Mode & Beauty alle pijlers

Dikke billen

21-10-2014 18:39 303 berichten
Hoe belangrijk zijn billen voor een blanke Nederlandse vrouw? Heb het idee dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je plat bent vind men het vaak geen probleem, borsten zijn belangrijker.

Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 21 oktober 2014 @ 23:03:

[img]http://www.hola.com/imagenes/actualidad ... kim1-z.jpg[/img]

Ik ben meer een plattekont en nee, ik ben zeker niet jaloers op Mevrouw Kardashian.Men... dit is dus echt heel erg lelijk! Niet omdat ze dikke billen heeft, maar omdat het dus zo niet in verhouding is met de rest van haar lichaam....
Omdat haar kont te laag zit. Valt me al een tijdje op. Alsof tie afgezakt is ofzo.
quote:khemam schreef op 21 oktober 2014 @ 23:19:

Omdat haar kont te laag zit. Valt me al een tijdje op. Alsof tie afgezakt is ofzo.
Mijn vader noemt dat een nijlpaardenreet.
Mijn billen zijn tussen die van beyonce en kim kardashian in. Vroeger schaamde ik me voor mijn dikke billen. Daarbij heb ik wel maat 36. En een zandloper figuur. Ik ben nu trots op mijn billen aangezien het toch een soort pronkstuk voor vrouwen geworden is.
quote:khemam schreef op 21 oktober 2014 @ 23:19:

Omdat haar kont te laag zit. Valt me al een tijdje op. Alsof tie afgezakt is ofzo.Doet me aan een ford ka denken, zo van achteren.
Ye ken.
Ik geef toe...merkwaardige kledingkeuze van KK. Ik zou haar stylist ontslaan. Maar denk die rare lappen weg en KK is erg sexy.
quote:glitter@spice66 schreef op 21 oktober 2014 @ 23:42:

Ik geef toe...merkwaardige kledingkeuze van KK. Ik zou haar stylist ontslaan. Maar denk die rare lappen weg en KK is erg sexy.Jazeker weg met die lappen, maar ook gelijk 2 kg hamlappen weghalen.
Bij nader inzien... doe maar toch 4 kg.
[img]http://www.pinterest.com/pin/11259067792306930/[/img]

Nou Welterusten! groeten, Glitter

[afbeelding]

Ik ben meer een plattekont en nee, ik ben zeker niet jaloers op Mevrouw Kardashian.

Alleen maar prettig dat dit tegenwoordig - door vele, vele mensen - als prachtig wordt beschouwd, toch? Een aantal jaren geleden zou dit figuur - en waarschijnlijk ook nog door de mensen die het nu het toppunt van mooi/ geil/ vrouwelijk vinden - als " niet in balans " ( en dat is mild ) worden bestempeld.

Ik vraag me wel af hoe je het voor elkaar krijgt dat al het vent naar je kont gaat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 oktober 2014 @ 23:36:

Mijn vader noemt dat een nijlpaardenreet.Dat is correct en feitelijk juist!
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:Ikhierhuh schreef op 21 oktober 2014 @ 23:46:

Bij nader inzien... doe maar toch 4 kg.Nee, het mag niet ietsje meer zijn!
*do not underestimate the power of stupidity*
Kim Kardashian
I'm a long long way from home
Ik ben heel blij met mijn billen. Mijn partner is dat ook. Wat de rest er van denkt, maakt mij niet veel uit. Ik ben gelukkig.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

[afbeelding]

Ik ben meer een plattekont en nee, ik ben zeker niet jaloers op Mevrouw Kardashian.Ik weet niet wie het is maar ik vind het echt afschuwelijk. Ik zou een alles verhullende lange jurk of zo aantrekken of als een idioot gaan lijnen maar dat heeft alleen zin als het vet is.
verba volant, scripta manent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 oktober 2014 @ 00:01:

[...]

Alleen maar prettig dat dit tegenwoordig - door vele, vele mensen - als prachtig wordt beschouwd, toch? Een aantal jaren geleden zou dit figuur - en waarschijnlijk ook nog door de mensen die het nu het toppunt van mooi/ geil/ vrouwelijk vinden - als " niet in balans " ( en dat is mild ) worden bestempeld.

Ik vraag me wel af hoe je het voor elkaar krijgt dat al het vent naar je kont gaat. Eens. Mannen vinden mij niet leuk dankzij mijn kont en ja... mijn 'tieten' even min. Ik denk dat mijn ogen iets leuks hebben. Of toch mijn schoenen?
quote:MarianneDavids schreef op 22 oktober 2014 @ 00:14:

[...]

Ik weet niet wie het is maar ik vind het echt afschuwelijk. Ik zou een alles verhullende lange jurk of zo aantrekken of als een idioot gaan lijnen maar dat heeft alleen zin als het vet is.Echt!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 oktober 2014 @ 00:01:

[...]

Ik vraag me wel af hoe je het voor elkaar krijgt dat al het vent naar je kont gaat. Niet zo moeilijk toch
Nou @blijfgewoonbianca mannen vonden dikke billen altijd al mooi. Ik ken geen vent die geil wordt van een mager speenvarken. Volgens mij zijn het de vrouwen zelf die vinden dat zij (of andere vrouwen) niet in verhouding zijn.
I'm a long long way from home
quote:mind_game schreef op 22 oktober 2014 @ 00:12:

[...]

Nee, het mag niet ietsje meer zijn!Ja.
quote:koiboi schreef op 22 oktober 2014 @ 00:19:

Nou @blijfgewoonbianca mannen vonden dikke billen altijd al mooi. Ik ken geen vent die geil wordt van een mager speenvarken. Volgens mij zijn het de vrouwen zelf die vinden dat zij (of andere vrouwen) niet in verhouding zijn.

Echtniet! Niet altijd, ik ken mannen zat die dikke billen gewoon akelig vinden.

En nee, ik ben geen mager speenvarken, wel mager.
quote:Ikhierhuh schreef op 22 oktober 2014 @ 00:16:

[...]

Eens. Mannen vinden mij niet leuk dankzij mijn kont en ja... mijn 'tieten' even min. Ik denk dat mijn ogen iets leuks hebben. Of toch mijn schoenen?

Mannen kijken amper naar de schoenen .

*Ben nu heel benieuwd naar jouw ogen ;-)*
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:koiboi schreef op 22 oktober 2014 @ 00:19:

Ik ken geen vent die geil wordt van een mager speenvarken..http://the60s.blogspot.nl/2013/03/twiggy.html

Ik weet niet hoe oud dat jij bent, maar in de jaren 60 was Twiggy hot, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:DorothyParker schreef op 22 oktober 2014 @ 00:23:

[...]

Mannen kijken amper naar de schoenen .

*Ben nu heel benieuwd naar jouw ogen ;-)*Nah, ik ben een gewone brown/green eyes girl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven