Mode & Beauty alle pijlers

Facing

14-12-2015 14:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb 1 scheve voortand waar ik me echt enorm aan stoor. Daarom denk ik er over om een facing te plaatsen. Wie heeft er ervaring mee? En wie kan me een praktijk aanraden in de omgeving van Amersfoort of Almere?

Alvast bedankt!
Ben ook erg benieuwd naar ervaringen! Ik heb de 23ste een afspraak staan bij mijn eigen tandarts om de mogelijkheden te bespreken.
ik! ik heb ooit mijn voortanden tijdens een val verloren ( althans niet helemaal ) ik heb jaren lang met opgevulde stukken gelopen! Verschrikkelijk. Mijn werd al in mijn tiener jaren aangeraden om over te gaan naar facings, maar ik was altijd bang dat ik 2 kraakwitte voortanden zou krijgen en dat het niet compleet beeld zou zijn.

Ruim 5 jaar geleden ben ik dan toch over stag gegaan en heb ik 2 hele mooie voortanden laten maken. De dag dat zij werden geplaatst was het zo mooi geworden! dat ik ook weer heel graag een glimlach geef.... ik heb helemaal niet onwijs rechte tanden, maar zij konden dat niet beter maken. Het lijkt super natuurlijk en niemand gelooft dat deze nep zijn!

Dus ja als je echt ergens aan stoort zou ik het zeker doen, ik schaamde me altijd voor mijn voortanden, maar nu helemaal niet meer!!

Er zit wat tijd in, maar dan heb je ook echt wat. Mijn facings zijn in Gouda bij tandtechniek gemaakt.

Dus ik weet verder geen adressen, maar geloof dat ze deze tijd hele mooie tanden kunnen laten maken!
Nomi, kan ik in een privéberichtje de naam van die tandarts krijgen?
Ik heb een facing op m'n voortand, en ben er ook zeer blij mee! Ook te lang gewacht om het te laten doen (ik moest beide voortanden latend doen, 1 facing en 1 kroon en ik was een bange poeperd voor de verdoving ), want anders had ik het nog vergoed kunnen krijgen.

Ook is er enigszins scheefstand mee gecorrigeerd, omdat de tanden naast mijn voortanden iets scheef stonden en nu valt dat bijna niet meer op. Alleen hoeft het voor mij niet perfect recht allemaal, want dat staat de rest ook niet

Dus als je je er aan stoort, gewoon doen!
Okee, dit klinkt allemaal wel hoopgevend. Dat jullie er allemaal blij mee zijn.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik zit er ook al jaren tegenaan te hikken en om nu met een beugel te gaan lopen zie ik ook niet zo zitten voor 1 tand.
Zou dit iets zijn: https://www.groupon.nl/deals/0900-dentist-1 ?
quote:Highfligh schreef op 14 december 2015 @ 16:08:

Zou dit iets zijn: https://www.groupon.nl/deals/0900-dentist-1 ?Ja leuk als je in Amsterdam woont maar ik zou het met je eigen tandarts bespreken. Stel er breekt wat af wil je toch snel ergens terecht kunnen.
Hi, jij kan geen prive berichtjes ontvangen zie ik ?!
quote:Highfligh schreef op 14 december 2015 @ 16:08:

Zou dit iets zijn: https://www.groupon.nl/deals/0900-dentist-1 ?Oei, dat zou ik denk niet zomaar doen. Een goede tandarts zou geen Groupon deals moeten hoeven uitzetten. Ik heb altijd het idee dat bij zulke websites de minder goede bedrijven een deal uitzetten, maar dat is mijn gevoel!
Vaak gaat het via je verzekering, bij mij tenminste wel. Kijk eens op het andere topic over facings, heb ik ook een naam genoemd. Wil naam van mijn tandarts niet te veel rondstrooien.
Zal ik doen! Bedankt voor jullie tips!

@nomi87 nee? Is dat iets wat ik zelf kan aanpassen?
@highfligh nee hij geeft aan dat de ontvanger geen prive berichten wil ontvangen. Ik heb verder geen idee hoe je dat aanpast haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven