Mode & Beauty alle pijlers

Fes multifunctionele huidcreme

13-12-2007 19:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik lees het blad Nu dat gaat over gezondheid en vooral natuurlijke producten enz...

Nu viel mijn oog op de Fes creme stond bij dat het voor vele doeleinde te gebruiken is. dag-nacht creme, littekens, porieen verkleint puistjes schaafwondjes etc...

De creme is puur natuurlijk en zonder kleurstoffen parfum.

Vind het wel prijzig voor een tube creme.

Dus voordat ik hem zou willen uitproberen, leek het mij handig om te vragen of jullie er mischien bekent mee zijn ?? en of het idd wat deed voor de huid ?

Alvast bedankt.
Heej,

ik heb ook een tijdje FES gebruikt omdat het me een wondercreme leek.. heb weken alle winkels afgezocht en uiteindelijk in een klein drogistje hier gevonden..

Anyway.. ik vond het niet zoveel doen voor mijn huid. Als ik het had opgebracht voelde mijn huid heel trekkerig, net alsof ik een masker ophad. Ik heb het ongeveer twee maanden geprobeerd, maar omdat ik totaal geen verbetering zag ben ik ermee gestopt.

Trouwens, de creme stinkt ook echt verschrikkelijk! Haha..
Ik zag hem pas bij een grote winkel van Kruidvat.

Nooit geprobeerd.

Wel heb ik een creme tegen pigmentvlekken van Palmer's en die stinkt ook vreselijk.

Wat kost die Fes?
Ik heb het een tijdje terug ook gebruikt..hele aparte geur, beetje kruidig maar vervliegt na een tijdje. Ook ik had hoge verwachtingen, mede door een stuk dat ik in het tijdschrift van De Tuinen had gelezen, maar ik merkte absoluut geen verschil in m'n huid! Volgensmij had ik zo'n ¤16 betaald voor een tube (weet alleen niet meer wat de inhoud was)
Bedankt voor het reageren.

Nou deze creme zal ik dus niet aanschaffen, als hij toch niet veel doet en stinkt hihi brrr.

Idd 16 zoveel kost hij en er zit 100 ml in. vind ik toch prijzig voor een creme die toch niets doet.

Zo zie je maar echt fijn zo'n forum bespaart me toch weer geld haha.
Heeeel oud topic wat ik nu naar boven haal.

Een collega had 't vandeweek over Fes, en was razend enthousiast. Volgens haar goed tegen brand- en schaafwondjes, rimpels in decollete, kloofjes en droge handen (ze gebruikt het niet op d'r gezicht, vanwege de geur).

Ik dus googelen, en kom dus op deze pagina uit.

Ik was heel enthousiast geworden door haar, maar denk er nu nog even over na.

Of heeft iemand wel een positief verhaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven