Droogshampoo gebruiken
zondag 4 augustus 2019 om 23:01
Ik wil m'n haar wat minder vaak gaan wassen maar ik heb een hekel aan vet haar.
Heb het vrijdagavond gewassen en wil het pas weer morgen avond wassen. Ik dacht net ik doe er wat droogshampoo in voor morgen maar ik weet niet wat ik verkeerd doe want nu lijkt m'n haar vetter dan dat het was. Ik heb zeker niet teveel gespoten en volgens mij ook niet te weinig. Ik volg netjes de instructies maar op de een of andere manier werkt het niet.
Heb de Batiste droogshampoo voor bruin haar en die moet toch goed zijn volgens velen.
Wat doe ik toch verkeerd?
Heb het vrijdagavond gewassen en wil het pas weer morgen avond wassen. Ik dacht net ik doe er wat droogshampoo in voor morgen maar ik weet niet wat ik verkeerd doe want nu lijkt m'n haar vetter dan dat het was. Ik heb zeker niet teveel gespoten en volgens mij ook niet te weinig. Ik volg netjes de instructies maar op de een of andere manier werkt het niet.
Heb de Batiste droogshampoo voor bruin haar en die moet toch goed zijn volgens velen.
Wat doe ik toch verkeerd?
zondag 4 augustus 2019 om 23:13
Die van Kruidvat heb ik ook eens getest, zelfde probleem plus witte waas waardoor mijn bruine haar grijs leek en jeuk. Vind het zonde om straks weer een andere te kopen die misschien weer niet werkt. Echt ik snap er niks van. Iedereen is zo lyrisch over droogshampoo en bij mij maakt het de boel alleen maar vetter. Ga morgen dus maar een petje dragen als ik naar buiten ga en proberen dat 'vieze' gevoel van vet haar te negeren want ik moet er waarschijnlijk gewoon even doorheen.
zondag 4 augustus 2019 om 23:38
zondag 4 augustus 2019 om 23:44
Dan heb je vast geen lang haar.MrsNiceGuy schreef: ↑04-08-2019 23:38Ik zie echt de meerwaarde van droogshampoo niet. Niets zo heerlijk als 's morgens een frisse douche met water over je hoofd en shampoo (zonder parabenen, enz). Dat kan ik, zeker in de zomer, geen dag missen.
Ik spuit droogshampoo er vaak s’avonds in voor het naar bed gaan, en borstel et s’ochtends uit.
Werkt goed.
maandag 5 augustus 2019 om 02:07
Gatverdamme
Vrijdagavond gewassen en nu vies vet haar
Dan was je het toch nu of morgenochtend
Daar ga je toch niet nog een dag mee lopen
2.5 dag niet wassen is ook al best lang
Ik probeer het ook minder vaak te wassen
Dwz meedtal was ik het elke dag maar nu soms om de dag
Ik vind viezig haar het goorste wat er is en ga echt geen twee dagen met vies haar lopen
Ik vind viezig haar het goorste wat er is en ga echt geen twee dagen met vies haar lopen
maandag 5 augustus 2019 om 02:13
"vroegah was dat normaal om niet vaak te wassen "vivajaline schreef: ↑05-08-2019 02:07Gatverdamme
toch lees je vaak dat vaak je haar wassen niet goed is en dat je haar er zelfs juist vet van kan worden.
ik weet ook niet wat het beste is maar wel wat het schoonste voelt
maandag 5 augustus 2019 om 03:13
Ik heb jaren geleden iedere dag mijn haren gewassen. Ook met een milde shampoo zonder troep maar op een gegeven moment was er niet meer tegen op te wassen want het werd al vet als je er maar naar keek. Daarnaast is iedere dag wassen funest voor m'n hoofdhuid. En omdat ik m'n haar verf (steeds meer grijze haren) wil ik het ook minder gaan wassen.
maandag 5 augustus 2019 om 09:12
Als ik dit doe wordt m'n haar zo slap als wat en kan ik het al helemaal geen dag meer niet wassen. Alle 'verantwoorde' shampoos ten spijt. Voor mij is dit dus echt geen optie.MrsNiceGuy schreef: ↑04-08-2019 23:38Ik zie echt de meerwaarde van droogshampoo niet. Niets zo heerlijk als 's morgens een frisse douche met water over je hoofd en shampoo (zonder parabenen, enz). Dat kan ik, zeker in de zomer, geen dag missen.
maandag 5 augustus 2019 om 11:17
Maar waarom dsn meteen 3 dagen niet wassenTsumTsum schreef: ↑05-08-2019 03:13Ik heb jaren geleden iedere dag mijn haren gewassen. Ook met een milde shampoo zonder troep maar op een gegeven moment was er niet meer tegen op te wassen want het werd al vet als je er maar naar keek. Daarnaast is iedere dag wassen funest voor m'n hoofdhuid. En omdat ik m'n haar verf (steeds meer grijze haren) wil ik het ook minder gaan wassen.
Om de dag kan dan toch ook prima
Lijkt me iig beter dan vies rondlopen
maandag 5 augustus 2019 om 11:32