Dolle dwaze dagen.....
donderdag 4 oktober 2012 om 10:42
Dolletjes, ik sta al vanaf half 10 in de rij, online that is.
Nu nog steeds 30.000 wachtende voor mij, ik ben er wel 2000 opgeschoten in een uur.
Ik laat de pagina gewoon voor de vorm aan staan want ben nu wel benieuwd hoelang het duurt, eer ik naar binnen mag.
Al wil ik mijn geld uitgeven, het mag gewoon niet, hoe stom kan je als winkel zijn.
Nu nog steeds 30.000 wachtende voor mij, ik ben er wel 2000 opgeschoten in een uur.
Ik laat de pagina gewoon voor de vorm aan staan want ben nu wel benieuwd hoelang het duurt, eer ik naar binnen mag.
Al wil ik mijn geld uitgeven, het mag gewoon niet, hoe stom kan je als winkel zijn.
zondag 7 oktober 2012 om 09:32
Zaterdag een jurk gekocht bij de Bijenkorf van Claudia Strater. Krijg ik vanmorgen een mail dat er nog 25% korting van af gaat. En ja hoor de jurk en de maat was er nog.
De jurk dus nu opnieuw op internet besteld voor 25% minder. Maandag breng ik de gekochte jurk van zaterdag terug en wacht nu op de bestelde jurk.
Dus ingevolg als ik nog eens wat op de dwaze dagen koop wacht ik wel tot zondag.
De jurk dus nu opnieuw op internet besteld voor 25% minder. Maandag breng ik de gekochte jurk van zaterdag terug en wacht nu op de bestelde jurk.
Dus ingevolg als ik nog eens wat op de dwaze dagen koop wacht ik wel tot zondag.
zondag 7 oktober 2012 om 10:26
zondag 7 oktober 2012 om 11:52
zondag 7 oktober 2012 om 13:22
Ik hoor overal verhalen van onwijze wachtrijen, maar ik heb echt nergens last van gehad. Ik had van tevoren een verlanglijstje online gemaakt, zou het daaraan liggen? Maar goed, uiteindelijk heel stom vergeten om op tijd te bestellen dus het grootste deel van m'n lijstje was er niet meer. Uiteindelijk alleen een stapel sokken voor man, 2 dekbedovertrekken en een sjaal gekocht.
De korting vind ik trouwens ook tegenvallen, hoor. Ik had bijvoorbeeld een Vingino broek op m'n lijstje staan, was een tientje afgeprijsd naar ¤49,95. Voor dat geld kan ik hem ook makkelijk ergens anders vinden.
De korting vind ik trouwens ook tegenvallen, hoor. Ik had bijvoorbeeld een Vingino broek op m'n lijstje staan, was een tientje afgeprijsd naar ¤49,95. Voor dat geld kan ik hem ook makkelijk ergens anders vinden.