Mode & Beauty alle pijlers

Foute bril

24-09-2011 22:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er zoveel mensen die van die foute brillen dragen? Zien ze nu echt niet dat dat bij niemand leuk staat? Er zijn zelfs mensen die een bril dragen met ongeslepen glas, gewoon om zogenaamd hip te zijn. Walgelijk al die meelopers.

Foute bril

Totaal aantal stemmen: 41

Foute brillen bestaan niet (7%)
Brillen zijn een accessoire (7%)
Ik haat brillen (5%)
Wat zeur je (59%)
Ik snap je (22%)
Ah, nu ben ik walgelijk met mijn bril. De eerste negatieve reactie. Tot nu is het éen van de weinige mode items die ik draag waar ik complimenten over heb gekregen! Oh ja, mijn dermal piercing ook. Maar ik denk vaak over een tweede nerd - bril montuur!

Ik draag 'em trouwens omdat ik retro te gek vind, dat is oud en juist niet zo modern. Wordt weer modern gemaakt! Cool toch, dat onze generatie daar van mag meegenieten?
quote:BarbaraAnn schreef op 26 september 2011 @ 16:03:

Ah, nu ben ik walgelijk met mijn bril. De eerste negatieve reactie. Tot nu is het éen van de weinige mode items die ik draag waar ik complimenten over heb gekregen! Oh ja, mijn dermal piercing ook. Maar ik denk vaak over een tweede nerd - bril montuur!

Ik draag 'em trouwens omdat ik retro te gek vind, dat is oud en juist niet zo modern. Wordt weer modern gemaakt! Cool toch, dat onze generatie daar van mag meegenieten?Ach je bent in ieder geval een trendvolger.
IK heb wel een zwarte nerd-bril al voor de tijd dat het een trend werd, maar dan wel eentje met sterkte hahaha. Ik heb ook een donkerode van kunstof ook leuk Ik draag ze alleen thuis voor de buis hoor. Liever geen dan wel een bril op.
Why!!? ik vind ze super hip vooral deze

draag ik samen met bruine uggs :::))))
Ik heb lenzen, en vanaf kleins af aan heb ik een bril moeten dragen. Ik had daar zo'n hekel aan dat ik nu echt niet met een montuur zonder glazen erin zou lopen. Wel heb ik soms mijn bril met sterkte op, als ik last heb van mijn ogen.

Maar als iemand het leuk vind, dan moet diegene dat lekker zelf weten. Net als die modetrend met die rubberen paardrijlaarzen. Ik vind het lelijk. Een ander draagt die dingen vol trots.

Smaken verschillen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven