Mode & Beauty alle pijlers

Douche- en badrituelen

05-04-2014 11:50 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon nieuwsgierig...

Ik heb een paar vragen voor jullie.

Hoe vaak douchen jullie of gaan jullie in bad?

Wat voor doucheprodukten gebruiken jullie?

Smeer je je in met bodyolie/lotion en hoe vaak?
Douchen elke ochtend met Nivea, Fa, Dove..

Wissel ze altijd af zodat ik niet aan de geur gewend raak

Na het douchen insmeren met bodylotion. Dagelijks dus.

Ik heb geen bad dus nooit in bad.
O dan moet ik zelf ook wel antwoorden natuurlijk,

1 - 2 keer per dag douchen, in bad 1-2 keer per week.

Ik gebruik Kneipp Lavendeldouche, de foam en de gel.

Nivea sensitive met kamille

of als mijn huid erg gevoelig reageert hypoallergene parfumvrije douchegel van huismerk Kruidvat.

Ik smeer me zo,n 3x per week in met bodyolie van Decubal.
Dagelijks douchen met douchegel (babyspul, actionspul, ..), en voor m'n oksels en benen hibiscrub. Daarna m'n benen inwrijven met pure kokosolie.

Verder ben ik niet echt van de smeerseltjes, vergeet ik gewoon.
Ik ga elke dag in bad met boek en en gebruik rituals badschuim met groene thee. Heerllijk! In de lente/zomer gebruik ik een bodylotion voor mijn benen, meestal van kneipp amandelbloesem.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik douche elke dag en bij warm weer of door sporten 2x per dag. Ik gebruik Dove douchegel. 1x in de week scrub ik mn gezicht en lijf.. is volgens mij ook van Dove.. En ik heb bodylotion voor onder de douche van Nivea maar die gebruik ik maar af en toe net zoals normale bodylotion. Ik vind het dat het altijd zo lang duurt voordat het ingetrokken is :( En bij de bodylotion voor onder de douche daarvan voel je echt zo'n laagje op je huid zitten..niet altijd fijn vind ik
Ik ga nooit in bad want die heb ik niet. Douchen 1 a 2 x per dag. Gebruik Dove, Lux of Lancaster douchegel en soms doe ik scrubben. Na het douchen Eau d' Lancaster bodylotion, vaste prik. Die vind ik erg fijn en ruikt lekker.
Om de dag douchen, de andere dagen was ik me bij de wasbak. Ik was me met Sunlight zeep, vind ik heel fijn.

Onder de douche doe ik sinds kort eerst de conditioner in m'n haar, spoel het daarna uit en was het twee keer. Klinkt raar, maar er zit nu veel meer volume in. En als bodylotion gebruik ik het hele jaar door zonnebrandcreme.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Ik ben gek op douchen en in bad gaan! Ik douche elke dag lekker lang en een keer of 2x per week in bad en dan zit ik gerust 1,5 uur. Ik gebruik veel van Lush omdat het zo lekker en natuurlijk ruikt, bij veel mensen is Rituals favoriet maar ik vind het niet geweldig.
Ik douche dagelijks, zeep gebruik ik alleen voor mijn oksels, bilspleet en gezicht. Ik gebruik het liefst zeep zonder al te veel geur (sanex 0%, neutral) want ik hou van natuurlijke (schone) lichaamsgeur. Parfum vind ik erg smerig.

Ik smeer me nooit in, alleen in de zomer mijn benen met iets dat net voor handen is.
Ik mis echt een bad bij mijn ouders thuis lag ik iedere dag in bad echt een hekel aan douchen en nog steeds. Helaas moet ik iedere dag douchen. En in het weekend kan het dan ook echt al middag zijn eer dat ik mezelf er toe aangezet krijg om te douchen. Word tijd dat wijnde badkamer gaan verbouwen! Heel af en toe als mijn ouders een weekend weg zijn ga ik daar in bad liggen bubbeltjes aan muziekje aan. Maar lig toch niet helemaal ontspannen en dan dat camping gevoel als ik fris gewassen in de auto stap om naar huis te gaan !

Maar goed ik douche iedere dag met rituals en gebruik van Therme een 3 in 1 scrub ook op m'n gezicht. Haren was ik 2 á 3 keer in de week.

Insmeren doe ik niet iedere dag, omdat ik dan zo onhandig in die badkamer sta. Daarom is een bad ook al handig badkamer blijft warmer en je kan makkelijk op de badrand zitten.
Ik douche 2x per dag met: Rock star, Sultana of soap of Honey i washed the kids zeep van de Lush.

Insmeren doe ik met: Dream cream van de Lush.

Een bad heb ik jammer genoeg niet, maar als ik er 1 zou hebben, zou ik er iedere avond in gaan!
Elke dag douchen met Dove Pampering spul. Ik gebruik ook elke dag conditioner van Andrelon. En om de dag was ik mijn haar met shampoo van Andrelon. Bodylotion gebruik ik alleen in de zomer op mijn benen. Verschilt welk merk ik gebruik.
Ik heb trouwens echt een hekel aan douchen. Ik hou wel van het schone frisse gevoel na afloop. Maar nat worden en zorgen dat er geen water en zeep in je ogen komt, ik vind het gedoe.
Elke dag..... douchen an sich vind ik heerlijk, maar ik vind het elke ochtend weer een tijdvreter.

Had bij vrouwen meer verwacht eigenlijk. Zelf gebruikte ik eerst alleen douchegel en shampoo, maar tegenwoordig ook conditioner, leave in meuk in mijn haar, en daarna haarclay. Heb sind mijn haar wat langer is heel vele bewondering voor het mooie lange haar van veel vrouwen. Dat is hard werken.
Elke ochtend douchen, met douchegel dat in de reclame is, kan dus van alles zijn

Liefst iets met vanille of kokos

Was elke dag mijn haar, 1x in de week conditioner, facewash als ik er aan denk

Ik gebruik elke keer een schone handdoek ( zal ik het topic hoelang doe je met een handdoek alvast opstarten)?

Bodycream..heerlijk, alleen vergeet ik het 9 van de 10 x
Schone handdoek iedere dag. Haren wassen ook. En soms doe ik aanvullend brilliant brunette van John Frieda voor mijn haren gebruiken, die ruikt zo lekker.

Heb een hekel aan douchen maar ik hou wel van schoon en fris gedoucht zijn, dus douche netjes minstens 1x per dag.

Oh ja en facewash en 24 uurs crème van Courtin Tea Tree Oil. En ook handcrème.
Ik was mezelf elke dag en ga twee keer per week in bad.

Ik gebruik Radox want ze hebben heerlijk spier-ontspannende bubblebath.
Elke ochtend! Ga de deur absoluut niet uit zonder gedoucht te hebben! Rituals douche-olie en smeer me verder nooit in. Tenzij in de zomer en het jurkjesweer is.

Haar was ik 2 à 3 keer per week en conditioner achteraf.
Ik douche dagelijks, doucheproducten wisselen, afhankelijk van mijn stemming en de aanbiedingen in de winkel. Ik heb veel van Balea (DM) en de bodyshop, maar de douchegel van Rituals vind ik ook erg lekker.

Ik gebruik iedere dag bodylotion, soms een passende bij mijn geur-van-de-dag (iedere dag anders), soms neutrale, geurloze bodylotion. Ik hou erg van de bodybutters van de Bodyshop, maar heb ook lotion van Balea bij voorbeeld.
Ik douche elke avond, soms 's morgens

Meestal gebruik ik nivea oil, soms Dove. Ik ben niet shampoo-merktrouw.

Even snel een scheermesje langs de plekken waar ik het nodig acht evt en 5 min later ben ik klaar.
Je bent zelf een theepot
Grappig dat een aantal van jullie net als ik ook een hekel hebben aan douchen, het schone gevoel achteraf vind ik wel prettig, maar dat is alweer snel weg omdat ik behoorlijk transpireer. Daarom ga ik ook vaak 2x per dag. Ik heb ook zo,n hekel aan het aankleden daarna. Het liefst doe ik mijn joggingbroek aan. S avonds is wel heerlijk in je ochtendjas. Ij bad liggen doe ik 1 a 2 keer per week en altijd s avonds, want ik ben daarna zo lui dat ik niets meer wil doen.
Ik ga dan ook het liefst s avonds douchen, dat ik me niet meer in mijn kleren hoef te hijsen. Helaas zweet ik s nachts zo erg dat ik de volgende dag wel weer een douche nodig heb.
1-2 keer per dag douchen, 1 keer per week in bad (in het weekend)

Momenteel Dove granaatappel douchegel, maar meestal Palmolive amandel, lavendel of ayuritual. Heel soms Kneipp (als die in de aanbieding is)

Ik gebruik momenteel de bodybutter van Dr. Organic (manuka honing), 3-4 keer per week.
s'Ochtends douchen. Ik was me niet altijd met douchgel, heb het idee dat het teveel uitdroogt, tenzij ik me echt vies voel.

Haar wassen met Ghul shampoo.

Gezicht met face wash of scrub.

Scheren.

als ik klaar ben eerst lenzen in, dan creme op mijn gezicht, dan tanden poetsen en dan haar fohnen. Dan make up.

That's it.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven