Mode & Beauty alle pijlers

Foute bril

24-09-2011 22:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er zoveel mensen die van die foute brillen dragen? Zien ze nu echt niet dat dat bij niemand leuk staat? Er zijn zelfs mensen die een bril dragen met ongeslepen glas, gewoon om zogenaamd hip te zijn. Walgelijk al die meelopers.

Foute bril

Totaal aantal stemmen: 41

Foute brillen bestaan niet (7%)
Brillen zijn een accessoire (7%)
Ik haat brillen (5%)
Wat zeur je (59%)
Ik snap je (22%)
Ik vind brillen wel leuk, maar dan alleen als je het ook echt nodig hebt eigenlijk. En dan vind ik lang niet alle monturen leuk hoor. Gewoon normale, niet te opzichtige (en soms vind ik die nerdbrillen wel leuk, maar niet iedereen heeft daar het hoofd voor, ook al denken de meesten van wel )
Die bedoel ik, nerdbril
Ik ben slechtziend zonder bril dus nee, ik begrijp het niet. Ik ben op die doorzichtige montuurtjes aangewezen (net zoiets als Jolande Sap of Rutte) en die hebben van die neuspads die altijd lelijke moeten naast je neus maken en gaan iriteren.

Als het ff kan gooi ik hem af; als ik buiten loop dus, maar dan zie ik heel onscherp.

Lenzen waren niet de oplossing voor mij, helaas.
Maar dat jij toevallig vindt dat een bril iemand niet staat, wil toch niet zeggen dat dat ook zo is?

Misschien heb jij er wel geen kijk op. (Leuke woordkeuze in dit topic )
Tja.. nou.. ehm, soms zijn dingen gewoon in de mode toch? ik droeg vroeger ook een roze gebreide my little pony trui en papegaaieoorbellen omdat het "in" was. Waar maak je je eigenlijk druk om? Het is niet alsof ze jou verplichten om zo'n bril op je neus te zetten toch?
Eens met Riekie. (die papegaaieoorbellen heb ik ook gehad )

Waar maak je je druk om? Als ik om alles wat nu in de mode is maar niet mijn smaak is een topic zou moeten openen.....
Ach, er lopen ook zoveel mensen met lelijke kapsels, tassen, kleding en schoenen. Kan mij niet boeien hoe iemand eruit ziet, als de drager het nou mooi vindt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Als je goed op brillen gaat letten (en dat doe je vanzelf als je er één nodig hebt en je vertikt het om er één te gaan dragen) dan valt in elk geval mij op dat er heel veel mensen dezelfde soort bril dragen die ik zelf ook zo leuk vond. En daar wordt'ie minder leuk van. Heb wel zoiets van als je toch iets op je neus moet hebben dan mag het best expressief zijn. En je kunt zeggen wat je wil, maar de nerd bril is uitermate expressief. Als ik er één vind die goed bij me past koop ik die ook.

Zijn er serieus mensen die een bril op hun neus zetten zonder dat ze dat nodig hebben?
Bahco, waarom ben je op dt soort monturen aangewezen?
.
anoniem_110439 wijzigde dit bericht op 24-09-2011 22:50
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Ik vind ze juist erg leuk!

Maar dat is ook wat mode is.Over 5 jaar denk je, wat dacht men toen zeg , en moeten we allemaal weer kleine ziekenfondsbrillen.

Anyway, niet iedereen staat het maar met de juiste look vind ik het echt een leuke stijl.
Ehm, als ik niet geopereerd zou zijn en geen implantaten had, en niet daarna nog gelaserd was zou ik aangewezen zijn op zo'n nerdbril. Want zelfs de duurste dunst geslepen glazen, zijn bij -14 8mm dik. Leuke monturen kunnen dus niet want dat ziet er niet uit. Bredere montuurtjes ook weer niet,

Ofwel wat een dom topic....
@mamzelle, ja hoor.. die mensen zijn er! Schoonzusje loopt nu ook met zo'n bril maar is ook een uitermate expressief mens. Er zit echt gewoon vensterglas in.
Ik heb een 'nerd' bril, and i love it!
Internagelaktisch
Ik heb ongeveer deze bril maar dan met turquoise. Prima oké toch?
Ik vind dat soort brillen juist wel leuk. Stukken beter dan het reserve-exemplaar dat ik zelf heb liggen haha.

En al zou ik zelf niet een bril dragen puur als accesooire, ik vind er ook niets mis mee als anderen het wel doen. Juist wel positief, emancipatie van de bril.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:groenoogje1962 schreef op 24 september 2011 @ 22:27:

...Walgelijk al die meelopers.

Hoezo walgelijk?

Jij hoeft ze toch niet op?

Ik vind skinny jeans ook niet helemaal mijn ding, maar om nou iedereen die er 1 draagt walgelijk te noemen en te betichten van meelopen vind ik persoonlijk een beetje kortzichtig..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nerd brillen zouden verplicht moeten zijn, zo leuk vind ik ze!

Ik walg van mensen die er geen dragen! (niet echt hoor)
Walgelijk? Ik vind jouw gedrag walgelijk.
Ah know`t, tha shunt
En ik walg dan weer van mensen die walgen van mensen die geen nerdbril dragen....

Ik heb mijn fasion item namelijk net weggegooid omdat ik het eigenlijk te suf voor woorden vind dat ik een bril draag voor de lol

Maar ik begrijp van Bat dat ik gewoon in de kliko moet duiken op zoek naar mijn bril?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb ook zo een bril omdat ik er een nodig heb en omdat ik een groot montuur leuk vind.

Ik vind crocs lelijk maar om daar nu een topic over te openen..

Wel leuk dat jij er zo van walgt, ik zou willen dat ik jouw problemen had!
Common sense is not so common.
Voltaire
quote:Summerdance schreef op 24 september 2011 @ 23:11:

En ik walg dan weer van mensen die walgen van mensen die geen nerdbril dragen....

Ik heb mijn fasion item namelijk net weggegooid omdat ik het eigenlijk te suf voor woorden vind dat ik een bril draag voor de lol

Maar ik begrijp van Bat dat ik gewoon in de kliko moet duiken op zoek naar mijn bril?

Zal ik je even bijschijnen?

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tja, die dingen zijn ook aan mode onderhevig, net zoals uggs, ingevlochten haren, korte broeken over een maillot, lage gympies onder een legging, bloemoorbellen en fietsen met grote manden voorop en bloemslingers aan het stuur. 1 troost: het gaat vanzelf weer over.
Ossiepossie: men draagt al jaren uggs dus of dit nu een modetrend is.. Dan duurt het wel lang he? En ja ook die vind ik leuk!

Leven en laten leven TO..
Common sense is not so common.
Voltaire

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven