Forward helix piercing
maandag 11 maart 2019 om 16:52
maandag 11 maart 2019 om 22:45
maandag 11 maart 2019 om 22:59
Dit is niet waar, je ziet bij mij geen achterkantje van de labret piercing die ik er in heb
Internagelaktisch
dinsdag 12 maart 2019 om 07:14
Ik zou in ieder geval niet teveel verhalen gaan lezen en vooral de filmpjes mijden
In mijn geval kreeg wel even een rilling over m'n rug, vond m wel gemeen maar het is zo gebeurd.
Ga naar een goede shop en een piercer waar je je op je gemak voelt en hygienisch werkt. Blijkbaar geven ze verschillende adviezen, maar ik heb geluisterd naar de man die de mijne deed.
Hij zei heel simpel: gewoon afblijven en behandelen als een normale wond. Die maak je immers ook niet dagelijks schoon. Niet schoonmaken, niet aanzitten en/of draaien, geen makeup creme of andere producten in de buurt, en voorlopig niet op dat oor slapen. En als je doucht en haren wast gewoon doen. Als je het maar goed uitspoelt en voorzichtig droog dept met iets wat niet pluist. Geen wattenstaafjes oid.
Met 'zijn' methode en ervaringen is de genezingstijd 6 tot 12 weken. In contrast met de 9 maanden of langer waar sommige bij zweren. Maar nogmaals ieder lichaam is anders. Bij mij net 2 weken erin en al geen last meer van, lijkt zelfs al genezen (al is dat natuurlijk nog niet zo).
dinsdag 12 maart 2019 om 12:41
O wow, welke piercer was dat? Ik ben namelijk helemaal vóór deze LITHA-methode (Leave It The Hell Alone), maar zei bij mijn laatste piercings maar ‘ja en amen’ op de door de shop voorgestelde nazorg ondanks dat ik allang anders van plan was. Ik weet inmiddels dat mijn piercings het beste genezen door er zo min mogelijk mee te doen qua nazorg. Ik heb in het verleden 3 piercings waarbij ik alle aftercare die een shop voorstelde minutieus had uitgevoerd, na meer dan een jaar verwijderd omdat ze maar bleven klooien. Piercings waar ik vrijwel niks aan deed (alleen water langs laten lopen in de douche en voorzichtig droogdeppen naderhand, misschien hooguit een keer sporadisch zeezouten als ik wat droge korstjes weg wilde hebben) zijn allemaal mooi en goed genezen.RedBaron schreef: ↑12-03-2019 07:14Ik zou in ieder geval niet teveel verhalen gaan lezen en vooral de filmpjes mijdeniedereen ervaart het toch weer anders. Wel las ik dat een forward wat pijnlijker zou zijn dan de 'normale'.
In mijn geval kreeg wel even een rilling over m'n rug, vond m wel gemeen maar het is zo gebeurd.
Ga naar een goede shop en een piercer waar je je op je gemak voelt en hygienisch werkt. Blijkbaar geven ze verschillende adviezen, maar ik heb geluisterd naar de man die de mijne deed.
Hij zei heel simpel: gewoon afblijven en behandelen als een normale wond. Die maak je immers ook niet dagelijks schoon. Niet schoonmaken, niet aanzitten en/of draaien, geen makeup creme of andere producten in de buurt, en voorlopig niet op dat oor slapen. En als je doucht en haren wast gewoon doen. Als je het maar goed uitspoelt en voorzichtig droog dept met iets wat niet pluist. Geen wattenstaafjes oid.
Met 'zijn' methode en ervaringen is de genezingstijd 6 tot 12 weken. In contrast met de 9 maanden of langer waar sommige bij zweren. Maar nogmaals ieder lichaam is anders. Bij mij net 2 weken erin en al geen last meer van, lijkt zelfs al genezen (al is dat natuurlijk nog niet zo).
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors
When you could just fall back and wait?
~Doechii~
dinsdag 12 maart 2019 om 15:15
Liliane13 schreef: ↑12-03-2019 12:41O wow, welke piercer was dat? Ik ben namelijk helemaal vóór deze LITHA-methode (Leave It The Hell Alone), maar zei bij mijn laatste piercings maar ‘ja en amen’ op de door de shop voorgestelde nazorg ondanks dat ik allang anders van plan was. Ik weet inmiddels dat mijn piercings het beste genezen door er zo min mogelijk mee te doen qua nazorg. Ik heb in het verleden 3 piercings waarbij ik alle aftercare die een shop voorstelde minutieus had uitgevoerd, na meer dan een jaar verwijderd omdat ze maar bleven klooien. Piercings waar ik vrijwel niks aan deed (alleen water langs laten lopen in de douche en voorzichtig droogdeppen naderhand, misschien hooguit een keer sporadisch zeezouten als ik wat droge korstjes weg wilde hebben) zijn allemaal mooi en goed genezen.
Ik doe je wel even een pb bericht:)