Goede budget thermokleding
zaterdag 19 november 2022 om 23:03
Waar is het voor?
Ik heb een legging voor als echt koud is op de fiets/wandelen of als strakjes echt weer eens vriest en je kan schaatsen paar uurtjes. ect.
Mijn kinderen hebben legging en shirt voor buiten tennis en padel in de winter. Daar is de goedkoopste varianten ( geen merino dus) echt prima voor.
Als je voor skiën zoekt, dan weet ik niet welke goed is of welke goed genoeg zijn bij decathlon.
Ik heb een legging voor als echt koud is op de fiets/wandelen of als strakjes echt weer eens vriest en je kan schaatsen paar uurtjes. ect.
Mijn kinderen hebben legging en shirt voor buiten tennis en padel in de winter. Daar is de goedkoopste varianten ( geen merino dus) echt prima voor.
Als je voor skiën zoekt, dan weet ik niet welke goed is of welke goed genoeg zijn bij decathlon.
zaterdag 19 november 2022 om 23:13
zondag 20 november 2022 om 15:25
Ik heb twee dunne fleecedekens bij de discount gekocht van ongeveer 2,99 of iets meer, afhankelijk van de dikte. De dikke is iets duurder. En daar kan je in een uurtje joggingbroeken uit knippen en in elkaar zetten. En die draag ik onder mijn kleding of. Je toont er wel iets dikker door. Maar echt heel warm.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 20 november 2022 om 15:27
zondag 20 november 2022 om 17:44
Je overschat mijn naaivaardigheden. De laatste keer dat ik met een naaimachine werkte zat de naald midden in mijn handretrostar schreef: ↑20-11-2022 15:25Ik heb twee dunne fleecedekens bij de discount gekocht van ongeveer 2,99 of iets meer, afhankelijk van de dikte. De dikke is iets duurder. En daar kan je in een uurtje joggingbroeken uit knippen en in elkaar zetten. En die draag ik onder mijn kleding of. Je toont er wel iets dikker door. Maar echt heel warm.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in