Mode & Beauty alle pijlers

Favoriete kledingstuk

05-10-2018 15:40 9 berichten
Toen ik vanochend met een collega koffie zat te drinken ging het gesprek over favoriete kledingstukken. Bijvoorbeeld een super lekker zittende trui of schoenen waar je goede herinneringen aan had.
Zij had dit niet, vond alle kledingstukken wel prima.
Nu ben ik benieuwd of ik de uitzondering ben, of dat jullie ook van dit soort speciale kledingstukken hebben?
Goed, TO begint;

Ik heb een paar grijze enkellaarsjes wat ik ooit goedkoop heb gekocht, omdat ik vrij acuut grijze schoenen nodig had. Blijken ze goddelijk te zitten en staan ze overal goed bij. Natuurlijk nooit meer in een andere kleur kunnen vinden :facepalm:

Verder heb ik een bepaalde donkerblauwe blouse waar ik altijd complimenten over krijg en die ik vaak aan trek als ik een belangrijk gesprek heb. Heb meerdere blouses van dat model en merk, maar die ene kleur blijft favoriet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel veel favoriete kledingstukken eigenlijk. Dit staat leuk bij dat en dat andere weer leuk op dat.......

Pas heb ik wel een superleuke trui gekocht die erg lekker zit. Ik vermoed dat hij er aan het eind van de winter een stuk minder mooi uit ziet omdat ik deze waarschijnlijk veel ga dragen.
Niet echt een favoriet kledingstuk, wel een aantal kledingstukken die weinig in de kast hangen (heb ik aan of zit in de was).
.
Ik heb verschillende favoriete kledingstukken. Zoals mijn lange vest met schuine rits en op dit moment een trui met rugdecolleté die mijn tatoeage mooi laat zien.
Ik heb altijd favoriete kledingstukken gehad. Ik heb zelfs warme herinneringen aan kledingstukken waar ik welleens aan terugdenk.

Nu heb ik een paar favoriete dingen per seizoen die ik helemaal kapot draag en was. Vaak door ze iedere week soms 2x te wassen en te dragen.

Op dit moment is dat een heel fijn zwart tshirt en zwarte spijkerbroek. Helaas zitten er ineens gaatjes in het tshirt. Dus ik moet weer door naar t volgende. :)
Blouse met een verhaal.
Paar jaar geleden had ik een belangrijk zakelijk gesprek.
Dezelfde dag zou iemand komen in mijn nieuwe woning. Die had de sleutel, dus kon naar binnen.
Telefoontje: sleutel vergeten.
Ik als de wiedeweerga naar nieuwe woning toe.
Daar merkte ik dat ik alleen een ondertruitje aanhad. *Dom.* Geen tijd meer om langs oude woning te gaan om kleding te halen.
Snel naar het winkelcentrum, daar zat gelukkig een winkel waar ze grote maten verkopen, een blouse uit het rek gepakt, afgerekend en naar de afspraak toe.

Die blouse is nu nog steeds één van mijn lievelingsblousen. Zit lekker, blijft mooi en hoeft niet gestreken te worden.
Frederika-Jael schreef:
05-10-2018 16:12
Ik heb altijd favoriete kledingstukken gehad. Ik heb zelfs warme herinneringen aan kledingstukken waar ik welleens aan terugdenk.
Oh, ik ook :)

Heb nog een jurkje van toen ik veertien was. Die droeg ik altijd zo graag en was zo blij toen ik hem kocht. Heb ook nog een galajurk uit mijn puberjaren. Gewoon van de H&M maar vind hem nog altijd mooi. Vind het leuk die twee dingen nog te hebben.

Mijn moeder heeft zelfs een jurkje uit mijn babytijd bewaard, samen met een jurkje wat ik voor mijn eerste verjaardag kreeg en truitjes die ze zelf voor me heeft gebreid toen ik een peuter was. Op eentje staat zelfs mijn voornaam gebreid :heart:
O en een kinder-pyjama die ik altijd graag droeg :)

Huidige favoriete kledingstukken:
Zwart truitje met zwarte steentjes bij de hals
Zwart truitje van merk Spiral, model 'Strapped'
Twee jeansshorts (voor in de zomer)
Hooded sweaters uit Heidi Klum collectie (Lidl) zwart&panter
Hooded sweater met naam en wapen van 'mijn' stad erop
Hooded sweater die te maken heeft met mijn afkomst (halfbloed)
Hooded sweater met supervette tekst.

De laatste twee zijn net nieuw :)
Ja! Altijd een aantal die ik of helemaal afdraag of zo speciaal zijn dat ik er heel zuinig op ben. Sommige ook die me aan bepaalde personen doen denken.

Toen ik flink afgevallen was en niets meer paste was ik ook echt even de weg kwijt. Als je altijd weet wat goed staat en lekker zit en dat valt weg ben je toch even aan het zoeken. Nog steeds een beetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven