Mode & Beauty alle pijlers

Goede budget thermokleding

19-11-2022 20:47 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor te wandelen ben ik op zoek naar goede maar toch budget thermokleding. En dan met name broeken of leggings.
Ik heb shirts van icebreaker maar dat merk is wel vrij duur. Dus iets goedkoper dan dat zou fijn zijn
Thermokleding is een van die dingen, die duurder echt beter zijn
Decathlon heeft ook wat goedkopere thermokleding maar wel goede kwaliteit.
Decathlon. Koop ik alles qua thermo kleding voor zoontje.
Hema heeft echt prima.
Heattech van Uniqlo
Decathlon.
Hier ook decathlon
Action heeft ook wel eens goede leggings en de Lidl ook.
Decathlon hier ook! Sowieso voor eigenlijk alle sport- en outdoor kleding. Goed spul voor een fijne prijs :)
De merino van Decathlon vind ik onwijs kriebelen. Ik vind Icebreaker het fijnste zitten.
Welk type van decathlon?
Waar is het voor?

Ik heb een legging voor als echt koud is op de fiets/wandelen of als strakjes echt weer eens vriest en je kan schaatsen paar uurtjes. ect.

Mijn kinderen hebben legging en shirt voor buiten tennis en padel in de winter. Daar is de goedkoopste varianten ( geen merino dus) echt prima voor.

Als je voor skiën zoekt, dan weet ik niet welke goed is of welke goed genoeg zijn bij decathlon.
Deze is fijn.

https://www.decathlon.nl/p/waterafstote ... 26&c=ZWART
Voor wandelen maar ik ga in januari ook een paar nachten in een tent slapen in Jordanië en dan wil ik ook thermo ondergoed mee.
Hier ook Decathlon!!
Ideaal en leuke prijzen.
Brokkel* schreef:
19-11-2022 21:26
Decathlon.
Hier ook. De bestelde skibroek kwam op tijd en werd netjes bezorgd.
Ruime keuze kleding voor de koude wintermaanden.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Uniqlo
Wij hebben al jaren van de Lidl. Blijft mooi en werkt goed.
Het leven is niet eerlijk
Als ik thermoshirts koop, zit dat vaak best strak in de oksel. Dan krijg ik zweetoksels, wat ik bij iets wijdere kleding niet heb. Iemand een tip waarbij dat minder strak is?
Ik heb twee dunne fleecedekens bij de discount gekocht van ongeveer 2,99 of iets meer, afhankelijk van de dikte. De dikke is iets duurder. En daar kan je in een uurtje joggingbroeken uit knippen en in elkaar zetten. En die draag ik onder mijn kleding of. Je toont er wel iets dikker door. Maar echt heel warm.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je kan daar ook een shirt van knippen natuurlijk. Twee pandjes aan een stuk knippen en dan aan elkaar zetten. Er zit van nature rek in. Maar bij mij zijn mijn benen sneller koud dan mijn romp.
Je kan er ook een maken van een dekbed. Het zal er wat eigenaardig uitzien en je wordt twee maten dikker geschat, maar hé je hebt het lekker warm. :)
:rofl:
retrostar schreef:
20-11-2022 15:25
Ik heb twee dunne fleecedekens bij de discount gekocht van ongeveer 2,99 of iets meer, afhankelijk van de dikte. De dikke is iets duurder. En daar kan je in een uurtje joggingbroeken uit knippen en in elkaar zetten. En die draag ik onder mijn kleding of. Je toont er wel iets dikker door. Maar echt heel warm.
Je overschat mijn naaivaardigheden. De laatste keer dat ik met een naaimachine werkte zat de naald midden in mijn hand

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven