Mode & Beauty alle pijlers

(Fun)shopping tips - wie?

29-12-2011 12:06 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendinnen en ik zijn een beetje uitgekeken op onze vaste plekken met shoppen. Ik merk vooral aan mijzelf dat ik letterlijk vastgeroest ben aan de adressen waar ik vaak kom. Ben op zoek naar wat nieuws, wat afwisselends, leuke winkeltjes die afwijken van de grote namen (bijenkorf, hema etc), lekkere authenthieke restaurantjes of leuke pareltjes die ik nog niet ontdekt heb.

Mijn blikveld zit vast op de cliché steden amsterdam, den haag, rotterdam met af en toe uitstapjes naar alkmaar, maastricht, antwerpen etc. Er is zoveel meer, maar ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen Vriendin raadde mij aan om wat shop-apps op mijn Iphone te zetten, maar eerlijk gezegd werd ik er niet zo heel blij van. Misschien zit ik er wel flink naast...

Ben vooral benieuwd naar ervaringen van anderen (mag ook in de steden waar ik al kom).

- Hoe komen jullie eigenlijk aan nieuwe tips?

Ik trap af met:

Eten > Restaurant Heerlijk (amsterdam).

Positieve ervaring, hele nette bediening en eten in een intieme sfeer. Het is zo onopvallend gelegen dat je er zo voorbij zou lopen.

Shoppen> No Boys Allowed (den haag).

Sneakerwinkel, alleen voor vrouwen. Afwisselende collectie en fijn om te zien dat er ook schoenen zijn die niet alleen maar rose zijn.
quote:sweet_kim schreef op 03 januari 2012 @ 17:27:

Een echte fun shopping tip is http://www.topkortingscodes.nl. Op die website vind je kortingscodes voor vele bekende winkels. Wat is er nou meer fun dan shoppen met korting? Wie er nog meer leuke tips heeft, ik wil ze horen

De kortingen waar jij aan refereert gelden voor bekende winkels... als je mijn topic goed gelezen had dan had je gezien dat ik niet op zoek ben naar de bekende winkels... en al zeker geen internetwinkels! Dit ruikt meer naar spam dan naar oprechtheid.

Ok, on topic. Wie heeft er (wel) bruikbare/relevante tips?
quote:kasos schreef op 05 januari 2012 @ 01:59:

[...]

De kortingen waar jij aan refereert gelden voor bekende winkels... als je mijn topic goed gelezen had dan had je gezien dat ik niet op zoek ben naar de bekende winkels... en al zeker geen internetwinkels! Dit ruikt meer naar spam dan naar oprechtheid.

Ok, on topic. Wie heeft er (wel) bruikbare/relevante tips?Uhm, de kortingen waar ik aan refereer gelden voor bekende EN onbekende winkels. Tenzij Modeon, Capshopper, Expresso, Brandeal, Three Wishes en Fashion Factor (om er maar een aantal te noemen) voor jou in de categorie bekende winkels vallen. Ik vind het een beetje jammer, dat als je iemand een tip geeft, er gelijk zo negatief wordt gereageerd en de tip als spam wordt aangemerkt. Ik zal in het vervolg wel topics lezen maar alle tips voor mij houden, want zoals blijkt, waarderen sommige mensen geen oprechte hulp meer
Aansteller.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 05 januari 2012 @ 10:46:

Aansteller.
Ik zal nog maar even naar je zwaaien voor je permaban ingaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven