Eet normaal, beweeg wat meer en het gebeurt echt wel hoor. Geef je borstvoeding?
Geef geen bv, alvast dank voor de tips
Ben 1,76
Je hebt een probleem, 70 kg is al licht en 60 kg is te licht en 50 kg is super te licht bij jouw lengte. Heb jij een eetprobleem (gehad)?
Je BMI is prima, dus ik zou niet zomaar af gaan vallen! Met 51 kilo kom jij uit op een BMI van 16,5, wat echt echt echt veel te laag is. Op dit moment is je BMI 22,9, wat prima is.

BMI-meter van het voedingscentrum gebruikt.

Waarom wil je er 20 kilo af?
51 kilo bij 1,76 is echt te weinig TO. Dat weet je zelf toch ook wel?
Mm, eigenlijk vind ik dat nóg heel dik. Ook omdat je vrij kort ben.

Waarom heb je zo laten verslonzen? 20 kilo aankomen is écht niet normaal. Bah.
TO je wilt snel snel snel, met andere woorden je wil graag je stofwisseling naar zijn grootje helpen en dus over een paar maanden het dubbele zijn aangekomen?

Prima, moet je doen...

(daar gaan we weer....)
quote:rover37 schreef op 17 juli 2014 @ 19:53:

Ben 1,76En dan wil je naar 51 kilo? Doe normaal TO.
quote:rover37 schreef op 17 juli 2014 @ 19:53:

Ben 1,76sorry hoor maar je hebt echt een eetstoornis, 52 kilo bij 1.72 is fors ondergewicht. En je wilt dit zo snel mogelijk bereiken zeg je, eerder wilde je al alles weten over sapvasten. Je hebt een baby, ik neem aan dat je je kind wilt zien opgroeien?
quote:StoraHuntur schreef op 17 juli 2014 @ 20:10:

Mm, eigenlijk vind ik dat nóg heel dik. Ook omdat je vrij kort ben.

Waarom heb je zo laten verslonzen? 20 kilo aankomen is écht niet normaal. Bah.ja weg met de yoghurt
en dat worteltje 's avonds is ook erg Bourgondisch
Ik maak nu echt een grove fout, 1.67 ben ik, excuus daar ging een cijfer fout.
dan nog is 51 te licht hoor, of is er weer sprake van een rekenfout en bedoel je 61?

Zoek hulp want je maakt jezelf kapot.
Dan nog is het weinig. En je lijf heeft (veel) tijd nodig om te ontzwangeren. Geef het de tijd, eet en beweeg gezond en je zult zien dat de kilo's er echt wel af gaan. Overhaasten heeft echt geen zin.
En na je worteltje 's avonds eet je niks meer tot de volgende dag 12 uur. Tuurlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed, dan ben je nu een ietsje te zwaar, maar met 2 kilo eraf zou je al van dat probleem af zijn, daarvoor hoef je er geen 20 af te vallen. Met 20 kilo minder ben je dan nog steeds te licht.

Ga sporten, ga 3 gezonde maaltijden per dag eten en als dat niet lukt, ga naar de huisarts.
Je bent een iets pietsje te zwaar voor je lengte, niets dramatisch.
Ik woog altijd 54 voor de zwangerschap.

En nu ben ik dus zelfs te zwaar, dat is gewoon een hele omschakeling zoals jullie je kunnen voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven