Mode & Beauty alle pijlers

Douche- en badrituelen

05-04-2014 11:50 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon nieuwsgierig...

Ik heb een paar vragen voor jullie.

Hoe vaak douchen jullie of gaan jullie in bad?

Wat voor doucheprodukten gebruiken jullie?

Smeer je je in met bodyolie/lotion en hoe vaak?
Ik douche 1x per dag.

Ik gebruik Nivea Volume shampoo.

Ik smeer mijn handen elke dag in met bodylotion, de rest van mijn lichaam ongeveer 2x per maand.
Dagelijks 's ochtends (of eerst huishouden en daarna douchen), en dan na het sporten een 2de keer op de dag. In de winter ook extra als ik laat een eind naar huis heb moeten rijden en dan koud uit de auto kom, even lekker opwarmen onder de douche en dan heerlijk slapen ;D

Ik gebruik dagelijks shampoo op oliebasis en dan meestal nog iets van conditioner. Bijna dagelijks douchegel icm een washandje voor onder de oksels, tussen de billen en de voeten. Ongeveer 2 keer per week scrubgel voor de te epileren huid. Smeer me altijd als ik tijd heb in met bodylotion en soms ook gewoon helemaal met nivea zalf, als het echt hard nodig is...
Douchen elke ochtend en soms ook 's-avonds (in de zomer en na sport).Dove of Nivea Ik smeer me daarna in met bodycream van dove of bodylotion van Dove of Nivea heerlijk!

Scheren dagelijks even oksels, benen en bikilijn ook onder de douche. Haren wassen om de dag.
Douche iedere dag met de Hammam-lijn van Rituals. Deze wissel ik af met Sanex, Sanicur of iets uit de Lipikarlijn (zeep of douchecrème) van La Roche Posay. Als ik niet heb gedouched voel ik mij de hele dag vies. Vandaar dat ik ook altijd mijn haren was, iedere dag weer. Vind het zo smerig om de luchtjes van de dag ervoor nog te ruiken. Alles moet lentefris zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven