Mode & Beauty alle pijlers

Goede getinte dagcreme

10-03-2013 22:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al een tijdje Daywear van Estee Lauder, maar ben hier toch niet helemaal tevreden over. Wie heeft er tips voor een soort gelijke getinte dagcreme? Alvast bedankt!
Ga naar douglas, daar heb ik mij toen laten adviseren en ben zeer tevreden.
Bb creme van garnier
Ik gebruik BB cream van l'oreal. Heel tevreden mee.

Mar misschien is het handig als je ook vertelt waar je precies niet tevreden over bent.
Ik gebruik overigens nu clinique bb creme. Hiervoor collistar en daarvoor dezelfde als jij. Waarom ik overgestapt ben was bij estee lauder de kosten. Vond het te duur worden 56 euro. Bij collistar was mijn kleur niet meer in voorraad dus werd clinique ook aanbevolen. De prijs van die 2 lagen gelijk dus dacht ik probeer het gewoon.
Die van Dior schijnt geweldig te zijn. Gezien in youtube filmpje van bekende beautyblogger die zo ongeveer alle bb creams al heeft geprobeert.
De BB van clinique inderdaad. Erg fijn en je hebt er zo weinig van nodig dat je wel even vooruit kunt met een tube.
Huts!
ik ben ook enthousiast over de BB van Garnier. En die kost een stuk minder dan Dior of Clinique.

Hij lijkt erg donker (zelfs de lichte) maar als je hem opdoet versmelt hij met je eigen huidskleur.
.
Die BB van garnier is naar mijn mening veelste vet.
Die BB van Garnier is mij ook veel te vet. De light ( ? ) versie is beter, maar heel dun waardoor ik het niet fijn vind die te gebruiken.

Ik gebruik de laatste maanden de BB van Rimmel, die bevalt me heel goed en niet duur, ca. 10 euro. En de BB van Catrice is ook goed en nog veel goedkoper.
ik heb een droge huid dus in de winter vind ik het wel lekker dat die Garnier een beetje vettig is. Als het warm is zal je er wel van gaan glimmen idd ben ik bang.

Er is ook een BB van garnier voor de vette huid. Iemand die al geprobeerd?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven