echt leuke, beetje stoere, positiemode
vrijdag 3 augustus 2012 om 11:54
Ik heb gisteren zo'n beetje de hele dag door de stad gestruind op zoek naar leuke positiekleding. Ik werd er niet erg gelukkig van... En ook als ik google vind ik erg weinig leuks, ook al beloofd de webshop in kwestie dat dit echt DE site is voor hippe mama's die van stoere kleding houden. Nou ben ik niet hip, maar ik hou wel van stoer. Dat betekent dat ik een beetje baggy of juist skinny positiebroek (en die zijn wel te vinden) wil combineren met vans en een leuk truitje. Een leuk truitje zonder weeige teksten over wondertjes, liefdesverklaringen, hartjes of bloemetjes. Maar wel een print, want alleen maar basics vind ik dan ook weer zo saai. Jaja, we zijn niet moeilijk 
Iemand een tip voor mij?
Iemand een tip voor mij?
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:27
quote:wijndop schreef op 03 augustus 2012 @ 12:17:
[...]
Soms gaat het prima, ik heb ook nog wel meerekkende 'nietzwangerschaps' jurkjes aan. Maar hoe meer mijn buik groeit, hoe korter het jurkje aan de voorkant (en soms ook aan de achterkant) wordt, waardoor het soms echt heel raar staat (en ik heb geen bijzondere kledingmaat en ook geen bizar grote buik).
Goed bericht. Dat voor korter dan achter wordt mode.
Maar inderdaad, hoe verder de zwangerschap hoe strakker gespannen.
Maar even een snelle blik op de positiemode van C&A bij Wehkamp. Daar staat voor weinig geld nog best wel wat.
Misschien bij Clockhouse ook. Die heeft ook XL.
[...]
Soms gaat het prima, ik heb ook nog wel meerekkende 'nietzwangerschaps' jurkjes aan. Maar hoe meer mijn buik groeit, hoe korter het jurkje aan de voorkant (en soms ook aan de achterkant) wordt, waardoor het soms echt heel raar staat (en ik heb geen bijzondere kledingmaat en ook geen bizar grote buik).
Goed bericht. Dat voor korter dan achter wordt mode.
Maar inderdaad, hoe verder de zwangerschap hoe strakker gespannen.
Maar even een snelle blik op de positiemode van C&A bij Wehkamp. Daar staat voor weinig geld nog best wel wat.
Misschien bij Clockhouse ook. Die heeft ook XL.
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:31
Bedankt voor het meedenken allemaal. En ben stiekem best blij dat ik blijkbaar niet de enige ben, haha.
Vond deze wel ok:
http://www.babyonboard.nl ... y/id/36205608/image/5165/
Niet heel spannend, maar die ziet er zo nog wel leuk uit. *zoekt geduldig verder*
Vond deze wel ok:
http://www.babyonboard.nl ... y/id/36205608/image/5165/
Niet heel spannend, maar die ziet er zo nog wel leuk uit. *zoekt geduldig verder*
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:34
quote:Maleficent schreef op 03 augustus 2012 @ 12:26:
Ik zag laatst echt iemand lopen met een t-shirt waar "ons wondertje" op stond Ik ook
Op Metropolis festival, ten midden van een metalkliekje, een dame geheel in het zwart gehuld en dan een paarse buikband met ons wondertje er op. Ik heb er echt vol fascinatie naar zitten kijken.
Ik zag laatst echt iemand lopen met een t-shirt waar "ons wondertje" op stond Ik ook
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:36
http://www.wehkamp.nl/dam ... 21580/C21_1AJ_CAD_321580/
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C21_1AJ_CAD_321599/?PI=0
http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C21_1AJ_1AJ_321509/
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C21_1AJ_1AJ_602471/?PI=0
Vind deze best wel leuk, maar ligt er maar aan wat je zoekt.
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C21_1AJ_CAD_321599/?PI=0
http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C21_1AJ_1AJ_321509/
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C21_1AJ_1AJ_602471/?PI=0
Vind deze best wel leuk, maar ligt er maar aan wat je zoekt.
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:41
quote:Maleficent schreef op 03 augustus 2012 @ 12:26:
Kon ik ook niet saszzje, op een gegeven moment moet je wel overstappen op andere kleding omdat het gewoon niet meer lekker zit.
Ik zag laatst echt iemand lopen met een t-shirt waar "ons wondertje" op stond Ik snap wat je bedoelt , ik denk dan ook echt gelijk van MIJN GOD! maar aan de andere kant heeft het iets aandoenlijks...misschien zijn die mensen wel tig jaar bezig geweest ofzo snap je.
Kon ik ook niet saszzje, op een gegeven moment moet je wel overstappen op andere kleding omdat het gewoon niet meer lekker zit.
Ik zag laatst echt iemand lopen met een t-shirt waar "ons wondertje" op stond Ik snap wat je bedoelt , ik denk dan ook echt gelijk van MIJN GOD! maar aan de andere kant heeft het iets aandoenlijks...misschien zijn die mensen wel tig jaar bezig geweest ofzo snap je.
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:42
Ik snap precies wat je bedoelt!
Ik heb hele dagen tevergeefs gefrustreerd door de stad gelopen.
Mijn tip: Vermijd de reguliere winkels zoals Miss Etam, C&A etc. Als je daar normaal al niet vrolijk van wordt dan nu al helemaal niet.
Merken als Espirit en Noppies vind ik ook tegenvallen en veel te truttig.
In mijn stad (Groningen) zit een boetiekje met alleen maar merken als Love2wait, Queenmum, Mamalicious. En hetgeen ze hebben is echt precies mijn stijl!
Heb o.a. een baggy spijkerbroek, beige chino en rode skinny gekocht daar, met leuke shirtjes. Mensen vragen mij nog steeds waar ik die geweldige broeken vandaan heb, en ze zijn teleurgesteld als ze horen dat het positiebroeken zijn;-)
En die site, babyonboard heb ik in het begin ook e.e.a besteld maar weer teruggestuurd. Ik zou namelijk echt naar een winkel gaan als het om positiekleding gaat. Het verschilt zo erg per merk en model hoe iets valt.
Ik heb hele dagen tevergeefs gefrustreerd door de stad gelopen.
Mijn tip: Vermijd de reguliere winkels zoals Miss Etam, C&A etc. Als je daar normaal al niet vrolijk van wordt dan nu al helemaal niet.
Merken als Espirit en Noppies vind ik ook tegenvallen en veel te truttig.
In mijn stad (Groningen) zit een boetiekje met alleen maar merken als Love2wait, Queenmum, Mamalicious. En hetgeen ze hebben is echt precies mijn stijl!
Heb o.a. een baggy spijkerbroek, beige chino en rode skinny gekocht daar, met leuke shirtjes. Mensen vragen mij nog steeds waar ik die geweldige broeken vandaan heb, en ze zijn teleurgesteld als ze horen dat het positiebroeken zijn;-)
En die site, babyonboard heb ik in het begin ook e.e.a besteld maar weer teruggestuurd. Ik zou namelijk echt naar een winkel gaan als het om positiekleding gaat. Het verschilt zo erg per merk en model hoe iets valt.
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:55
quote:nien80 schreef op 03 augustus 2012 @ 12:41:
[...]
Ik snap wat je bedoelt , ik denk dan ook echt gelijk van MIJN GOD! maar aan de andere kant heeft het iets aandoenlijks...misschien zijn die mensen wel tig jaar bezig geweest ofzo snap je.Dan nog is het niet gerechtvaardigd
[...]
Ik snap wat je bedoelt , ik denk dan ook echt gelijk van MIJN GOD! maar aan de andere kant heeft het iets aandoenlijks...misschien zijn die mensen wel tig jaar bezig geweest ofzo snap je.Dan nog is het niet gerechtvaardigd
Grief is just love with nowhere to go
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:56
Ik herken het. Meeste positiekleding is echt übertruttig.
Ik was blij met de positiekleding van de Hennes. Niet duur, wel stoer en basic. Om het wat op te leuken doeg ik over de typische zwangerschapsshirts (die wel lekker zaten, want ze zijn langer ivm je buik), gewoon mijn normale shirtjes met print, bv Tommy Hilfiger. Of ik combineerde het met veel accessoires, zoals een mooie sjaal, oorbellen of een riem in een knalkleur.
Het geld dat ik 'bespaarde'door goedkope positiekleding kon ik weer uitgeven aan spullen die ik nu ook nog gebruik - nieuwe gympen, een leuke tas.
Ik was blij met de positiekleding van de Hennes. Niet duur, wel stoer en basic. Om het wat op te leuken doeg ik over de typische zwangerschapsshirts (die wel lekker zaten, want ze zijn langer ivm je buik), gewoon mijn normale shirtjes met print, bv Tommy Hilfiger. Of ik combineerde het met veel accessoires, zoals een mooie sjaal, oorbellen of een riem in een knalkleur.
Het geld dat ik 'bespaarde'door goedkope positiekleding kon ik weer uitgeven aan spullen die ik nu ook nog gebruik - nieuwe gympen, een leuke tas.
vrijdag 3 augustus 2012 om 13:56
Ik weet niet waar je woont, maar in groninge en heerenveen hebben ze Zei Lifestyle (www.zeilifestyle.nl) Ook een webshop, dus ff spieken, maar het is Zeer Zeer de moeite waard om er een shopmiddagje aan te spenderen, want in de winkel hangt veeel meer, ook sieraden, riempjes etc. Heb er echt hele leuke sets gekocht en ze hebben heel veel leuke shirts, prints, jurkjes, tunieken en jumpsuits. Ik ben er ontzettend leuk geholpen met de bruiloft van mijn zusje, wou echt even wat aparts en dat is gelukt!
vrijdag 3 augustus 2012 om 13:59
vrijdag 3 augustus 2012 om 14:03
Ik vermoed dat we enigszins dezelfde kledingstijl hebben
Ik droeg gewoon mijn eigen normale shirts, truien, hemdjes, vesten en jurkjes. Het zijn modieuze wijdvallende of stretchy dingen van het merk Numph, en waren niet uitgerekt door m'n buik. Toen ik alle zwangerschapskilootjes kwijt was, kon ik ze nog steeds dragen. Het zijn niet echt tijdelijke trendgebonden kledingstukken, sommige stukken heb ik dus al een paar jaar en zijn nog steeds mooi. Rutme heeft ook heel leuke ruimvallende dingen. Beide merken zijn overigens bij Zalando te krijgen.
Ik had een paar goedkope positiebroeken gekocht bij de C&A, dat was alles.
Ik droeg gewoon mijn eigen normale shirts, truien, hemdjes, vesten en jurkjes. Het zijn modieuze wijdvallende of stretchy dingen van het merk Numph, en waren niet uitgerekt door m'n buik. Toen ik alle zwangerschapskilootjes kwijt was, kon ik ze nog steeds dragen. Het zijn niet echt tijdelijke trendgebonden kledingstukken, sommige stukken heb ik dus al een paar jaar en zijn nog steeds mooi. Rutme heeft ook heel leuke ruimvallende dingen. Beide merken zijn overigens bij Zalando te krijgen.
Ik had een paar goedkope positiebroeken gekocht bij de C&A, dat was alles.