Dolle dwaze dagen.....
donderdag 4 oktober 2012 om 10:42
Dolletjes, ik sta al vanaf half 10 in de rij, online that is.
Nu nog steeds 30.000 wachtende voor mij, ik ben er wel 2000 opgeschoten in een uur.
Ik laat de pagina gewoon voor de vorm aan staan want ben nu wel benieuwd hoelang het duurt, eer ik naar binnen mag.
Al wil ik mijn geld uitgeven, het mag gewoon niet, hoe stom kan je als winkel zijn.
Nu nog steeds 30.000 wachtende voor mij, ik ben er wel 2000 opgeschoten in een uur.
Ik laat de pagina gewoon voor de vorm aan staan want ben nu wel benieuwd hoelang het duurt, eer ik naar binnen mag.
Al wil ik mijn geld uitgeven, het mag gewoon niet, hoe stom kan je als winkel zijn.
donderdag 4 oktober 2012 om 12:11
Er zijn nog 82.552 wachtenen voor mij! Ik hoef eigenlijk niets te hebben, alleen een Claessen pyjama voor mijn zoon vond ik erg schattig, dus misschien koop ik die. Boeken koop ik tegenwoordig alleen nog maar bij de kringloop, die hebben meestal een grotere collectie dan een boekenwinkel. Vooral kinderboeken zijn daar spotgoedkoop en vaak in prima staat.
Ik stond dan wel weer vanochtend om 10 uur voor de Mediamarkt om een Ipad 2 te kopen voor ¤333. Eigenlijk ook belachelijk, maar goed die is vlakbij en moest ik voor iemand halen. Wel bizar dat iemand haar kind ( schoolgaande leeftijd) mee had om twee Ipads te kunnen kopen (maximaal 1 per klant) en tegen kind zei dat dat de reden was dat kind niet naar school hoefde....
Ik stond dan wel weer vanochtend om 10 uur voor de Mediamarkt om een Ipad 2 te kopen voor ¤333. Eigenlijk ook belachelijk, maar goed die is vlakbij en moest ik voor iemand halen. Wel bizar dat iemand haar kind ( schoolgaande leeftijd) mee had om twee Ipads te kunnen kopen (maximaal 1 per klant) en tegen kind zei dat dat de reden was dat kind niet naar school hoefde....
donderdag 4 oktober 2012 om 13:41
quote:thomaaas schreef op 04 oktober 2012 @ 13:39:
Gloeiendegloeiendegloeiende! 2,5 fucking uur in de digitale rij gestaan, mag ik eindelijk de webshop binnen: JAS UITVERKOCHT. Gloeiendegloeiende....
Of je hebt je karretje vol maar zwaait even wat kinders uit en pakt koffie en op eens heb je wederom 80000 wachtende voor je....
Wat een lullo's
Gloeiendegloeiendegloeiende! 2,5 fucking uur in de digitale rij gestaan, mag ik eindelijk de webshop binnen: JAS UITVERKOCHT. Gloeiendegloeiende....
Of je hebt je karretje vol maar zwaait even wat kinders uit en pakt koffie en op eens heb je wederom 80000 wachtende voor je....
Wat een lullo's
donderdag 4 oktober 2012 om 13:47
quote:spitsmuisje schreef op 04 oktober 2012 @ 13:45:
Thomaas, hier hetzelfde! Ik wilde die jas van Arma hebben en een vest van Repeat, maar beide waren uitverkocht. Ik heb dus ook 2,5 uur in die digitale k*trij gestaan...
Morgen ga ik maar niet naar de Bijenkorf. Hier heb ik geen zin meer in. Stom gedoe.
Je hoefde toch alleen maar het venster open te laten staan in je browser, en af toe te kijken?
Ik zit er nu in, ik hoef niks, maar vind het wel leuk om even rond te kijken.
Thomaas, hier hetzelfde! Ik wilde die jas van Arma hebben en een vest van Repeat, maar beide waren uitverkocht. Ik heb dus ook 2,5 uur in die digitale k*trij gestaan...
Morgen ga ik maar niet naar de Bijenkorf. Hier heb ik geen zin meer in. Stom gedoe.
Je hoefde toch alleen maar het venster open te laten staan in je browser, en af toe te kijken?
Ik zit er nu in, ik hoef niks, maar vind het wel leuk om even rond te kijken.
donderdag 4 oktober 2012 om 15:24
quote:SeptemberGirl schreef op 04 oktober 2012 @ 10:46:
[...]
Nee, het geweld in Syrie, dat is verschrikkelijk.
Dit is gewoon onzin.
Pffff.... en jij hebt zeker nooit honger, want alleen kindjes in de derde wereld hebben honger?
Ik zal het herformuleren: Wat een verschrikkelijke onzin, om voor een webshop in de rij te gaan staan. Zo goed?
[...]
Nee, het geweld in Syrie, dat is verschrikkelijk.
Dit is gewoon onzin.
Pffff.... en jij hebt zeker nooit honger, want alleen kindjes in de derde wereld hebben honger?
Ik zal het herformuleren: Wat een verschrikkelijke onzin, om voor een webshop in de rij te gaan staan. Zo goed?
donderdag 4 oktober 2012 om 17:14
inderdaad, vroeger had je écht goede aanbiedingen. Meer dan 50% korting op de originele prijs. Nu zitten er ook dingen bij die feitelijk geen aanbieding zijn. Ik zag een jas hangen voor 99 euro van Gerry Weber, zou afgeprijsd zijn van 149 euro, maar in de 'gewone' Gerry Weber winkel zag ik diezelfde jas ook voor 99 euro, geen aanbieding, was de normale prijs.
donderdag 4 oktober 2012 om 17:54
quote:spitsmuisje schreef op 04 oktober 2012 @ 13:45:
Morgen ga ik maar niet naar de Bijenkorf. Hier heb ik geen zin meer in. Stom gedoe.Die cognac kleurige met de wollige voering ja? IK OOK! Mijn collega's hebben me heel hard uitgelachen vandaag...
Morgen ga ik maar niet naar de Bijenkorf. Hier heb ik geen zin meer in. Stom gedoe.Die cognac kleurige met de wollige voering ja? IK OOK! Mijn collega's hebben me heel hard uitgelachen vandaag...
donderdag 4 oktober 2012 om 17:55
donderdag 4 oktober 2012 om 18:08
Ik doe er niet meer aan mee,waar ik me bij de winkels aan dood erger is dat er mensen zijn die als een blinde op hun doel afrennen hele rek kleding meenemen en dan verkopen met toch wel minstens 30 meer als in de winkel.Tik maar een DDD in op mp.
Nee mij niet meer gezien lekker rustig zo even geen stress.
Nee mij niet meer gezien lekker rustig zo even geen stress.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt