Douche- en badrituelen
zaterdag 5 april 2014 om 11:53
O dan moet ik zelf ook wel antwoorden natuurlijk,
1 - 2 keer per dag douchen, in bad 1-2 keer per week.
Ik gebruik Kneipp Lavendeldouche, de foam en de gel.
Nivea sensitive met kamille
of als mijn huid erg gevoelig reageert hypoallergene parfumvrije douchegel van huismerk Kruidvat.
Ik smeer me zo,n 3x per week in met bodyolie van Decubal.
1 - 2 keer per dag douchen, in bad 1-2 keer per week.
Ik gebruik Kneipp Lavendeldouche, de foam en de gel.
Nivea sensitive met kamille
of als mijn huid erg gevoelig reageert hypoallergene parfumvrije douchegel van huismerk Kruidvat.
Ik smeer me zo,n 3x per week in met bodyolie van Decubal.
zaterdag 5 april 2014 om 12:35
zaterdag 5 april 2014 om 13:04
Ik douche elke dag en bij warm weer of door sporten 2x per dag. Ik gebruik Dove douchegel. 1x in de week scrub ik mn gezicht en lijf.. is volgens mij ook van Dove.. En ik heb bodylotion voor onder de douche van Nivea maar die gebruik ik maar af en toe net zoals normale bodylotion. Ik vind het dat het altijd zo lang duurt voordat het ingetrokken is
En bij de bodylotion voor onder de douche daarvan voel je echt zo'n laagje op je huid zitten..niet altijd fijn vind ik
zaterdag 5 april 2014 om 13:32
Om de dag douchen, de andere dagen was ik me bij de wasbak. Ik was me met Sunlight zeep, vind ik heel fijn.
Onder de douche doe ik sinds kort eerst de conditioner in m'n haar, spoel het daarna uit en was het twee keer. Klinkt raar, maar er zit nu veel meer volume in. En als bodylotion gebruik ik het hele jaar door zonnebrandcreme.
Onder de douche doe ik sinds kort eerst de conditioner in m'n haar, spoel het daarna uit en was het twee keer. Klinkt raar, maar er zit nu veel meer volume in. En als bodylotion gebruik ik het hele jaar door zonnebrandcreme.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
zaterdag 5 april 2014 om 13:44
Ik douche dagelijks, zeep gebruik ik alleen voor mijn oksels, bilspleet en gezicht. Ik gebruik het liefst zeep zonder al te veel geur (sanex 0%, neutral) want ik hou van natuurlijke (schone) lichaamsgeur. Parfum vind ik erg smerig.
Ik smeer me nooit in, alleen in de zomer mijn benen met iets dat net voor handen is.
Ik smeer me nooit in, alleen in de zomer mijn benen met iets dat net voor handen is.
zaterdag 5 april 2014 om 13:49
Ik mis echt een bad bij mijn ouders thuis lag ik iedere dag in bad echt een hekel aan douchen en nog steeds. Helaas moet ik iedere dag douchen. En in het weekend kan het dan ook echt al middag zijn eer dat ik mezelf er toe aangezet krijg om te douchen. Word tijd dat wijnde badkamer gaan verbouwen! Heel af en toe als mijn ouders een weekend weg zijn ga ik daar in bad liggen bubbeltjes aan muziekje aan. Maar lig toch niet helemaal ontspannen en dan dat camping gevoel als ik fris gewassen in de auto stap om naar huis te gaan !
Maar goed ik douche iedere dag met rituals en gebruik van Therme een 3 in 1 scrub ook op m'n gezicht. Haren was ik 2 á 3 keer in de week.
Insmeren doe ik niet iedere dag, omdat ik dan zo onhandig in die badkamer sta. Daarom is een bad ook al handig badkamer blijft warmer en je kan makkelijk op de badrand zitten.
Maar goed ik douche iedere dag met rituals en gebruik van Therme een 3 in 1 scrub ook op m'n gezicht. Haren was ik 2 á 3 keer in de week.
Insmeren doe ik niet iedere dag, omdat ik dan zo onhandig in die badkamer sta. Daarom is een bad ook al handig badkamer blijft warmer en je kan makkelijk op de badrand zitten.
zaterdag 5 april 2014 om 14:27
Elke dag..... douchen an sich vind ik heerlijk, maar ik vind het elke ochtend weer een tijdvreter.
Had bij vrouwen meer verwacht eigenlijk. Zelf gebruikte ik eerst alleen douchegel en shampoo, maar tegenwoordig ook conditioner, leave in meuk in mijn haar, en daarna haarclay. Heb sind mijn haar wat langer is heel vele bewondering voor het mooie lange haar van veel vrouwen. Dat is hard werken.
Had bij vrouwen meer verwacht eigenlijk. Zelf gebruikte ik eerst alleen douchegel en shampoo, maar tegenwoordig ook conditioner, leave in meuk in mijn haar, en daarna haarclay. Heb sind mijn haar wat langer is heel vele bewondering voor het mooie lange haar van veel vrouwen. Dat is hard werken.
zaterdag 5 april 2014 om 14:27
Elke ochtend douchen, met douchegel dat in de reclame is, kan dus van alles zijn
Liefst iets met vanille of kokos
Was elke dag mijn haar, 1x in de week conditioner, facewash als ik er aan denk
Ik gebruik elke keer een schone handdoek ( zal ik het topic hoelang doe je met een handdoek alvast opstarten)?
Bodycream..heerlijk, alleen vergeet ik het 9 van de 10 x
Liefst iets met vanille of kokos
Was elke dag mijn haar, 1x in de week conditioner, facewash als ik er aan denk
Ik gebruik elke keer een schone handdoek ( zal ik het topic hoelang doe je met een handdoek alvast opstarten)?
Bodycream..heerlijk, alleen vergeet ik het 9 van de 10 x
zaterdag 5 april 2014 om 14:38
Schone handdoek iedere dag. Haren wassen ook. En soms doe ik aanvullend brilliant brunette van John Frieda voor mijn haren gebruiken, die ruikt zo lekker.
Heb een hekel aan douchen maar ik hou wel van schoon en fris gedoucht zijn, dus douche netjes minstens 1x per dag.
Oh ja en facewash en 24 uurs crème van Courtin Tea Tree Oil. En ook handcrème.
Heb een hekel aan douchen maar ik hou wel van schoon en fris gedoucht zijn, dus douche netjes minstens 1x per dag.
Oh ja en facewash en 24 uurs crème van Courtin Tea Tree Oil. En ook handcrème.
zaterdag 5 april 2014 om 15:08
Ik douche dagelijks, doucheproducten wisselen, afhankelijk van mijn stemming en de aanbiedingen in de winkel. Ik heb veel van Balea (DM) en de bodyshop, maar de douchegel van Rituals vind ik ook erg lekker.
Ik gebruik iedere dag bodylotion, soms een passende bij mijn geur-van-de-dag (iedere dag anders), soms neutrale, geurloze bodylotion. Ik hou erg van de bodybutters van de Bodyshop, maar heb ook lotion van Balea bij voorbeeld.
Ik gebruik iedere dag bodylotion, soms een passende bij mijn geur-van-de-dag (iedere dag anders), soms neutrale, geurloze bodylotion. Ik hou erg van de bodybutters van de Bodyshop, maar heb ook lotion van Balea bij voorbeeld.
zaterdag 5 april 2014 om 15:19
Grappig dat een aantal van jullie net als ik ook een hekel hebben aan douchen, het schone gevoel achteraf vind ik wel prettig, maar dat is alweer snel weg omdat ik behoorlijk transpireer. Daarom ga ik ook vaak 2x per dag. Ik heb ook zo,n hekel aan het aankleden daarna. Het liefst doe ik mijn joggingbroek aan. S avonds is wel heerlijk in je ochtendjas. Ij bad liggen doe ik 1 a 2 keer per week en altijd s avonds, want ik ben daarna zo lui dat ik niets meer wil doen.
zaterdag 5 april 2014 om 15:23
zaterdag 5 april 2014 om 15:28
s'Ochtends douchen. Ik was me niet altijd met douchgel, heb het idee dat het teveel uitdroogt, tenzij ik me echt vies voel.
Haar wassen met Ghul shampoo.
Gezicht met face wash of scrub.
Scheren.
als ik klaar ben eerst lenzen in, dan creme op mijn gezicht, dan tanden poetsen en dan haar fohnen. Dan make up.
That's it.
Haar wassen met Ghul shampoo.
Gezicht met face wash of scrub.
Scheren.
als ik klaar ben eerst lenzen in, dan creme op mijn gezicht, dan tanden poetsen en dan haar fohnen. Dan make up.
That's it.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”