Ervaringen uniqlo

zaterdag 29 oktober 2022 om 16:24
Dank voor je reactie! Hoe vind jij de kwaliteit?
zaterdag 29 oktober 2022 om 16:28
zaterdag 29 oktober 2022 om 16:34

zaterdag 29 oktober 2022 om 17:32
Ik ben van de zomer naar de winkel in Den Haag geweest, op aanraden van de zoon van mijn partner die heel tevreden was over de kwaliteit van de jeans (die niet gelijk uit elkaar vallen zoals die van Levi’s die hij daarvoor droeg). Mijn zoon is er toen goed geslaagd met diverse t-shirts en linnen shorts, alles viel bij hem goed op maat en blijft ook mooi in de was. Ik heb er zelf niets gekocht, vond de kleding voor vrouwen nogal tegenvallen (qua uiterlijk, niet wat betreft kwaliteit).
"Who would've thought it?"
zaterdag 29 oktober 2022 om 17:43
Ik heb een aantal jaar geleden (2018 en 2019) een stel shirtjes gekocht die ik nu nog steeds veel draag en die er nog netjes uitzien. De ellebogen zijn nog niet versleten, ondanks dat ik regelmatig op mn elleboog steun terwijl ik aan mn bureau zit. Ze gaan incidenteel de droger in, en blijven ondanks dat ook netjes in vorm.
Ook kleding van de kinderen blijft een goede pasvorm houden, dat gaat vaker de droger in.
Ook kleding van de kinderen blijft een goede pasvorm houden, dat gaat vaker de droger in.

zaterdag 29 oktober 2022 om 18:06
zondag 30 oktober 2022 om 12:18
Zou je ook aanraden om minstens een maat geoter te bestellen. Ik vind het smal en kort vallen, maar ik ben 1.77.
Prijs/ kwaliteit verhouding vind ik goed. Ik heb meerdere wollen en cashmere truien en ze blijven mooi.
Ik bestel het en haal het vervolgens op in de winkel. Met een dag of drie ligt het meestal klaar.
Prijs/ kwaliteit verhouding vind ik goed. Ik heb meerdere wollen en cashmere truien en ze blijven mooi.
Ik bestel het en haal het vervolgens op in de winkel. Met een dag of drie ligt het meestal klaar.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in