Mode & Beauty alle pijlers

Espadrilles Tommy Hilfiger

10-06-2010 20:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de espadrilles via internet besteld (http://www.omoda.nl/shop/ ... espadrille-capri-6a/13108), mt 37 (die ik dus heb) maar ze zijn te klein, auwww! Weet iemand of dit model klein valt en of ik dus een maat groter moet nemen? Vind ze zo leuk, maar ze moeten ook lekker zitten natuurlijk..Help!
Als ze te klein zitten dan zou ik inderdaad een maat groter proberen. Neem aan dat je kunt terugsturen/ruilen. Gewoon proberen dan.
Ja snap ik, alleen vroeg ik mij af of iemand ze misschien ook had en wist of dit een model is dat klein uitvalt. Kan nl ook zijn dat het geen geschikte pasvorm is voor mij. Maar ik kan ze gelukkig inderdaad kosteloos terugsturen of ruilen.
Of ze klein vallen weet ik niet, maar ik weet wel dat de stof enorm uitloopt.
Heb ze al wel in een aantal winkels in de sale zien staan. Misschien toch de moeite waard om nog eens in een "echte" winkel te kijken.
Saline, je hebt gelijk, zat ik zelf ook aan te denken. Ga morgen eens op onderzoek uit:-)
Wat je ook doet, zorg dat je ze in de goede pasvorm bemachtigt, ze zijn echt enorm leuk!
ik heb van Tommy Hilfiger een soort espadrille besteld bij omoda, maar heb normaal maat 39-40 heb nu 41. Dus ze vallen kleiner.

Heb dezelfde (als jij) van Fred delabr... ook van Omoda, ook een maat groter dus 41 genomen.

En dan zitten ze heerlijk !
Ga vandaag in de winkel een maat groter passen, hopelijk zit die wel goed! Vind ze ook zoooo leuk!! Dank voor al jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven