Fijne, goede foundation?
zaterdag 12 februari 2011 om 09:26
Hallo,
Ik ben op zoek naar een fijne, goede foundation en wil weten wat jullie ervaringen zijn. Ik heb eens "even better" foundation van Clinique geprobeerd, erg fijn (alleen iets te donker voor mijn winterhuid) en ik heb van Estee Lauder een concealer, ook erg fijn.
Maar wat zijn jullie ervaringen? Welke foundations vinden jullie prettig?
Ik ben op zoek naar een fijne, goede foundation en wil weten wat jullie ervaringen zijn. Ik heb eens "even better" foundation van Clinique geprobeerd, erg fijn (alleen iets te donker voor mijn winterhuid) en ik heb van Estee Lauder een concealer, ook erg fijn.
Maar wat zijn jullie ervaringen? Welke foundations vinden jullie prettig?
zaterdag 12 februari 2011 om 09:29
Ik gebruik momenteel Lancome Teint Idole Ultra. Bevalt erg goed. Droogt snel, matteert genoeg.
De Sensai Fluid Finish van Kanebo is ook fijn. Maar als ik moest kiezen, ging ik voor Lancome.
Qua concealer gaat er wat mij betreft niets boven de Touche Eclat van Yves Saint Laurent.
De Sensai Fluid Finish van Kanebo is ook fijn. Maar als ik moest kiezen, ging ik voor Lancome.
Qua concealer gaat er wat mij betreft niets boven de Touche Eclat van Yves Saint Laurent.
anoniem_3510 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 09:31
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
zaterdag 12 februari 2011 om 10:16
zaterdag 12 februari 2011 om 11:50
Ik vind de foundation van Vichy erg fijn.
Ik heb ook een tijd gezocht naar de ideale foundation en ook veel tips van forummers uitgeprobeerd (ik gebruik nog de zoekfunctie) en geen enkele van de tips vond ik fijn. Ik heb dus gewoon elk betaalbaar merk een keer geprobeerd en uiteindelijk vind ik Vichy het fijnst.
Ik heb ook een tijd gezocht naar de ideale foundation en ook veel tips van forummers uitgeprobeerd (ik gebruik nog de zoekfunctie) en geen enkele van de tips vond ik fijn. Ik heb dus gewoon elk betaalbaar merk een keer geprobeerd en uiteindelijk vind ik Vichy het fijnst.
zaterdag 12 februari 2011 om 11:51
quote:MereldeMus schreef op 12 februari 2011 @ 10:16:
Ik heb een hele onzuivere huid.
De foundation van Vichy verkrijgbaar bij apotheek werkt goed.
De naam: Dermablend opal/nude.
Goed dekkend zonder masker effect.
Prima prijsje van 18 euro.Juist deze heb ik dus ook. Precies dezelfde. Heerlijke luchtige niet vette/plakkerige foundation.
Ik heb een hele onzuivere huid.
De foundation van Vichy verkrijgbaar bij apotheek werkt goed.
De naam: Dermablend opal/nude.
Goed dekkend zonder masker effect.
Prima prijsje van 18 euro.Juist deze heb ik dus ook. Precies dezelfde. Heerlijke luchtige niet vette/plakkerige foundation.
zaterdag 12 februari 2011 om 16:16
Make up forever hd foundation is momenteel mijn hg foundation, is wel maar een lichtere dekking, als je huid in algemene goede conditie is is deze heel goed, heb je wat meer dat je wilt dekken, dan misschien niet goed genoeg voor je.
revlon photoready vind ik ook goed, maar zit shimmer in.. Dus vind niet iedereen goed.qua dekking medium..
Estee lauder Double wear is ook heel goed, full coverage, maar wel opletten dat het er dan niet te dik opligt..
Testertjes vragen & testen maar !
revlon photoready vind ik ook goed, maar zit shimmer in.. Dus vind niet iedereen goed.qua dekking medium..
Estee lauder Double wear is ook heel goed, full coverage, maar wel opletten dat het er dan niet te dik opligt..
zaterdag 12 februari 2011 om 16:29
quote:sara_aras schreef op 12 februari 2011 @ 16:16:
Make up forever hd foundation is momenteel mijn hg foundation, is wel maar een lichtere dekking, als je huid in algemene goede conditie is is deze heel goed, heb je wat meer dat je wilt dekken, dan misschien niet goed genoeg voor je.
Wat is HG?
Wat is HG?
zaterdag 12 februari 2011 om 17:13
Kijk een op www.makeupalley.com en www.beaute-test.com
Sites met duizenden meningen over allerhande cosmetica, huid-, haar-, en lichaamsverzorging. Onderverdeeld in huidtypes en leeftijden, dus lekker handig zoeken!
Sites met duizenden meningen over allerhande cosmetica, huid-, haar-, en lichaamsverzorging. Onderverdeeld in huidtypes en leeftijden, dus lekker handig zoeken!
zaterdag 12 februari 2011 om 19:51
Mabelline new York dream satin liquid. Al aantal jaren heb ik die en.... Kan niet meer zonder. Ik heb de kleur Nude 21.
Nr 20 is nog iets lichter.
Echt goed .
Heel natuurlijk. Je kunt evt ook delen van je gezicht alleen war op doen.
30 ml in een glazen flesje met drukdop.
Iets van 11 euro geloof ik.
Nr 20 is nog iets lichter.
Echt goed .
Heel natuurlijk. Je kunt evt ook delen van je gezicht alleen war op doen.
30 ml in een glazen flesje met drukdop.
Iets van 11 euro geloof ik.