Mode & Beauty alle pijlers

Fuchsia Voile shirt

14-02-2010 13:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, graag jullie idee/advies.

ik heb een hardstikke leuk fuchsia voile shirt met lange mouw, bedrukt met witte letters. Met voile bedoel ik van die gaatjesstof waar je dwars doorheen kijkt. Het zit wel redelijk strak om het lijf.

Dit shirt is, volgens de voorbeelden van het merk (2026) bedoeld om onder een jurkje te doen, zodat je alleen de mouwen en wat van de bovenkant en achterkant ziet.

Maar ik wil het shirt ook wel es bij een rokje of lange broek aan. Wat is het mooist om er dan onder te doen, zodat het geen doorkijkbloes meer is? Een topje/hemdje, maar welke kleur?

Shirt is van dezelfde kleur als nu de achtergrond is.

Advies is welkom!
Foto?
Wit hemdje of longsleeve?
Deze?

http://link.marktplaats.nl/321209536
Ik zou hieronder een knalroze hempje doen denk ik
Hihi sorry maar bij fuchsia doorkijkshirt denk ik al heel gauw aan annie uit de jordaan. Maar goed, als ie leuk is is ie leuk.

Een zwart spaghettitopje misschien? Dan steekt de fuchsia daar nog meer tegen af.
Hm, niet echt mijn stijl maar als 't die van de foto is zou ik daar idd iets roze onder doen
Als het het shirt van Pilous' foto is zou ik er een donkergrijs hemdje onder doen, de kleur van de manchetten.
Ik heb van dat merk een heel kort truitje, komt tot net onder je borsten (nou ja, bij mij dan) dat is in dezelfde stijl als de manchetten van de foto van Pilous.

Anders een donkergrijs topje.

Ik vind het wel een heel leuk shirt trouwens.
Volgens mij kun je daar naast de genoemde kleuren zelfs zwart of wit onder dragen. Het ligt aan de kleur van de broek of rok en de rest van je outfit.
ja, het is dat shirtje van de link van Pilous. Op de foto lijkt het niet zo doorschijnend, maar is het in het echt wel!

Zelfde kleur roze is een goede, lijkt me alleen lastig te vinden...

Best vervelend, heb je een leuk shirt gescoord, kun je 'm in de praktijk nauwelijks aan :-) Ik heb er een grijs/bruine jurk/overgooier bij, van hetzelfde merk, waarbij je een flink deel van het shirtje zou zien. t Is geen gezicht als je er alleen een behaatje onder draagt....

Dus op zoek naar fuchsi topje/hemdje! Dank voor jullie adviezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven