Foute bril
zaterdag 24 september 2011 om 22:27
zaterdag 24 september 2011 om 22:29
zaterdag 24 september 2011 om 22:39
Ik ben slechtziend zonder bril dus nee, ik begrijp het niet. Ik ben op die doorzichtige montuurtjes aangewezen (net zoiets als Jolande Sap of Rutte) en die hebben van die neuspads die altijd lelijke moeten naast je neus maken en gaan iriteren.
Als het ff kan gooi ik hem af; als ik buiten loop dus, maar dan zie ik heel onscherp.
Lenzen waren niet de oplossing voor mij, helaas.
Als het ff kan gooi ik hem af; als ik buiten loop dus, maar dan zie ik heel onscherp.
Lenzen waren niet de oplossing voor mij, helaas.
zaterdag 24 september 2011 om 22:44
zaterdag 24 september 2011 om 22:48
Als je goed op brillen gaat letten (en dat doe je vanzelf als je er één nodig hebt en je vertikt het om er één te gaan dragen) dan valt in elk geval mij op dat er heel veel mensen dezelfde soort bril dragen die ik zelf ook zo leuk vond. En daar wordt'ie minder leuk van. Heb wel zoiets van als je toch iets op je neus moet hebben dan mag het best expressief zijn. En je kunt zeggen wat je wil, maar de nerd bril is uitermate expressief. Als ik er één vind die goed bij me past koop ik die ook.
Zijn er serieus mensen die een bril op hun neus zetten zonder dat ze dat nodig hebben?
Zijn er serieus mensen die een bril op hun neus zetten zonder dat ze dat nodig hebben?
zaterdag 24 september 2011 om 22:50
zaterdag 24 september 2011 om 22:51
Ehm, als ik niet geopereerd zou zijn en geen implantaten had, en niet daarna nog gelaserd was zou ik aangewezen zijn op zo'n nerdbril. Want zelfs de duurste dunst geslepen glazen, zijn bij -14 8mm dik. Leuke monturen kunnen dus niet want dat ziet er niet uit. Bredere montuurtjes ook weer niet,
Ofwel wat een dom topic....
Ofwel wat een dom topic....
zaterdag 24 september 2011 om 23:03
Ik vind dat soort brillen juist wel leuk. Stukken beter dan het reserve-exemplaar dat ik zelf heb liggen haha.
En al zou ik zelf niet een bril dragen puur als accesooire, ik vind er ook niets mis mee als anderen het wel doen. Juist wel positief, emancipatie van de bril.
En al zou ik zelf niet een bril dragen puur als accesooire, ik vind er ook niets mis mee als anderen het wel doen. Juist wel positief, emancipatie van de bril.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zaterdag 24 september 2011 om 23:06
quote:groenoogje1962 schreef op 24 september 2011 @ 22:27:
...Walgelijk al die meelopers.
Hoezo walgelijk?
Jij hoeft ze toch niet op?
Ik vind skinny jeans ook niet helemaal mijn ding, maar om nou iedereen die er 1 draagt walgelijk te noemen en te betichten van meelopen vind ik persoonlijk een beetje kortzichtig..
...Walgelijk al die meelopers.
Hoezo walgelijk?
Jij hoeft ze toch niet op?
Ik vind skinny jeans ook niet helemaal mijn ding, maar om nou iedereen die er 1 draagt walgelijk te noemen en te betichten van meelopen vind ik persoonlijk een beetje kortzichtig..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 24 september 2011 om 23:11
En ik walg dan weer van mensen die walgen van mensen die geen nerdbril dragen....
Ik heb mijn fasion item namelijk net weggegooid omdat ik het eigenlijk te suf voor woorden vind dat ik een bril draag voor de lol
Maar ik begrijp van Bat dat ik gewoon in de kliko moet duiken op zoek naar mijn bril?
Ik heb mijn fasion item namelijk net weggegooid omdat ik het eigenlijk te suf voor woorden vind dat ik een bril draag voor de lol
Maar ik begrijp van Bat dat ik gewoon in de kliko moet duiken op zoek naar mijn bril?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 24 september 2011 om 23:11
zaterdag 24 september 2011 om 23:13
quote:Summerdance schreef op 24 september 2011 @ 23:11:
En ik walg dan weer van mensen die walgen van mensen die geen nerdbril dragen....
Zal ik je even bijschijnen?
Zal ik je even bijschijnen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 24 september 2011 om 23:13