Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen borstvergroting

25-07-2010 00:37 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een meid van 27 met een vraagje.

Ik ben aardig tevreden over mijn lichaam en sport 3x in de week met alle plezier en smeer/scrub/masseer me een breuk om alles vooral zo lang mogelijk in de huidige conditie te houden.

Het enige wat ik mis om me 'af' te voelen zijn 'echte borsten'. Ik heb op dit moment een cup A75 en al vind ik de vorm erg mooi, het mag van mij wel ietsje meer zijn.

Ik ben de opvullingen en push-up-trucjes meer dan zat en ben hard aan het sparen voor een borstvergroting.

Ik heb niemand in mijn omgeving die hier ervaring mee heeft en ben altijd bang dat de forums (fora?) die ik via Google gevonden heb, gesponserd worden door plastisch cihirurgen ofzo en dus vroeg ik me af of iemand hier op het forum goede ervaringen heeft met een bepaalde kliniek/chirurg, of tips heeft voor me die ik mee kan nemen in mijn orientatie.

Alvast bedankt in ieder geval!
Hey loreyi! Hier alles helemaal

super met de boobs! Kan zelfs weer lekker op me buik slapen

Hoe is het bij jou? Bevallen 'ze' nog steeds? En al reacties gehad uit je omgeving?
Hier is ook alles goed Alleen zijn mijn littekens nog niet helemaal weg. Heb jij littekencreme gesmeerd?

Geen reacties om mijn omgeving, al meen ik wel dat twee vriendinnen die me wat langer niet hadden gezien hun ogen op mijn boezem gericht hielden Maar ze zeiden er verder niks over. Heb jij wel reacties gehad dan?
Ik heb Calendula creme gesmeerd. Nog steeds als ik er aan denk. Je ziet ze nog wel als ik mijn armen helemaal boven me hoofd doe, maar ze zijn wel heel licht.

Nee ik heb ook geen reacties gehad. Wel van vriendinnen die ik het heb verteld, die vonden het wel mooi staan in truitjes enzo. Maar mensen die ik het niet heb verteld zien het niet eens! Komt volgens me moeder omdat dit gewoon veel beter bij de verhoudingen van mijn lichaam past. En ik droeg altijd al heel veel opvuling natuurlijk.

Oh ik heb laatst wel van een onbekende collega (elke vlucht andere collega's zeg maar) gehoord dat ze vond dat ik mooie borsten had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven