Mode & Beauty alle pijlers

Epilator

19-05-2017 20:04 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
O nee... mijn epilator heeft het net begeven.
Dus nu moet ik hem vervangen maar een rondje googelen brengt mij niet verder want wat zijn er veel!!

Wie kan er eentje aanraden?
Ik ben erg tevreden met mijn Braun Silk-épil met van die massageborsteltjes erop, ik heb 'm al zeker 10 jaar en hij doet het nog steeds perfect.
Ik heb een paar maanden geleden mijn goedkope philips vervangen door een dure braun silk epil, maar de goedkope deed het een stuk beter. Duurder is dus zeker niet per definitie beter.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Koop er een met algemeen verkrijgbare staafbatterijen. Knoopcellen vind ik persoonlijk een crime. Er zit er een in mijn weegschaal en elke tweede dag maakt er iets niet goed contact met de batterij en zie je "LO" verschijnen op je display. Net onder het wegen van iets belangrijks. :-(
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb sinds een paar maanden de silk epil 9 van Braun. Hij werkt prima maar ik vind het te pijnlijk voor andere plekken dan mijn benen. Nou ben ik ook niets anders gewend dus ik kan het niet vergelijken. Alle andere opzetstukken vind ik nutteloos en gebruik ik niet.
Of er een batterij in zit, weet ik eigenlijk niet eens. Je kunt hem opladen en vervolgens draadloos gebruiken, ook onder de douche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven