Mode & Beauty alle pijlers

echt leuke, beetje stoere, positiemode

03-08-2012 11:54 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren zo'n beetje de hele dag door de stad gestruind op zoek naar leuke positiekleding. Ik werd er niet erg gelukkig van... En ook als ik google vind ik erg weinig leuks, ook al beloofd de webshop in kwestie dat dit echt DE site is voor hippe mama's die van stoere kleding houden. Nou ben ik niet hip, maar ik hou wel van stoer. Dat betekent dat ik een beetje baggy of juist skinny positiebroek (en die zijn wel te vinden) wil combineren met vans en een leuk truitje. Een leuk truitje zonder weeige teksten over wondertjes, liefdesverklaringen, hartjes of bloemetjes. Maar wel een print, want alleen maar basics vind ik dan ook weer zo saai. Jaja, we zijn niet moeilijk :-D

Iemand een tip voor mij?
Nee positiekleding is gewoon stom. Ik droeg zoveel mogelijk mijn gewone kleding en de laatste maanden een maatje groter

je moet wel van een dierenprintje houden voor dit shirt
Ik ben er ook bang voor parapluutje. In dat geval wordt mijn optie saaie effen shirts opleuken met grote grove sjaals, maar goed, kan het ook nog ff hier proberen he.
Volgens mij heeft Wehkamp en Miss Etam soms ook wel eens iets staan.

Wat jij met positiekleding hebt dat heb ik met jurken.

Bij XL mode vind ik soms wel heel leuke prints staan, maar dan krijg jij weer veel te groot bij de schouders. Er staat anders best wel iets met A-lijn bij de gewone collectie.
Ik lees mee want ik word er ook niet vrolijk van!!!
Je kan natuurlijk ook bij gewone winkels kijken. Didi heeft momenteel veel wijdere en langere shirts. H&M heeft bij de normale kleding ook extra lang. Met een beetje zoeken moet je vast wel iets kunnen vinden.

Destijds heb ik bij Noppies best stoere dingen gekocht. Een zwart-wit gestreept truitje met rode naden bijvoorbeeld. En wat dacht je van Esprit Maternity? Die hadden destijds ook stoere dingen zonder zoetsappige teksten.

Helaas ben je wel net afhankelijk van de huidige collectie. Als het net niet leuk is, is het balen!
Ik zou idd gaan voor basic kleding met grote, edgy accesoires.
Ik vond meerdere shirtjes van de merken Love2Wait en Queenmum leuk, weet niet of dat stoer genoeg voor je is (is in ieder geval zeker niet zoet met bloemetjes oid).

Oja, en jaloers op de dames die hun gewone kleding nog aankonden / aankunnen, dat lukt me echt niet helaas dus toch maar wat gekocht / geleend.
Ik lees mee, want ik zoek me ook rot naar leuke positiekleding, hoewel een best leuk shirtje bij de H&M op de kop getikt. Wel met bloemetjes, maar op zwarte skinny vind ik m goed staan, niet tuttig.
This is not kosher!
Ik weet niet wat je stijl is, maar bij wehkamp hebben ze best veel positiemode.

Verder droeg ik tijdens mijn zwangerschap gewoon ook eigen kleding tot het echt niet meer ging. Met name broeken gingen al snel niet meer. Leek wel of mijn billen in het begin harder groeiden dan mijn buik

Zomaar een willekeurig voorbeeld van Vila en WE. Deze heeft wel een zoete kleur, maar ze hebben ook wel andere. Het gaat eigenlijk meer om de a-lijn.

Mango heeft ook wat ruimer staan, maar of het voor positie ruim genoeg is? ????
Weet nog dat toen ik positiemode zocht dat ik echt zowat depressief werd van wat er in de winkels hing. Was het zomer, hingen de winkels vol met zwart en grijs en andere ongezellige kleuren. Oja, en zalmroze en lichtgeel (wat ik spuuglelijk vind).

Ik heb alles bijelkaar gescharreld, wat basics in de winkels en wat leuks erbij online.

Edit: bellyfashion heeft altijd wel leuke shirtjes en blouses online, en voor bh's en nachtmode kocht ik het merk HotMilk online, vanuit de UK.
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... ge&cmid=WEH&VIEW=Grid&F=1

Deze vind ik best leuk!
Ik vond MamaLicious wel een heel leuk merk.

Te koop bij onder andere de Wehkamp.
Stressed is just desserts spelled backwards
Deze is zeker niet tuttig, eerder een beetje Creepy

This is not kosher!
quote:Pumps_italiaans schreef op 03 augustus 2012 @ 12:10:

[afbeelding]

Zomaar een willekeurig voorbeeld van Vila. Deze heeft wel een zoete kleur, maar ze hebben ook wel andere. Het gaat eigenlijk meer om de a-lijn.

Mango heeft ook wat ruimer staan, maar of het voor positie ruim genoeg is? ????Soms gaat het prima, ik heb ook nog wel meerekkende 'nietzwangerschaps' jurkjes aan. Maar hoe meer mijn buik groeit, hoe korter het jurkje aan de voorkant (en soms ook aan de achterkant) wordt, waardoor het soms echt heel raar staat (en ik heb geen bijzondere kledingmaat en ook geen bizar grote buik).
Ik lees mee!!!! Zoek hetzelfde als jij Saszzje!

Stoer met Vans / lage schoenen (draag nooit hakken, hooguit op een feestje) en verder stoere jeans / skinny's / chino's met leuke shirts

Love2Wait is wel leuk kwa broeken, maar zie op de site meer dan ik op verkooppunten kan vinden...
Mamalicious vond ik ook een fijn merk. Zeker qua basics.

mama-licious

C&A

(daar heb ik trouwens ook, verrassend genoeg, leuke kleding gevonden toen ik zwanger was)
Dit komt omdat de leuke / stoere (geen truttige) zwangerschapskleding binnen no time is uitverkocht op webshops. Ik hou ook niet van beertjes en toestanden. Dus regelmatig kijken!

Ik koop al mijn kleding online. Zwangerschapskleding heb ik bij zalando, baby on board en ik en mijn kind gekocht.
Ik had trouwens van Prénatal zo'n soort shirt als jij post van Mamalicious, Male. Was ook weer mazzel hebben, zonder zoetsappige tekst.
@ Ilovemyshoes: dat shirtje met die studs vind ik wel leuk ja!

Ik ben nu 19 weken, maar mijn eigen broeken passen bij mijn buik echt niet meer! En als ik mijn gewone shirtjes op mijn zwangerschapspants draag zit ik er de hele tijd aan te sjorren omdat ik bang ben dat je die band ziet. Ik ben jaloers op degenen die zo lang nog hun eigen kleding aan konden hoor!
Kon ik ook niet saszzje, op een gegeven moment moet je wel overstappen op andere kleding omdat het gewoon niet meer lekker zit.

Ik zag laatst echt iemand lopen met een t-shirt waar "ons wondertje" op stond
Esprit Maternity heeft genoeg keuze zonder weeïge teksten over wondertjes, liefdesverklaringen, hartjes of bloemetjes.

http://www.esprit.nl/nl/w ... G/voor_moeders/favorieten
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven