Mode & Beauty alle pijlers

Fijne, goede foundation?

12-02-2011 09:26 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een fijne, goede foundation en wil weten wat jullie ervaringen zijn. Ik heb eens "even better" foundation van Clinique geprobeerd, erg fijn (alleen iets te donker voor mijn winterhuid) en ik heb van Estee Lauder een concealer, ook erg fijn.

Maar wat zijn jullie ervaringen? Welke foundations vinden jullie prettig?
Mabelline new York dream satin liquid. Al aantal jaren heb ik die en.... Kan niet meer zonder. Ik heb de kleur Nude 21.

Nr 20 is nog iets lichter.

Echt goed .

Heel natuurlijk. Je kunt evt ook delen van je gezicht alleen war op doen.

30 ml in een glazen flesje met drukdop.

Iets van 11 euro geloof ik.
quote:malu3 schreef op 12 februari 2011 @ 11:41:

Superhuisvrouw wat voor een soort huid heb jij? Ik heb zelf een normale huid, geen pukkels maar ook niet extreem droog. Ik houd niet van al te schrale foundation. Is die Studio Tech van MAC dan geschikt?

Ik heb een normale-droge huid en geen pukkels alleen zo af en toe een klein rood vlekje. Vandaar dat ik voor deze heb gekozen,je hebt ook de mineralen foundation maar die ging in mijn paar vergrote porien zitten. En dat doet deze ook niet.

Je hebt veel verschillende tinten die bij je huidskleur overeenkomen.

Zit een sponsje in het doosje en je drukt de foundation in je huid zegmaar,niet wrijven en je hebt er weinig van nodig. En je ziet niet dat je foundation op hebt.Een mooie blush erbij en het oogt heel natuurlijk
Bedankt voor je antwoord, zou dus ook voor mij een goed product kunnen zijn. Weer je toevallig ook waar online producten van MAC besteld kunnen worden? (hier helaas geen Bijenkorf in de buurt).
quote:sara_aras schreef op 12 februari 2011 @ 17:05:

[...]

Holy Gray :p favoriet !Aha, maar wat is een graal?
quote:isabon schreef op 12 februari 2011 @ 18:41:

Vichy is fijn ja

Ik neem altijd Aera teint. Die heeft ook een erg lichte kleur (porcelaine). Dat hebben niet veel merken. Ik heb een intens witte huid en heel lichtblond haar en de meeste foundations zijn te donker of te gelig.

De Satin?

Ik heb ook de lichtste, maar dat is Ivory.
quote:Ksenija schreef op 12 februari 2011 @ 20:39:

[...]Aha, maar wat is een graal?Betekenis graal
quote:malu3 schreef op 12 februari 2011 @ 20:32:

Bedankt voor je antwoord, zou dus ook voor mij een goed product kunnen zijn. Weer je toevallig ook waar online producten van MAC besteld kunnen worden? (hier helaas geen Bijenkorf in de buurt).

Strawberrynet.com verkoopt wel iets van MAC maar dat is maar een klein beetje wat ze daar hebben. en ze verkopen er lang niet alles Verder de Bijenkorf en in een paar filialen van de Douglas.

En in Amsterdam zit hun store aan de Heiligenweg.
Ik gebruik l'Oreal Paris True Match foundation. Geloof dat ie 16 euro kost, prima spul! Heb zelf een iets onzuivere huid, maar vind het een prima foundation.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven