Mode & Beauty alle pijlers

Extensions!

02-06-2015 23:32 28 berichten
Hey iedereen, ik zou graag jullie ervaringen en mening willen weten ivm Extensions!

Ik heb zowat alle soorten extensions al gehad maar ik heb echt heel erg dun, breekbaar en kort haar er van gekregen. Nu laat ik mijn haar even rusten en gebruik ik clip-ins.

Maar nu de zomer er aan komt en ik net een vriend heb ( hij heeft me nog nooit met kort haar gezien! ) zou ik toch graag terug extensions laten plaatsen waarmee ik kan zwemmen, slapen... Dit doe ik nu met mijn clip-in extensions wat ook slecht blijkt te zijn. Weet iemand wat het minst schadelijke is voor je haar?

Ik dacht er misschien ook aan om flip in extensions te nemen! ( is met een doorzichtbare band ) en er dan 2 clipjes aan te naaien zodat ik er toch mee kan slapen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of iemand hetzelfde al heeft meegemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nou. .. je haar rust gunnen of toch weer geklooi.

Laat het in een goede coupe knippen en laat het dan gewoon weer groeien eventueel.

Wat je vriend ermee te maken heeft snap ik niet.
quote:vivapimpelmees schreef op 02 juni 2015 @ 23:38:

Wat wil je nou. .. je haar rust gunnen of toch weer geklooi.

Laat het in een goede coupe knippen en laat het dan gewoon weer groeien eventueel.

Wat je vriend ermee te maken heeft snap ik niet.

Omdat het zo fijn en kort is kan ik het bijna niet in een coupe knippen of heel erg kort en ik vind persoonlijk niet passen bij mij.

Met mijn vriend wou ik aantonen dat ik me dus niet comfortabel voel met kort haar en daarom terug extensions overweeg.
ik heb ooit bij hetzelfde probleem lange tijd een pruik gedragen

mijn eigen haar trok ik dan met een haaknaald door het netje heen en dan zat hij nog steviger op mijn hoofd.

succes hoor.
Ik hoorde laatst dat je bij een goede haarwerkwinkel (oftewel iets waar je pruiken koopt, wanneer je kaal bent) ook een soort 'deelpruiken' kunt krijgen als alternatief voor extensions. Deze haarstukjes zet je wel vast maar met veel minder clips dan extensions. Misschien is dat iets? Ik weet verder geen details.
Wat Elsa zegt dus...

Ik neem een stukje kaas bij de mosterd
Hier zijn verschillende technieken. Ik hoorde een keer iets over een echo of iets.. stuk duurder maar niet zo slecht voor je haar... echte diva's geven geld uit toch??

http://www.lmims.com/hair-extension-technieken/
quote:Elsa schreef op 02 juni 2015 @ 23:52:

ik heb ooit bij hetzelfde probleem lange tijd een pruik gedragen

mijn eigen haar trok ik dan met een haaknaald door het netje heen en dan zat hij nog steviger op mijn hoofd.

succes hoor.

Maar stikt je eigen haar er niet door en kan het zeker niet afvallen tijdens het zwemmen/slapen/... ?

Dit is misschien wel een optie als ik zo mijn eigen haar kan laten groeien maar het klinkt zo drastisch allemaal. Heb echt spijt dat ik met al die dingen ben begonnen maar zo kort, kapot haar is het ook niet!
quote:divadevil schreef op 03 juni 2015 @ 00:02:

Hier zijn verschillende technieken. Ik hoorde een keer iets over een echo of iets.. stuk duurder maar niet zo slecht voor je haar... echte diva's geven geld uit toch??

http://www.lmims.com/hair-extension-technieken/

Ik had ook zoiets gelezen! Dat ze geen tangetjes of hitte of wat dan ook gebruikte maar ik vind hier niets over terug, toch niet in Nederland of Belgie!

Dankje voor de hulp!
Eens met Pimpelmees.

Nu verder klooien betekent alleen maar meer schade en nog langer wachten op gezond, lang eigen haar (als dat dan nog lukt).
wat is dat voor website dat ik zelfs moeite krijg met nederlands lezen??
quote:shift.delete schreef op 03 juni 2015 @ 00:09:

Eens met Pimpelmees.

Nu verder klooien betekent alleen maar meer schade en nog langer wachten op gezond, lang eigen haar (als dat dan nog lukt).Ja dat is dus het probleem, het groeit niet meer...
nou ja, ik sliep dan meestal gewoon zonder die pruik hoor en zwemmen doe ik nooit.

maar na het stappen Enzo liet ik hem gewoon zitten tijdens de slaap en stond er weer keurig mee op.
Heb alleen ervaring met een weave dat dmv ringen aan je eigen haar wordt vastgeknoopt. Het voelde ontzettend zwaar en het kleurverschil met mijn eigen haarkleur was goed te zien dus heb het er diezelfde dag nog uitgehaald. Ik was er dus niet tevreden over, maar jij bent wel gewend aan het zware gevoel door je extensions denk ik, dus misschien is het wat voor je. Het beschadigt je haar niet zo erg als extensions dmv lijmen bijvoorbeeld.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Weet ik niet heb de website niet geschreven... nee ik vind er ook weinig over op google.. weet dat het wel een paar duizend euro kost weet niet wat je er voor wilt uitgeven
Groeien komt wel weer als je het de tijd en juiste verzorging geeft.

Ik zou dus verdiepen in hoe je haar weer gezond te krijgen op natuurlijke wijze, in plaats van welke kunstgrepen nu weer toe te passen.
quote:pigwidgeon_ schreef op 03 juni 2015 @ 00:12:

Heb alleen ervaring met een weave dat dmv ringen aan je eigen haar wordt vastgeknoopt. Het voelde ontzettend zwaar en het kleurverschil met mijn eigen haarkleur was goed te zien dus heb het er diezelfde dag nog uitgehaald. Ik was er dus niet tevreden over, maar jij bent wel gewend aan het zware gevoel door je extensions denk ik, dus misschien is het wat voor je. Het beschadigt je haar niet zo erg als extensions dmv lijmen bijvoorbeeld.

Ja de laatste keer dat ik extensions had was dit een band die met microringetjes aan mijn haar werd vast gemaakt. Het was niet zolang en zag er natuurlijk uit maar toen ik het er uit liet halen, merkte ik dus dat mijn haar ongeveer 7cm korter was geworden en dus volledig afgebroken.

Geen idee hoe dit kan zelfs, daarom wou ik wat advies en ervaringen
http://www.morebyme.nl/behandelingen2
en anders tape extensies.
quote:Lisa94_ schreef op 03 juni 2015 @ 00:15:

[...]

Ja de laatste keer dat ik extensions had was dit een band die met microringetjes aan mijn haar werd vast gemaakt. Het was niet zolang en zag er natuurlijk uit maar toen ik het er uit liet halen, merkte ik dus dat mijn haar ongeveer 7cm korter was geworden en dus volledig afgebroken.

Geen idee hoe dit kan zelfs, daarom wou ik wat advies en ervaringenZal misschien een combi zijn geweest van broos haar en het zware van de extensions. Schoot me net iets anders te binnen, op tv in zo'n thuiswinkel programma zag ik iets over extensions die aan een dun bandje om je hoofd konden. Secret extensions heet het.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
ja dat zijn die flip ins waar lisa het zelf al over had
Sjips, het staat zelfs in de OP. Suf
quote:pigwidgeon_ schreef op 03 juni 2015 @ 00:22:

[...]

Zal misschien een combi zijn geweest van broos haar en het zware van de extensions. Schoot me net iets anders te binnen, op tv in zo'n thuiswinkel programma zag ik iets over extensions die aan een dun bandje om je hoofd konden. Secret extensions heet het.Ja ik heb er gekocht van de teleshop! Is inderdaad echt niet schadelijk en leek nog natuurlijk maar het probleem is dat ik er niet mee kan slapen of zwemmen :( Maar ik dacht er misschien aan om deze te kopen en vast te steken met een speldje ofzo dat het toch niet kan loskomen..
quote:Elsa schreef op 03 juni 2015 @ 00:20:

en anders tape extensies.Deze methode ken ik niet, is die niet schadelijk dan?
'ze' zeggen dat die weer het minst schadelijkst is, maar dat zeggen ze volgens mij bijde meesten

blijft een maand goed zitten. en het is licht.

heb het zelf een tijdje gehad en was zeker tevreden. ben van plan het over enkele maanden weer te nemen. ben er geen haren door kwijtgeraakt en ook niks afgebroken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven