Foundation van Shiseido
zaterdag 31 oktober 2009 om 17:56
Ik gebruik nu de foundation van Dior. Ben er eigenlijk op uitgekeken en wil graag wat anders proberen.
Ik zou graag de foundation balancing van Shiseido willen proberen, heeft iemand hier ervaring mee.
Blijft hij mooi de hele dag zitten?
Ik weet, ik kan een proefje gaan vragen in de winkel. Maar ervaringen lezen vind ik ook altijd wel prettig.
Ik heb een wat vochtarme huid.
Veera
Ik zou graag de foundation balancing van Shiseido willen proberen, heeft iemand hier ervaring mee.
Blijft hij mooi de hele dag zitten?
Ik weet, ik kan een proefje gaan vragen in de winkel. Maar ervaringen lezen vind ik ook altijd wel prettig.
Ik heb een wat vochtarme huid.
Veera
zaterdag 31 oktober 2009 om 18:21
ik zou kijken op www.makeupalley.com, daar staan talloze reviews en er is n make-up forum waar je je vraag kan stellen.
woensdag 4 november 2009 om 13:13
Ik heb de balance foundation van shiseido en ben er heel tevreden over. Ben alweer toe aan mijn derde potje.
De foundation oogt heel natuurlijk, je hebt maar een vingertopje nodig om kleine vlekjes of oneffenheden weg te werken. Bovendien glimt de foundation niet. Alleen een soort zijde-glans. Tot slot: de kleur past zich aan aan je huid. Perfect dus!
De foundation oogt heel natuurlijk, je hebt maar een vingertopje nodig om kleine vlekjes of oneffenheden weg te werken. Bovendien glimt de foundation niet. Alleen een soort zijde-glans. Tot slot: de kleur past zich aan aan je huid. Perfect dus!