Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met Bonprix?

09-05-2011 13:22 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben even benieuwd; heeft iemand hier wel eens iets besteld?

zo ja, wat is dan de ervaring mbt levering/service en vooral ook kwaliteit van de spullen.

Alvast bedankt!
Daar zijn al meerdere topics over hier, gebruik de zoekfunctie maar!
Ik heb slechte ervaringen gehoord, maar ik heb nooit problemen gehad. Wat je koopt is goedkoop. Je kan dus geen hoge kwaliteit verwachten. Ik vind het wel voor zo'n prijsje wel waard.
Ja, wel eens wat besteld. De levering duurde best wel lang (anders dan bij Wehkamp bijv., waar je het de volgende dag in huis hebt).

De kwaliteit is niet bijzonder en soms zelfs slecht (flodderige t-shirts die krom trekken in de was) maar daar is de prijs ook naar. Voor vakantieshirtjes ofzo is het prima.

Ik heb ooit een rekening gekregen voor spullen die ik al deels had teruggestuurd en het andere deel had betaald, maar dit werd keurig afgehandeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Slechte kwaliteit, het viel mij echt tegen. Levering is op zicht goed, gaat een paar dagen overheen. Heb het zelf retourgestuurd dus ben benieuwd of het aankomt en goed afgehandeld wordt
Ik heb ook een keer wat bij ze besteld.

Ze zijn best wel goedkoop, alleen als de kleren een keer wast dan krimpen ze zo erg dat je ze niet meer aan kan.

Met je geld terug betalen zijn ze ook niet zo snel, ik heb dingen een maand geleden teruggestuurd en moet nog steeds mijn geld terugkrijgen.

Groetjes
\"Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.\"
quote:tutje68 schreef op 09 mei 2011 @ 14:06:

Met je geld terug betalen zijn ze ook niet zo snel, ik heb dingen een maand geleden teruggestuurd en moet nog steeds mijn geld terugkrijgen.

Ik kies daarom voor betalen per acceptgiro. Dan betaal je wel 50 cent extra (ofzo) maar dan maak ik gewoon het bedrag over van de spullen die ik heb gehouden + verzendkosten. Dan heb je ook geen gedoe met vooruitbetalen en wachten tot zij het weer terugstorten.

Betalen met een acceptgiro kan meen ik tot 200 euro (daarboven moet je automatisch vooruit betalen) maar dat zou je even op moeten zoeken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Slechte modellen, slechte stoffen. Een paar keer wat besteld maar inmiddels de hoop opgegeven.
De keren dat ik er bestelde waren de spullen in de webshop nog op vooorraad, maar kreeg ik die avond/volgende dag een mail dat het uitverkocht was. Geen goede ervaring dus.
Hier goede ervaring, prijs kwaliteit in verhouding.

Snelle levering.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb een paar keer iets besteld waarvan de kwaliteit gewoon goed was/is. Je moet het treffen en goed uitzoeken wat je wilt.

In het begin zijn ze nogal kritisch over de hoeveelheden die je besteld per acceptgiro en kunnen ze dus vragen om vooruit te betalen. Als je dat doet zijn je spullen wel heel snel binnen.

Met wat ik tot nu toe van ze draag, ben ik dik tevreden, maar ik heb ook spulletjes teruggestuurd omdat de kwaliteit me niet beviel.

Zoals gezegd, je moet het treffen.
Oooh ik zou het niet doen!! Heb het 1 keer gedaan en er ook een topic over geopend. Het duurde weken voordat ik wat kreeg en ik kreeg al wel acceptgiro's en herinneringen thuis gestuurd! Volgens BonPrix was m'n kleding al geleverd maar ik had niks ontvangen dus heb er nog een hoop gedoe om gehad. Vond ze niet erg klantvriendelijk enzo..
Als je trouwens op een foto klikt dan kun je onder de foto reacties lezen over het kledingstuk van klanten.
quote:chanella1 schreef op 09 mei 2011 @ 14:58:

Oooh ik zou het niet doen!! Heb het 1 keer gedaan en er ook een topic over geopend. Het duurde weken voordat ik wat kreeg en ik kreeg al wel acceptgiro's en herinneringen thuis gestuurd! Volgens BonPrix was m'n kleding al geleverd maar ik had niks ontvangen dus heb er nog een hoop gedoe om gehad. Vond ze niet erg klantvriendelijk enzo..Ja, zo kreeg ik een keer dubbel geleverd, het blijft mensenwerk natuurlijk.
Hmmm....reacties nodigen niet echt uit om wat te bestellen. Op de foto's ziet het er wel ok uit maar dan blijf ik toch bij m'n bekende adresjes.

Bedankt!!!!
2x wat besteld, de eerste bestelling kiet bijna 8 weken opzich wachten, maar heb het met plezier gedragen. De 2e bestelling heb ik nooit gehad, toen was ik er klaar mee.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven