Ervaringen Irma Hulscher
woensdag 3 oktober 2012 om 14:29
Ik wil graag mijn wenkbrauwen laten doen bij Irma Hulscher. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben? Zou graag wat tips en tops willen horen, aangezien het toch een grote stap is om iets in je gezicht te laten doen..
Zijn er ook mensen waarbij er een deel is vergoed door de zorgverzekeraar? Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn zorgverzekering met de vraag of die mogelijkheid er is, helaas nog niets terug ontvangen. Dus ik wacht met veel hoop af!
Zijn er ook mensen waarbij er een deel is vergoed door de zorgverzekeraar? Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn zorgverzekering met de vraag of die mogelijkheid er is, helaas nog niets terug ontvangen. Dus ik wacht met veel hoop af!
woensdag 3 oktober 2012 om 14:32
woensdag 3 oktober 2012 om 14:33
woensdag 3 oktober 2012 om 14:37
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2012 @ 14:33:
Ik neem aan dat zoiets alleen hoogstens (deels) vergoed wordt als je door een ziekte geen wenkbrauwen meer hebt, of ze kwijt bent als gevolg van een ernstig ongeluk of bijv. Brandwonden.
Is dat bij jou het geval TO?Nee, dit is niet het geval bij mij.
Ik neem aan dat zoiets alleen hoogstens (deels) vergoed wordt als je door een ziekte geen wenkbrauwen meer hebt, of ze kwijt bent als gevolg van een ernstig ongeluk of bijv. Brandwonden.
Is dat bij jou het geval TO?Nee, dit is niet het geval bij mij.
woensdag 3 oktober 2012 om 15:16
woensdag 3 oktober 2012 om 15:42
Ik heb mijn wenkbrauwen en mijn eyeliner bij Irma Hulscher laten doen. En ben nog steeds erg tevreden. Ziet er super mooi en natuurlijk uit. Ben nogal licht van mezelf (ogen,huid,haar) en is echt een hele verbetering.
Vind het ook een fijne salon en je krijgt uitgebreid advies enz. Had ik wel nodig want vond het nogal eng. Eyeliner deed wel pijn trouwens. Maar ja wie mooi wilt zijn he...
Vind het ook een fijne salon en je krijgt uitgebreid advies enz. Had ik wel nodig want vond het nogal eng. Eyeliner deed wel pijn trouwens. Maar ja wie mooi wilt zijn he...
woensdag 3 oktober 2012 om 17:39