Mode & Beauty alle pijlers

eenheidsworst

25-09-2013 16:00 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week had ik een feestje.

Had mij leuk gekleed skinny, shirt, korte laarsjes, leder leer jasje.

Grijp toch steeds naar hetzelfde met uitzondering van de zomer want dan draag ik vaak jurken.

Maar goed, met mij waren er zo 15 vrouwen daar leeftijd 40+ die nagenoeg hetzelfde aanhadden, soms ipv leer jasje een colbert.

Vroeguhhh verafschuwde ik die eenheidsworst en kleedde ik me veel aparter. Kocht veel modebladen en volgde echt de laatste trends.

Laatste 2, 3 jaar koop ik bijna niks meer, ik weet het gewoon niet meer zo goed.

Dus ik vraag me af wat dragen vrouwen van 40 plus die net wat aparter eruit zien als de rest van Nederland?
Ook mooi Copacabana.

Deze is heel klassiek maar vind ik echt chique http://www.houseoffraser.co.uk/Pied+a+T ... lt,pd.html

En hier zie ik ook veel moois tussen staan http://www.phase-eight.co ... dresses?resetFilters=true
in je tweede linkje heb ik een paar leuke jurken gezien!

Eerste link werkt niet, ook niet als ik de hele regel plak ...
Ja he copacabana, ik vrees dat ik morgen even wat ga passen...

Bij mij werkt die wel met plakken (link ziet er wel raar uit idd), maar ik probeer het nog een keer http://www.houseoffraser.co.uk/Pied+a+T ... lt,pd.html (edit.. wordt niks dus)

anders even googlen op ' Pied a Terre Long sleeve slinky knot jersey dress' en evt nog 'house of fraser'

Deze? Hij is er ook in het zwart. Mooie lengte, mooie halslijn, al vind ik dat gedrapeerde persoonlijk wat minder
quote:Anna37 schreef op 25 september 2013 @ 22:08:

Ja he copacabana, ik vrees dat ik morgen even wat ga passen...

Bij mij werkt die wel met plakken (link ziet er wel raar uit idd), maar ik probeer het nog een keer http://www.houseoffraser.co.uk/Pied+a+T ... lt,pd.html (edit.. wordt niks dus)

anders even googlen op ' Pied a Terre Long sleeve slinky knot jersey dress' en evt nog 'house of fraser'
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Yep dat is'm! Ik hou wel van dat gedrapeerde, geeft wat meer volume aan de bovenkant bij mij.
Ik zie allemaal mooie kleding voorbij komen dan jullie wel!

Ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon weer een beetje mijn best moet doen.

Las ergens kokerrok en dat lijkt mij wel wat stoer en sexy.

Denk ook dat ik het kan hebben, flinke billen maar hele slanke taille.

Ook heb ik het idee om eens lippenstift te kopen gewoon gelijk maar donkerrood.

Heb nog een zwierig zwart jurkje in bestelling staan en die ga ik niet alleen aandoen met feestjes maar ook gewoon zomaar.

De fotos die er geplaatst zijn daarvan vind ik de meeste ook leuk dus daar kan ik ook wat inspiratie uit halen.

A.s. zaterdag heb ik een feestje ik heb zin om flink uit te pakken en niet weer die skinny aan te doen.
Oh ja leuk om te lezen dat er veel dames nog enorm veel werk aan hun uiterlijk en kleding besteden.

Zo hoort het eigenlijk ook.

Het inspireert mij ook weer.
Dat zwarte lederen jurkje van Maxima heb ik nagenoeg hetzelfde, ga hem maar eens uit het stof halen.

Heb hem 3 jaar geleden op maat laten maken.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:mafalda schreef op 25 september 2013 @ 22:28:

Oh ja leuk om te lezen dat er veel dames nog enorm veel werk aan hun uiterlijk en kleding besteden.

Zo hoort het eigenlijk ook.

Het inspireert mij ook weer.

Zorg voor een aantal mooie basis kledingstukken:

Bijvoorbeeld: Zwarte kokerrok, een aantal getailleerde goed zittende jasjes, mooie goede shirts in het zwart en wit etc..

Een mooi zittende spijkerbroek, black dress, en ik vergeet vast nog wat)

Daarna investeren in mooi kleurrijke shawls, sieraden die je mooi vindt, goed zittende laarzen etc.. Kies hierin de kleuren die je goed staan i.p.v. die in 'de mode' zijn. Lekker belangrijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 september 2013 @ 19:44:

[afbeelding]

http://www.lady-of-style. ... 13/03/casual-weekend.html

Mooi ouder worden.Ja zeker een mooie vrouw maar persoonlijk vind ik deze mevrouw wel erg saai gekleed.
Kokerrok: doen!

Leuk Mafalda. Ik ben er niet altijd veel mee bezig. Maar eens in de zoveel tijd heb ik er zin in en dan koop ik wat moois. Dat kan ik dan zo uit de kast trekken (en heb idd een redelijk goede basiscollectie). Hier in de UK weten de dames ook echt van uitpakken bij feestjes. Niks geen spijkerbroek met iets leuks erop, hop voluit in de feestjurk.

Ik heb sinds kort ook weer een lippenstift (ik had me bedacht dat ik nu toch echt richting de 90 ging, en zo langzamerhand wat vaardigheden moest gaan opbouwen). Ik heb eerst online het een en ander geprobeerd op http://www.taaz.com/ En ben toen met wat ideeen naar de make up counter van een warenhuis geweest om me daar onder handen te laten nemen -op een dinsdagmiddag geloof ik, dan hebben die meiden niks te doen -viel erg mee, vond ze altijd een beetje eng, maar ze hadden mededogen geloof ik, en ik had een beetje idee wat ik wilde-.

Veel plezier!
Mooi copacabana!
dank, Enn niets leukers dan een beetje virtueel windowshoppen

Eens met de basiscollectie van Enn. Een mooie tas (of twee ) vind ik eigenlijk ook wel een must

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven