Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Aqa laarzen

29-11-2010 10:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben op zoek naar net zulke warme laarzen als Uggs maar niet zo duur . Ik ben op het internet Aqa laarzen tegengekomen, maar je kunt ze alleen online bestellen. Ik wil wel altijd schoenen passen en ik heb ook geen ervaring met het online aanschaffen van schoenen. Maar ik ben nieuwsgierig weet iemand hoe groot ze vallen? Zoals uggs moet je de laarzen 1 maat kleiner kopen omdat ze uit lopen. Zijn ze ook wel lekker warm? In principe zijn ze wel van leer van buiten en van schapenvacht van binnen. Ik ben dit keer wel bereid om ze online aan te schaffen gezien de kou alleen ik ben nieuwsgierig naar andere hun ervaringen met deze laarzen.

Ik hoor het heel graag jullie ervaringen met Aqa laarzen?

Groetjes mevrouw koekie
Aqa laarzen kun je ook bij Ziengs kopen, alleen niet in alle winkels (alleen de grotere).

Ze vallen normaal, dus niet zo groot als Uggs. Zijn heerlijk warm btw
Ow wat fijn! Bedankt voor de reactie! Ik ga meteen kijken waar een ziengs zit in mijn woonplaats.

Groetjes
Interessant, zit daar dan ook echte vacht in of nep? Ik heb ook koude voeten en zocht al zoiets, maar Uggs vind ik veel te duur (en bijna allemaal lelijk).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Voering is wel van kunstvacht. Er zijn trouwens meer merken met 'geklede' bontlaarzen. Ugg-achtig dus, maar net wat mooier. Bv. Replay, en Esprit.
Kijk ook even op omoda.nl, daar zijn ze in de sale.
De voering is idd geen echte schapenvacht. Ik vind dat persoonlijk niet fijn. Het is synthetisch dus je krijgt er veel sneller zweetvoeten in. Verder vind ik het toch vaak niet warm genoeg. Ik zweer echt bij uggs, gewoon omdat het natuurlijk materiaal is en echt warm is. Bij dit soort laarzen heb ik toch altijd mijn bedenkingen. Zeker als ik de prijs zie. 120 Euro voor een paar synthetische laarzen vind ik vrij prijzig. Voor 150 euro heb je al de ugg mini. Dan zou ik eerder dat doen...
quote:Ivetje schreef op 29 november 2010 @ 10:49:

De voering is idd geen echte schapenvacht. Ik vind dat persoonlijk niet fijn. Het is synthetisch dus je krijgt er veel sneller zweetvoeten in. Verder vind ik het toch vaak niet warm genoeg. Ik zweer echt bij uggs, gewoon omdat het natuurlijk materiaal is en echt warm is. Bij dit soort laarzen heb ik toch altijd mijn bedenkingen. Zeker als ik de prijs zie. 120 Euro voor een paar synthetische laarzen vind ik vrij prijzig. Voor 150 euro heb je al de ugg mini. Dan zou ik eerder dat doen...

Het zijn geen synthetische laarzen, want de laars zelf en de binnenzool zijn van leer. Alleen de vacht is imitatiebont.

Het nadeel van Uggs vind ik dat het van die lompe stampers zijn.
quote:Jorina schreef op 29 november 2010 @ 11:23:

[...]

Het zijn geen synthetische laarzen, want de laars zelf en de binnenzool zijn van leer. Alleen de vacht is imitatiebont.

Het nadeel van Uggs vind ik dat het van die lompe stampers zijn.Maar de binnenkant is dus grotendeels synthetisch en dat merk je wel echt vind ik altijd. En ik vind eerlijk gezegt dze ook niet heel charmant hihi.
quote:Ivetje schreef op 29 november 2010 @ 11:36:

[...]

Maar de binnenkant is dus grotendeels synthetisch en dat merk je wel echt vind ik altijd. En ik vind eerlijk gezegt dze ook niet heel charmant hihi.

Charmant zijn ze idd niet

Volgens mij moet je dat soort laarzen sowieso niet kopen omdat je er charmant bij wil lopen, maar gewoon omdat ze warm zijn en omdat je ze leuk vind.
-
anoniem_59438 wijzigde dit bericht op 29-11-2010 11:45
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:Jorina schreef op 29 november 2010 @ 11:45:

[...]

Charmant zijn ze idd niet

Volgens mij moet je dat soort laarzen sowieso niet kopen omdat je er charmant bij wil lopen, maar gewoon omdat ze warm zijn en omdat je ze leuk vind.Nou, sommige van mijn uggs vind ik nog best mooi staan. Niet die classics, maar de nightfall vind ik toch wel mooi. Die hebben een smallere neus, dus dat scheelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven