Mode & Beauty alle pijlers

Dolle dwaze dagen.....

04-10-2012 10:42 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dolletjes, ik sta al vanaf half 10 in de rij, online that is.

Nu nog steeds 30.000 wachtende voor mij, ik ben er wel 2000 opgeschoten in een uur.

Ik laat de pagina gewoon voor de vorm aan staan want ben nu wel benieuwd hoelang het duurt, eer ik naar binnen mag.

Al wil ik mijn geld uitgeven, het mag gewoon niet, hoe stom kan je als winkel zijn.
Waarom ben je niet gewoon naar de fysieke winkel gegaan?!
Verschrikkelijk, ik heb wat dvd's die ik wil hebben dus fiets straks wel even langs. Is dit de rij van dat spel waarmee ze op hun fb adverteren?
Aantal wachtenden voor u: 63960

U staat momenteel in de wachtrij

Status 10:38

Geachte klant, het is erg moeilijk om uit alle dwaze artikelen iets moois uit te kiezen, daarom is het erg druk op debijenkorf.nl. De portier heeft het toelaten van klanten momenteel gepauzeerd. Bedankt voor uw geduld.

Wat een bullshit
Fysieke winkel wordt nogal lastig, gaat niet.
Niet eens dat ik perse iets wilde kopen, maar misschien wel.

Je zal maar wel er echt op moeten wachten....

Trieste bedoening.
quote:evelise schreef op 04 oktober 2012 @ 10:43:

Verschrikkelijk, ik heb wat dvd's die ik wil hebben dus fiets straks wel even langs. Is dit de rij van dat spel waarmee ze op hun fb adverteren?Nee, het geweld in Syrie, dat is verschrikkelijk.

Dit is gewoon onzin.
Ik heb besteld Maar ik had dan ook ruim voor 9.00 uur de site geopend en toen was ik om 9.00 uur nog nummer 7700 ofzo.
Ik had vanmorgen om 9.00 een plek je in de 'wachtrij' kon er na een half uur in, goed werkende site, knalde er niet zo als vorig jaar elke keer weer uit, binnen 20 minuten alles besteld wat ik wilde... Dus helemaal happy. daarvoor wil ik niet naar die veel te drukke winkel vol graaiden mensen, heerlij relaxed dit!

Maar een wachtrij van 65000 absurd!
quote:zusenzoo schreef op 04 oktober 2012 @ 10:46:

Niet eens dat ik perse iets wilde kopen, maar misschien wel.

Je zal maar wel er echt op moeten wachten....

Trieste bedoening.

Jaha, want het leven is ondraaglijk zonder een leren jasje dat 20 euro goedkoper is. Of een dekbedovertrek van Pip voor 50 euro.

Niet dus.
Ik heb het een keertje mee gemaakt met kaarten online kopen voor het theater.

Erg irritant.
quote:SeptemberGirl schreef op 04 oktober 2012 @ 10:46:

[...]

Nee, het geweld in Syrie, dat is verschrikkelijk.

Dit is gewoon onzin.

helemaal mee eens.

dat internet gaat niet opschieten dus ga er denk ik vanmiddag ook

even heen (heb iets nodig namelijk).

maar als ik heel eerlijk ben snap ik toch niet helemaal waarom het toch zoveel mensen trekt. het is vooral oud spul van de voorgaande jaren namelijk...

nou ja ik zeg wel eerlijk dat ik zelf ook altijd wel ff ga kijken...:-$
ik zie veel mensen op mijn FB die het hierover hebben. Zijn er bijzondere dingen te koop of worden dingen tegen spotprijs weg gegeven aangezien de wachtrijen zo lang zijn? Dan heb ik wat gemist denk ik....
quote:SeptemberGirl schreef op 04 oktober 2012 @ 10:46:

[...]

Nee, het geweld in Syrie, dat is verschrikkelijk.

Dit is gewoon onzin.Tjonge jonge..
quote:Francisca21 schreef op 04 oktober 2012 @ 10:52:

ik zie veel mensen op mijn FB die het hierover hebben. Zijn er bijzondere dingen te koop of worden dingen tegen spotprijs weg gegeven aangezien de wachtrijen zo lang zijn? Dan heb ik wat gemist denk ik....Ik denk dat het vooral het hele magische marketingcircus eromheen is, qua prijs scheelt het vaak maar een paar tientjes.
hihihi nee hoor, het is niet erg bijzonder.

veel make-up, kleding enz.

wat septembergirl zegt klopt, het is vooral marketing.

echter niet alles in de winkel is afgeprijst, dat is ook wel een hele goede truuk denk ik (als je toch al binnen bent.....)
Natuurlijk heb je gelijk SG, dit is een non topic, net als alle mode en beauty.
Kortingen gaan trouwens ook nergens over, maar neuzen is wel zo leuk en wellicht kom je nog wat leuks tegen.

Maar niet met 60.000 wachtende voor je.

Ik zit inmiddels op 28.000 wachtende voor mij. Wow..
Ja, zo gaat het sneller dan je denkt
ik ben vooral geslaagd voor spijkerbroeken voor de kinderen. Ik vind de broeken van vingino super leuk en kwalitief zeer sterk, maar vind ze normaal gesproken te duur, als je er dan 20 euro korting op krijgt wordt ik blij....
Belachelijk gewoon die DDD bij de Bijenkorf. No way dat ik online in de rij ga staan om mijn geld uit te geven. In de fysieke winkel overigens ook niet. Ik heb de boekjes doorgenomen en er zit niets bij wat ik nodig heb en met die kortingen valt het ook wel weer mee.
quote:redband sch

reef op 04 oktober 2012 @ 10:56:

Ja, zo gaat het sneller dan je denkt Echt hè
quote:phoebe82 schreef op 04 oktober 2012 @ 10:52:

[...]

helemaal mee eens.

dat internet gaat niet opschieten dus ga er denk ik vanmiddag ook

even heen (heb iets nodig namelijk).

maar als ik heel eerlijk ben snap ik toch niet helemaal waarom het toch zoveel mensen trekt. het is vooral oud spul van de voorgaande jaren namelijk...

nou ja ik zeg wel eerlijk dat ik zelf ook altijd wel ff ga kijken...:-$Dit klopt niet hoor, zo is het inderdaad wel begonnen tig jaar geleden, maar nu wordt er speciaal voor ingekocht. De Bijenkorf haalt het grootste deel van hun omzet uit de DDD.
quote:zusenzoo schreef op 04 oktober 2012 @ 10:58:

[...]

Echt hè Ik zit niet op de bijenkorf site;-) maar wil je wel even bezig houden
In de winkel viel de drukte heel erg mee, vond het wel leuk om een keertje mee te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven