Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Irma Hulscher

03-10-2012 14:29 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn wenkbrauwen laten doen bij Irma Hulscher. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben? Zou graag wat tips en tops willen horen, aangezien het toch een grote stap is om iets in je gezicht te laten doen..

Zijn er ook mensen waarbij er een deel is vergoed door de zorgverzekeraar? Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn zorgverzekering met de vraag of die mogelijkheid er is, helaas nog niets terug ontvangen. Dus ik wacht met veel hoop af!
permanente make up in je zorgverzekering? Voor je wenkbrauwen?
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:designed schreef op 03 oktober 2012 @ 14:31:

permanente make up in je zorgverzekering? Voor je wenkbrauwen?Idd. Op de site van Irma Hulscher staat: "In sommige gevallen kunt u een deel van het bedrag terugkrijgen van uw zorgverzekeraar!"
Ik neem aan dat zoiets alleen hoogstens (deels) vergoed wordt als je door een ziekte geen wenkbrauwen meer hebt, of ze kwijt bent als gevolg van een ernstig ongeluk of bijv. Brandwonden.

Is dat bij jou het geval TO?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tja, reken er dan maar niet op.
Ik denk dat dat meer is voor mensen met brandwonden in het gezicht.
Niet bijster tevreden. Een aantal keer terug gegaan. Dit werd wel gecorrigeerd, maar ze is niet superfantastisch goed.
Ik heb (positieve) ervarinen met Irma Hulscher, maar ik heb mijn reactie verwijderd omdat je meer geïnteresseerd lijkt in een mogelijke vergoeding dan in verhalen van mensen die er zijn geweest.
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2012 @ 14:33:

Ik neem aan dat zoiets alleen hoogstens (deels) vergoed wordt als je door een ziekte geen wenkbrauwen meer hebt, of ze kwijt bent als gevolg van een ernstig ongeluk of bijv. Brandwonden.

Is dat bij jou het geval TO?Nee, dit is niet het geval bij mij.
quote:babybloempje schreef op 03 oktober 2012 @ 14:37:

[...]

Nee, dit is niet het geval bij mij.Dan zou ik het maar uit mijn hoofd zetten...de zorgverzekeraar heeft wel wat anders te vergoeden..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Dit is een cosmetisch probleem en wordt niet vergoed
jij dacht echt serieus dat jouw zorgverzekering je wenkbrauwen zou betalen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb mijn wenkbrauwen en mijn eyeliner bij Irma Hulscher laten doen. En ben nog steeds erg tevreden. Ziet er super mooi en natuurlijk uit. Ben nogal licht van mezelf (ogen,huid,haar) en is echt een hele verbetering.

Vind het ook een fijne salon en je krijgt uitgebreid advies enz. Had ik wel nodig want vond het nogal eng. Eyeliner deed wel pijn trouwens. Maar ja wie mooi wilt zijn he...
@TO, waarom niet eerst je polisvoorwaarden lezen?

Denk dat je je hoop kunt laten varen wat betreft het antwoord van de zorgverzekering.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:babybloempje schreef op 03 oktober 2012 @ 14:37:

[...]

Nee, dit is niet het geval bij mij. .. Seriously?! Je snapt toch wel dat dingen als wimperimplantatie en wenkbrauwtatoeages alleen vergoed worden voor mensen die door ziekte hun normale uiterlijk verliezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven