Mode & Beauty alle pijlers

Foundation en zo...

04-05-2012 17:21 42 berichten
Hallo allemaal!

Vandaag ben ik eens op jacht geweest voor iets van foundation/concealer/primer enz.... Maar, ik zag door de bomen het bos niet meer

Ik wil het gaan gebruiken voor feestjes en wanneer ik er ff niet zo florisant uit zie als wanneer ik riant heb uitgeslapen en zo.

Wat is nu een goeie foundation/concealer? Ik heb een vrij bleke huid en ik wil er ook niet geplamuurd uitzien!!

Ik hoor graag jullie tips!

ps. de dames van de verkoop zijn helaas in mijn woonplaats zelf geen makeup-wonders dus daar vertrouw ik niet zo op...
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook best veel geld uitgeven aan een foundation, maar ik heb er geen 1 gevonden waar ik blij van werd. Mijn huid ook niet trouwens.

Foundation zie je echt wel op de huid, welk merk ook.
Minerale poederfoundation zie je echt niet zitten en blijft de hele dag mooi en er zit spf 15 in. Ideaal.
O jij weer met je minerale geblaat.

Wedden dat je die wel ziet?
Jeezes K, doe eens niet zo verschrikkelijk strontvervelend overal.

Wat is in godsnaam je probleem, wat loop je hier nou precies af te reageren, en wanneer ga je weer eens normaal doen? Want je bent werkelijk niet te pruimen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ksenja, heb ik je iets gedaan?
Nee, alleen het minerale verhaal al vaker verteld.
Ik heb de BB cream van garnier, heerlijk spul. Dekt nog best goed en heb je meteen ook spf15
Internagelaktisch
Ik heb ook de BB cream van Garnier, maar ben er niet zo tevreden over. Mijn huid raakt er ook geirriteerd van..

Ik ga denk ik de Radiance Foundation van de Hema eens proberen!
Ik gebruik ook minerale poederfoundation, die van bareMinerals, en ben zeer tevreden. Ik heb ook vloeibare foundation geprobeerd maar ik krijg het niet mooi op mijn gezicht. De bareMinerals is heel makkelijk aan te brengen en je ziet het inderdaad (bijna) niet, alleen als je heel goed van dichtbij kijkt (dus ik denk niet dat andere mensen het zullen zien).
Een goede foundation zie je echt niet, misschien lukt het aanbrengen je nog niet zo goed, Ksenija. Tip: er staan goede, gemakkelijk te volgen instructiefilmpjes op Youtube, misschien kunnen die je helpen.

Mineralproducten vind ik zelf weer niet fijn.

Primer van de Hema is trouwens ook prettig in gebruik.
Ik vind toch dat je het ietsje ziet, er ligt gewoon iets op de huid.

Ik gebruik het zelf amper, meer voor iets speciaals.

Ik ga de Radiance straks proberen.

Ik heb wel een andere foundation vraag, misschien dat jij mee wilt denken, Melpomene?
Sorry Ksenija maar dat is echt gelul ,het is juist de kunst om foundation niet te zien .Goed produkt,goede kleur en niet te dik aanbrengen
quote:Ksenija schreef op 04 mei 2012 @ 20:14:

[...]

heb je ook andere soorten gebruikt?

Heel veel andere soorten, van heel duur tot heel goedkoop,

Deze is perfect, zit ook nog eens vit a en c in, en spf 15, je huid ziet er gezond uit,licht dekkend, je ziet het niet ,

En dat voor 6 euro. gewoon eens proberen.

En nee heb geen aandelen, gewoon erg tevreden.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik heb echt ook al allerlei soorten foundation geprobeerd. Vaak gaat het in de loop van de dag glimmen, zweten, lelijk worden (ik heb een gemengde huid).

BB creme heb ik ook op m'n pols uitgeprobeerd en dat is echt een dikke creme vind ik die je echt ziet zitten (en waarschijnlijk ook voelt zitten).

En, Ksenja, als ik ergens echt enthousiast over ben, dan laat ik dat graag andere mensen weten, of je het daar nu wel of niet mee eens bent.

Ik wil gewoon echt nooit meer iets anders dan minerale make up. De enige foundation die er een beetje bij in de buurt komt, is Diorskin Nude (maar die is ook mineraal).
Een gekleurde dagcreme van Nivea gebruik ik tegenwoordig ipv een foundation. Veel natuurlijker resultaat.

Wel gebruik ik de voor onder m'n ogen concealer van Lancome, duur tube'tje van ca. 30,- maar daar doe ik dan ook meer dan een jaar mee.
quote:Ksenija schreef op 04 mei 2012 @ 21:53:

ik wil ook best veel geld uitgeven aan een foundation, maar ik heb er geen 1 gevonden waar ik blij van werd. Mijn huid ook niet trouwens.

Foundation zie je echt wel op de huid, welk merk ook.Misschien als je een huid hebt met veel pukkels maar als je een gave huid hebt en je brengt het goed aan, dan zie je het echt niet. En geen wonder dat jij denkt dat je het altijd ziet. Al die keren dat je het niet zag was het waarschijnlijk zo natuurlijk dat je het inderdaad niet zag.
quote:Superhuisvrouw schreef op 04 mei 2012 @ 19:57:

[...]

Die heb ik dus momenteel ook,zowel de conealer als de foundation.
Hier waakt de enige echte Barones

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven