Genezig tattoeage
dinsdag 3 april 2018 om 14:47
Hello,
Afgelopen vrijdag heb ik 1 nieuwe tattoeage en 1 tattoeage laten opknappen. Nu is de tattoeage die opgeknapt is al bijna volledig genezen. Er zitten al bijna geen korstjes meer op. De nieuwe tattoeage echter niet. Deze zit op mijn linkeronderarm. Er staan wel al dikke korsten op alleen ziet het er niet naar uit dat deze eraf willen vallen. Ik reinig de tattoeage 2 keer op een dag en smeer hem daarna in zoals mij is uitgelegd.
Moet ik me zorgen maken? Of heeft iemand een tip wat ik het beste kan doen?
Bedankt!
Afgelopen vrijdag heb ik 1 nieuwe tattoeage en 1 tattoeage laten opknappen. Nu is de tattoeage die opgeknapt is al bijna volledig genezen. Er zitten al bijna geen korstjes meer op. De nieuwe tattoeage echter niet. Deze zit op mijn linkeronderarm. Er staan wel al dikke korsten op alleen ziet het er niet naar uit dat deze eraf willen vallen. Ik reinig de tattoeage 2 keer op een dag en smeer hem daarna in zoals mij is uitgelegd.
Moet ik me zorgen maken? Of heeft iemand een tip wat ik het beste kan doen?
Bedankt!
dinsdag 3 april 2018 om 15:24
+1Lucylucille schreef: ↑03-04-2018 15:03De inkt is nog nat! Natuurlijk is een tattoo niet na 4 dagen genezen. En de genezing van een opknaptattoo en nieuwe tattoo kan je helemaal niet vergelijken.
NIet aan die korsten zitten, want dan kan je meteen weer een opknap afspraak maken.