Mode & Beauty alle pijlers

Draaiende broekspijpen

19-07-2012 21:30 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden geleden een mooie, strakke spijkerbroek gekocht van LTB.

Al vrij snel ontdekte ik dat allebei de broekspijpen gaan draaien als ik loop, heel irritant! Bij de rechterpijp is het zelfs zo erg dat de buitenste naad continu aan de voorkant zit.

Ik heb een hele poos gedacht dat dit gewoon kwam door de manier waarop ik liep. Ik heb namelijk niet vaak van die strakke broeken en dacht dat het wel minder zou worden als ik 'm vaak droeg..

Maar helaas, het lijkt alleen maar erger te worden...

Kan het zijn dat het toch stiekem niet aan mij ligt, maar aan de broek die verkeerd uit de stof is geknipt oid?

Begin me er steeds meer aan te ergeren namelijk en wil eigenlijk het liefst een nieuwe broek.. Vind het namelijk toch vreemd dat dit gebeurt met zo'n vrij dure broek.

Iemand ideeën?
Foute broek. Heb het ook weleens gehad, broek maar weggedaan. Ik heb geen x of o benen en bij andere skinny broeken
Ja dat is een bekend probleem, heet een draaipijp. Mee teruggaan naar de winkel!
Haa echt? Dus het ligt niet aan mij?

Dan ga ik morgen meteen terug!
Terugm is een productiefout.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat stom ook dat ik daar niet eerder aan dacht. De broek zit nu juist zo heerlijk (die draaiende broekspijpen zie je, maar voel je niet). Als ik nu een nieuwe broek krijg, moet ik die weer helemaal opnieuw 'inlopen'!
Ik heb twee LTB skinny's en heb het gelukkig niet. Ik zou er ook mee teruggaan. Hoop dat je een andere krijgt. Waar heb je hem gekocht?
quote:winkelfanaat schreef op 19 juli 2012 @ 22:03:

Ik heb twee LTB skinny's en heb het gelukkig niet. Ik zou er ook mee teruggaan. Hoop dat je een andere krijgt. Waar heb je hem gekocht?Bij Jeanscentre. Ik hoop idd dat ik een nieuwe broek kan krijgen. En dat ze 'm sowieso nog hebben na al die maanden, want het is wel echt een mooi model waar ik lang naar heb gezocht. Nou ja, we zullen zien..
quote:maryni83 schreef op 19 juli 2012 @ 22:30:

[...]

Bij Jeanscentre. Ik hoop idd dat ik een nieuwe broek kan krijgen. En dat ze 'm sowieso nog hebben na al die maanden, want het is wel echt een mooi model waar ik lang naar heb gezocht. Nou ja, we zullen zien..Ga je na al die maanden nog met een broek terug die vanaf het begin al niet goed was?
quote:Marjo41 schreef op 19 juli 2012 @ 22:34:

[...]

Ga je na al die maanden nog met een broek terug die vanaf het begin al niet goed was?

Jup. Proberen kan geen kwaad, toch? Als ik uitleg waarom ik niet eerder ben gekomen, zullen ze dat wel begrijpen. En dan kunnen ze alsnog beslissen of ik wel of niet een nieuwe broek/geld terug krijg. En ze kunnen het iig doorgeven aan de fabrikant.

Het is ook geen ramp als ik niks krijg hoor, want tot nu toe draag ik 'm ook gewoon (al moet ik wel om de zoveel tijd mn pijpen weer terug draaien )
quote:maryni83 schreef op 19 juli 2012 @ 22:30:

[...]

Bij Jeanscentre. Ik hoop idd dat ik een nieuwe broek kan krijgen. En dat ze 'm sowieso nog hebben na al die maanden, want het is wel echt een mooi model waar ik lang naar heb gezocht. Nou ja, we zullen zien..Hoe lang heb je de broek al dan?
Ik heb het idd ook bij een LTB broek, maar dan voornamelijk aan 1 kant. Helaas te laat opgemerkt om te retourneren...dus blijf ook terugdraaien!
Wat een ellende. Fout in de werkplaats denk ik.
it's a big club and you ain't in it
Vroeger kocht ik altijd van die afgekeurde Levi's waar het labeltje van was afgeknipt. Vaak hadden die ook draaipijpen. Ik let er dan ook altijd op of de pijpen van een broek goed zijn.
quote:winkelfanaat schreef op 19 juli 2012 @ 22:41:

[...]

Hoe lang heb je de broek al dan?Ik zit net te kijken: twee maanden. Valt eigenlijk nog wel mee, toch?
Dan ga ik ook maar eens terug met m'n LTB. Dacht ook dat ik verkeerd liep haha, en maar draaien aan m'n broekspijp.
quote:lieveke79 schreef op 19 juli 2012 @ 23:34:

Dan ga ik ook maar eens terug met m'n LTB. Dacht ook dat ik verkeerd liep haha, en maar draaien aan m'n broekspijp.Hmm.. nu word ik toch een beetje huiverig om weer dezelfde broek te krijgen/kopen. Want het gebeurt dan blijkbaar regelmatig dat het verkeerd is. En om dan weer een tweede keer terug te gaan..
Helaas, is ook vaak geen productiefout, andere broek zal waarschijnlijk hetzelfde gaan doen. Zit hij waarschijnlijk iets te strak...
Wat jammer TO, want het zijn zulke lekkere broekies! Ben benieuwd wat ze in de winkel zeggen. Laat je het nog weten?
Nou, dat ging makkelijk!

Ik was al voorbereid op moeilijkdoenerij en opsturen naar de fabriek e.d. maar niks van dat alles. Ze zagen zelf ook dat die pijpen niet goed waren en ik kreeg meteen een nieuwe broek mee. En die hadden ze gelukkig nog, dat is wel weer handig aan zo'n spijkerbroekenwinkel

Nu maar hopen dat deze wel goed blijft...
Dat is fijn om te horen! En waarschijnlijk zal deze wel goed blijven, draaipijpen zitten er vanaf het begin in.
quote:maryni83 schreef op 21 juli 2012 @ 16:39:

Nou, dat ging makkelijk!

Ik was al voorbereid op moeilijkdoenerij en opsturen naar de fabriek e.d. maar niks van dat alles. Ze zagen zelf ook dat die pijpen niet goed waren en ik kreeg meteen een nieuwe broek mee. En die hadden ze gelukkig nog, dat is wel weer handig aan zo'n spijkerbroekenwinkel

Nu maar hopen dat deze wel goed blijft...Wat goed!!! Nou zo zie je maar, proberen kan altijd. Nou lekker genieten van je nieuwe broekie!
quote:winkelfanaat schreef op 21 juli 2012 @ 21:58:

[...]

Wat goed!!! Nou zo zie je maar, proberen kan altijd. Nou lekker genieten van je nieuwe broekie!Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven