Mode & Beauty alle pijlers

FUENTE???

13-04-2011 06:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met deze haarverzorgingslijn??? En is het beter dan Aveda?
Goeiemorgen zeg, wat schreeuw je!

Volgens mij moet je haarspul gewoon proberen. Ligt aan je haar of het wat voor je is.

Zelfde als met dagcreme, moet je ook zelf testen.
Mijn haar wordt altijd geverfd met fuente, heel mooi en natuurlijk.

Het is echt een natuurprodukt. Schampoo ruikt heerlijk. alleen persoonlijk kan ik niet zo goed tegen de schampoo want mijn haar wordt snel ''vet'' ik heb wel de spray tegen klitten. Je gebruikt het na het wassen en vooral handig voor mijn kids.( altijd die klitten etc) Tja je moet het gewoon proberen.

Maar het is alleen bij de kapper te koop toch? dus dan neem ik aan dat je bij de kapper al ervaring hebt opgedaan?
Ja ik gebruik het al jaren. Zowel de moisture als de proteine lijn. Voor mijn haar werkt het goed, maar zoals Sam al zegt: wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik heb beiden gebruikt, en vind Aveda beter. De kleur houdt langer...
Ga naar een kapper die met dit merk werkt en zeg dat je misschien over wil stappen. Vraag gewoon of ze een tester willen maken.

Mijn kapper heeft eerst een tester voor me gemaakt voordat ik de dure fles kocht.

Dan kun je zonder risico gewoon eerst proberen.
Met alleen de inhoud van een tester merk je niet zoveel verschil denk ik. Ik zag pas echt resultaat nadat ik het langere tijd had gebruikt....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik word bij Cosmo hairstyling geknipt en daar gebruiken ze Fuente. Anders laat je je zelf daar eens knippen en kan je dingen vragen, evt. proefflesje.
@Iris

Ben het deels met je eens.

Ik kon met de tester 5x mijn haar wassen en dat was voor mj voldoende om te merken dat het goed deed voor mijn haar.

Je ervaart wel de geur, de structuur en de hoeveelheid die je nodig hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven