Mode & Beauty alle pijlers

Glansspoeling voor haar

03-04-2019 15:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kapper adviseerde mij om een glans spoeling in mijn haar te doen. Deze zou 6 weken blijven zitten en daarna opnieuw. Vanwege een aantal financiële tegenvallers zit het er voorlopig niet in om bij de kapper te doen. Maar is zoiets ook thuis mogelijk?
Gewoon eens langs een zaak voor kappersbenodigdheden gaan waar je ook particulier kan kopen .
Zie net de in de titel glas staat... maar bedoel glans
Frietmetmayo schreef:
03-04-2019 15:29
Zie net de in de titel glas staat... maar bedoel glans
Glansspoeling is een woord, dus als je de moderator vraagt het aan te passen neem die spratie dan ook even mee.
Andersom schreef:
03-04-2019 15:52
Glansspoeling is een woord, dus als je de moderator vraagt het aan te passen neem die spratie dan ook even mee.
Zou ik niet doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pureplex. Staat bij het kruidvat bij de haarverf.
the_Wicked_Witch schreef:
03-04-2019 16:19
Pureplex. Staat bij het kruidvat bij de haarverf.
Dankjewel ik ga die ook eens proberen !
:)
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
Hoe lang en spoeling blijft zitten is vooral afhankelijk van hoe vaak je je haar wast. Bij mij zou dat dus al nooit 6 eken blijven zitten, want ik was mijn haar dagelijks.

En vast wel dat je dat thuis ook kan doen, kijk eens in het schap bij een goede drogist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven