Mode & Beauty alle pijlers

extensions Indian Gold

13-07-2015 18:05 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha Allemaal,

Vrijdag is het zover... Ik ga micro ring extensions zetten van Indian Gold. Mijn vraag.. is iemand hier bekend mee? Zo ja, hoe bevalt het? En... ik ga er 100 inzetten. Is dit genoeg? Ik wilde er 125 maar door de hoge kosten gaan er dus 25 minder in. Ik heb zelf gewoon normaal haar met slag/krullen (vandaar ook Indian Gold wavy (is dus klein beetje slag). Ik ben gewoon enorm benieuwd naar jullie ervaringen! Ik hoor het graag... btw graag geen mensen die anti extensions zijn. Ik heb daar uiteraard respect voor maar dat is niet mijn vraag. Ik heb namelijk al eens eerder extensions gezet van Great lenghts. Prima ervaringen mee, geen kale plekken of iets dergelijks. Daarna door de prijs socap geprobeerd... TROEP! Die doe ik dus nooit meer. Nu dus micro ring.. omdat je deze kan hergebruiken. Dit klonk wel goed! Nogmaals.. benieuwd naar jullie ervaringen van Indian Gold en de techniek micro ring..
Waarom ga je ivm geld minder zetten dan 'nodig'? Je doet dit toch omdat je een volle bos haar wil?
Internagelaktisch
Hoi, ik denk dat ik aan 100 wel genoeg heb... Vandaar. Ik zou eerst een ander merk nemen maar deze was niet goed genoeg volgens diegene die het gaat zetten. Daardoor liep de prijs telkens op.. Daardoor ga ik voor 100. Ik heb er al eens eerder 50 gehad. Dat was ook prima (voor volume dan).
Ook dit funest voor het haar waar het aangehangen word.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven