Mode & Beauty alle pijlers

Genezig tattoeage

03-04-2018 14:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Afgelopen vrijdag heb ik 1 nieuwe tattoeage en 1 tattoeage laten opknappen. Nu is de tattoeage die opgeknapt is al bijna volledig genezen. Er zitten al bijna geen korstjes meer op. De nieuwe tattoeage echter niet. Deze zit op mijn linkeronderarm. Er staan wel al dikke korsten op alleen ziet het er niet naar uit dat deze eraf willen vallen. Ik reinig de tattoeage 2 keer op een dag en smeer hem daarna in zoals mij is uitgelegd.

Moet ik me zorgen maken? Of heeft iemand een tip wat ik het beste kan doen?

Bedankt!
Bel met de huisarts of de tattooshop om te vragen of dit normaal is. Ga geen willekeurige tips opvolgen die je op een forum krijgt.
Doe eens rustig aan... een tattoo heeft écht wel langer nodig dan 5 dagen om te genezen. Goed blijven smeren, over een weekje zal het al een stuk beter zijn. (Ik heb redelijk veel (grote) tattoos)
Internagelaktisch
Stuur je tattooerder een foto van je tattooage met uitleg.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
De inkt is nog nat! Natuurlijk is een tattoo niet na 4 dagen genezen. En de genezing van een opknaptattoo en nieuwe tattoo kan je helemaal niet vergelijken.

NIet aan die korsten zitten, want dan kan je meteen weer een opknap afspraak maken.
Bel je shop voor info en tips als je je zorgen maakt, maar een tatoeage heeft toch echt een week of drie-vier nodig voor hij wat genezen is.
Lucylucille schreef:
03-04-2018 15:03
De inkt is nog nat! Natuurlijk is een tattoo niet na 4 dagen genezen. En de genezing van een opknaptattoo en nieuwe tattoo kan je helemaal niet vergelijken.

NIet aan die korsten zitten, want dan kan je meteen weer een opknap afspraak maken.
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven